PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: illy_en_pulz



illy_en_pulz
04-06-07, 19:58
Hallo allemaal,

Ik ben Amie en ga samen met mijn man over 3 weken, 25 juni, naar Florida voor 2,5 week.
We zijn nog nooit in de VS geweest en we beginnen dus maar met Florida.
We starten in Orlando en rijden met onze gehuurde cabrio (gelukkig ook met airco) van de westkust, via de keys, naar de oostkust.

We zitten met 4 juli op de keys, heeft er iemand tips om dan te gaan doen?

groetjes Amie

calypso
04-06-07, 20:03
Welkom Amie op dit zonnige forum.

Zo te zien zijn jullie er klaar voor nog 3 weekjes en dan heerlijk op vakantie.
Leuk zo'n cabrio, maar dan moet wel het dak dicht voor die airco ;-)
Trouwens die airco zit nu toch wel standaard in elke auto daar.

Voor tips voor de Keys zou ik zeggen gebruikt de zoekfunctie eens, daar is al heel veel over geschreven. Of stel een wat specifieker vraag zodat mensen die kunnen beantwoorden.

Veel leesplezier en alvast een hele fijne vakantie toegewenst.

Eric
05-06-07, 03:41
Ik ben nog nooit op Indenpendence day op Key West geweest, wel vaak in Florida.
Ik zou er van uitgaan dat er eem vuurwerk is, en dat het vertder een normale dag is.
Eric

Mickey99
05-06-07, 07:41
Welkom op het leuke forum!

Veel plezier met de voorbereidingen van jullie reis. Voor tips en ervaringen kunnen jullie hier veel info vinden via de zoekfunctie.

Veel lees- en postplezier!

Groetjes,
Sonja

pieterpostma
05-06-07, 11:16
Hallo allemaal,

Ik ben Amie en ga samen met mijn man over 3 weken, 25 juni, naar Florida voor 2,5 week.
We zijn nog nooit in de VS geweest en we beginnen dus maar met Florida.
We starten in Orlando en rijden met onze gehuurde cabrio (gelukkig ook met airco) van de westkust, via de keys, naar de oostkust.

We zitten met 4 juli op de keys, heeft er iemand tips om dan te gaan doen?

groetjes Amie


Howdy;

Hebben jullie een vaste planning op doen jullie de reis op de bonnefooi?
Wij waren in april op Key West en achteraf bleek dit een hoogtepunt te zijn van onze vakantie. We zijn twee nachten gebleven (Allmond Tree Inn, 50m. van Duval street) als we het over zouden doen kwamen daar zeker twee nachten bij. Heerlijk. Fijne vakantie en laat via dit forum eens wat berichten achter zodat wij het mogen meebeleven.

Groet,
Pieter

jotter
05-06-07, 19:42
Hoi,

in Key West in ieder geval even een biertje drinken in Sloppy Joe's, het meest bekende cafe! De zonsondergang natuurlijk niet missen.
En: ongeveer halverwege op de keys even stoppen en kijken bij Dolphin research is wel aardig.

groeten

Jan