PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Lex



Lex
04-06-07, 19:50
Hallo, ik ben Lex. Ik ben getrouwd en heb twee kinderen (4 en 6). We zijn van plan om volgend jaar een reis naar Florida te maken. We zijn geen ervaren Amerika-gangers. De enige reis naar Amerika is alweer een paar jaar geleden; samen met mijn vrouw ben ik toen op vakantie naar Californië geweest. Omdat Florida voor ons nieuw is en het onze eerste grote reis met de kinderen zal zijn, wil ik me goed voorbereiden. Ik heb al wat rondgekeken op dit forum en ik weet zeker dat ik hier de nodige tips zal kunnen vinden.

calypso
04-06-07, 20:00
Welkom Lex op dit zonnige forum.
Nou voor wat tips en ervaring op te doen zit je hier zeker goed.

Lees wat reis verslagen door en als je vragen hebt stel ze gerust, je krijgt altijd wel een antwoord hier ;-)
gebruik ook de zoekfunctie vind je ook veel mee.

Mickey99
05-06-07, 07:56
Welkom op het leuke forum!

Veel lees- en postplezier en succes met alle voorbereidingen.

Groetjes,
Sonja

.

pieterpostma
05-06-07, 11:12
Hallo, ik ben Lex. Ik ben getrouwd en heb twee kinderen (4 en 6). We zijn van plan om volgend jaar een reis naar Florida te maken. We zijn geen ervaren Amerika-gangers. De enige reis naar Amerika is alweer een paar jaar geleden; samen met mijn vrouw ben ik toen op vakantie naar Californië geweest. Omdat Florida voor ons nieuw is en het onze eerste grote reis met de kinderen zal zijn, wil ik me goed voorbereiden. Ik heb al wat rondgekeken op dit forum en ik weet zeker dat ik hier de nodige tips zal kunnen vinden.

Howdy;

een goede voorbereiding is zeker met meereizende kinderen noodzakelijk.
Met een goede voorbereiding heb je ook veel voorpret en voor een goede voorbereiding kun je op dit forum eigenlijk alle informatie inwinnen die nodig is. Tenslotte kun je misschien nog eens je concept planning op dit forum plaatsen waarop vervolgens de kenners hun positieve commentaar kunnen geven. Veel succes en veel plezier.

Groet,
Pieter