PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: bregit



Bregit
03-06-07, 20:46
Hallo allemaal,


Ik ben Bregit en samen met mijn zus ga ik 4 september naar South Beach
Miami, we zijn er nog nooit geweest en weten dus ook niet wat ons te wachten staat.

We logeren in het Clayhotel, en we hebben geen idee waar we lekker goedkoop kunnen ontbijten en dineren.

Heeft 1 van jullie Floridakenners tips voor ons.


gr bregit

alvast bedankt

Petr@
03-06-07, 21:03
Hoi Bregit,
Welkom op dit forum. Leuk vooruitzicht heb je! Hoe lang ga je naar Miami en weet je al wat je allemaal wil gaan doen?
Er is op dit forum al veel geschreven over restaurants en tips waar te eten. Gebruik even de zoekfunctie en je komt van alles tegen.
Groetjes Petr@

calypso
04-06-07, 08:19
Welkom op dit meest zonnige forum van Nederland.
1 tip lees eens wat reis verslagen door dan zie je zeker veel tip in staan, en mocht je dan nog vragen hebben lekker vragen dan.

Njit
04-06-07, 14:49
South Beach is het duurste stuk van Miami. Daar ga je dus niet heen om echt goedkoop te eten. Wel leuk om mensen en gepimpte auto's te kijken.

Mickey99
04-06-07, 18:38
Welkom op dit forum.

Gaan jullie alleen naar Miami of ook nog naar Orlando en omstreken? Persoonlijk vind ik Miami leuk voor een bezoekje van 2 á 3 dagen. Verder is South Beach inderdaad niet goedkoop dus het zal lastig zijn om tips te krijgen voor goedkope adresjes.

Succes met de voorbereidingen en veel lees- en postplezier hier op het forum!

.

Arie
04-06-07, 21:50
Je kunt je hotelnaam invullen bij tripadvisor en lezen wat anderen reizigers hebben ervaren in de buurt van het hotel, misschien kom je zo aan wat restaurants etc.
Groet Arie.

foetsie
05-06-07, 00:13
op/bij Lincoln Boulevard zijn zeer veel restaurants in alle prijsklasses
is ook erg gezellig , het is meer een soort plein (autovrij)

Bregit
13-06-07, 18:55
Hallo allemaal, bedankt voor jullie antwoorden, ik ben al flink aan het lezen geslagen, hier op het forum en ik word er steeds wijzer van.


Nu heb ik nog een question, we verblijven dus in een standaardkamer in het Clayhotel, dat is located in the second building at the next block.

Als er nog meer mensen daar gelogeerd hebben? zit ik dan juist aan de drukke weg of juist niet? ik dacht zelf van niet, maar ik hoop dat iemand van jullie dat kan bevestigen.

Ik ben toch alleen in het hotel om te pitten, en als we aan een rustige weg zitten is dat wel prettig.

gr bregit\\:D/ \\:D/ \\:D/

pieterpostma
14-06-07, 12:19
Hallo Bregit;

voor meer info zie o.a.

http://www.zoover.nl/verenigde_staten_van_amerika/florida/miami/the_clay_/hotel

oant sjen
Pieter Postma

;) ;)