PDA

Bekijk Volledige Versie : Shopping: Dollarshops



trails
03-06-07, 20:30
Er schijnen in/bij Orlando zgn dollar-shops te zijn. Dus waar je alles voor een dollar per stuk kunt krijgen.
Wie weet waar en of ze inderdaad de moeite van een bezoekje tussendoor waard zijn.
Thanx!

Michael66
03-06-07, 21:04
Ze zitten op vele plaatsen. Zoals de Dollar Tree buiten de Florida Mall (bij de Target, Terrace at Florida Mall) en aan de 192 naast de Nike Outlet.

Hier nog een paar adressen: http://www.google.com/maps?hl=nl&rls=WZPA,WZPA:2006-08,WZPA:en&q=dollar+tree&near=Orlando,+FL&sa=X&oi=local&ct=title

floridagek
03-06-07, 21:09
Deze shops kom je zo vaak tegen bijna niet te missen.Het zijn een beetje de zelfde shops als de euroshops hier in Nederland. Soms heb je daar wel leuke souveniertjes voor een dollar. Trouwens vaak zijn er ook nog artikelen duurder geprijst dus dan ben je duurder uit.

calypso
03-06-07, 21:10
Zijn leuke shops waar je altijd wel leuke dingen voor 1 dollar kunt vinden.
Of het de moeite waard is hangt van jezelf af en wat je zoekt.

Marjol
04-06-07, 20:26
Ik ben ze tijdens mijn vakantie niet tegen gekomen... wie weet de volgende keer ;)

floridagek
04-06-07, 23:29
Ik ben ze tijdens mijn vakantie niet tegen gekomen... wie weet de volgende keer ;)
Da meen je niet.
Weinig gewinkeld?:wink:

Dick
05-06-07, 03:14
je vindt ze niet alleen bij Orlando, maar overal door de USA.
Meestal is het een hoop troep wat ze aanbieden vinden wij, maar je kan wel eens geluk hebben natuurlijk.

Michael66
05-06-07, 06:02
Veel troep ... da's net wat je troep vindt en wat je nodig hebt.

Wij halen er altijd redelijk wat spulletjes:

scrapbookspulletjes
ziplockzakjes
kinderklei
Crayola-kreitjes
frisdrank
etc.Wat assortiment betreft vergelijk ik het graag met wat ze tegenwoordig bij de keten Action in NL hebben.

Syllvia
05-06-07, 11:26
Ik heb er regen poncho's gehaald, Bij Universal waren ze $ 5

en ik had ze voor $1

Gelukkig hebben we ze niet nodig gehad:)

groetjes Sylvia

pieterpostma
05-06-07, 12:06
Er schijnen in/bij Orlando zgn dollar-shops te zijn. Dus waar je alles voor een dollar per stuk kunt krijgen.
Wie weet waar en of ze inderdaad de moeite van een bezoekje tussendoor waard zijn.
Thanx!


Howdy;

wij waren in april nohg in de dollarshop aan de 192 naast Nike. Leuke zaak, heel veel aanbod, moeilijk om niets te kopen.

groet,
Pieter

trails
09-06-07, 09:12
Bedankt voor jullie reakties. We zullen er vast wel eens eentje tussen alle andere bezigheden door kunnen bezoeken. En als het niks is zijn we zo weer weg.

anjavromans
20-06-11, 16:11
http://www.dollartree.com/home.jsp
Yes, ik ben helemaal gek van de dollar tree, koop er mijn kaarten, a 50 dollarcent per stuk. Geweldige winkel. Ook leuke speeltjes voor de katten en vaak leuke dingetjes. Mijn vriend weet als ik de dollar tree in ga er voorlopig niet uit kom.
Flesjes drinken is er dus ook goedkoop en snoep ook.
Gewoon een super leuke winkel.

Jen876
20-06-11, 16:24
Kocht er altijd speeltjes voor de kinderen toen ze nog kleiner waren om uit te delen in de klas als ze jarig waren.

trails
20-06-11, 16:46
Wij hebben hem inmiddels ook gevonden en kopen er ook al onze kaarten. Die zijn nl. poepieduur hier in Frankrijk.
Ook kopen we er een lading poncho's. Niks meer nat hoeven opvouwen maar gewoon een nieuw pakketje meenemen naar het volgende park.
We hebben een bezoekje ingepland op de dag van aankomst bij onze villa in de buurt (Dollartree in Posner Park).
En dan gelijk een bezoekje aan Books a Million en Cici's. We hebben er al zin in.