PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Esschie



Esschie
03-06-07, 16:16
Hallo, hier een familie uit Noord-Holland. WIj gaan in juli 3 weken naar Florida (Kissimee en vliegen op Orlando). Wij zijn 8 jaar terug geweest voor onze huwelijkreis (rondreis 3 weken) maar sinds de komst van onze zoon (nu 6,5 jaar) niet meer daar geweest en we vonden het daar heerlijk. Fijne mensen, mooie omgeving, veel te doen, relatief goedkoop (als je een huisje huurt zeker). Nu gaan we dan 'terug' en we kijken er erg naar uit. Mijn moeder gaat ook mee (mijn vader is in september na 20 jaar ziekte overleden en ook haar gunnen wij een mooie reis). Ik ga lekker dit forum lezen en kijken of ik nog tips kan vinden. UIteraard hebben we een hopperticket voor Disney al geregeld. Onze zoon kan ook niet wachten. Ik ben wel even benieuwd of die invoerbeperking nu al aangenomen is of is nu nog 175 euro pp (beetje weinig ;)).
Groetjes
Esther

Arie
03-06-07, 17:40
Welkom, veel leesplezier en een prettige voorbereiding.
Ga je nu een huisje/villa huren?
Zou wel ideaal zijn zo met z'n vieren.
Groet Arie

Esschie
03-06-07, 18:19
Hallo Arie,

Bedankt voor je welkom. En ja wij huren een villa via www.americanestates.nl (http://www.americanestates.nl). Vrienden van ons doen dit al jaren en het bevalt hun perfect. Lekker eigen zwembad, auto erbij. Heerlijk! Ik kan niet wachten. Half juni heb ik een afspraak met die vrienden en dan gaan ze ons ook tips en zo geven en hun foto's laten zien. Ze zijn net weer terug van 2 weken vakantie met de kids.

Groetjes
Esther

calypso
03-06-07, 19:02
Welkom op dit zonnige en leuke Florida forum.
En wat leuk dat je dit doet voor je moeder!
Je zoon zal zeker gaan genieten in Disney dat word een feest :-)

De invoerbeperking is er nog steeds zie hiervoor een ander topic dat daar helemaal aan gewijd is. Zal nog wel even duren denk ik zelf.

Veel leesplezier hier en als je vragen hebt horen we het wel.
Succes met de voorbereiding van je reis.

Mickey99
03-06-07, 20:23
Welkom op het leuke forum.

Veel lees- en postplezier hier en veel succes met alle voorbereidingen.

Groetjes,
Sonja