PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: chester



chester2203
01-06-07, 09:23
Hallo ik ben Chester getrouwd en ben vader van 2 kinderen.
Wij zijn van plan om met vakantie naar Florida te gaan en ik wil me terdegen voorbereiden en zodoende zit ik op dit forum om de Do en don'ts van florida te weten te komen.
Groetjes Chester

Eric
01-06-07, 10:57
Hallo Chester, van harte welkom op het enige echte FLORIDA forum.
Is het je eerste keer naar Florida?
Kijk dan wel uit, veel mensen lopen het zg. Florida virus op, hier kom je nooit meer vanaf.........
De meeste van ons zijn ook zwaar verslaafd, zelfs een bezoek aan een ander land tussendoor geeft geen genezing.
Hopenlijk lezen we nog veel hier van je,
Eric

Mickey99
01-06-07, 12:16
Welkom op dit leuke forum.

Om je voor te bereiden ben je aan het goede adres. Voor tips en ervaringen kun je het beste de reisverslagen lezen. Heb je daarna nog vragen kun je die altijd stellen.

Veel lees- en postplezier hier.

Groetjes,
Sonja

calypso
01-06-07, 14:06
Welkom op dit leuke zonnige forum.
Veel lees plezier hier met de voorbereiding van je reis

En vragen staat vrij hier ;-)

chester2203
04-06-07, 14:32
Helaas.... is dat wel helaas!!! Ben ik al een verslaafd dit wordt als het goed is mijn 4e keer...
nl 1993, 1994 en 1996 daar bij ook nog de westkust voor een aantal weken (93 en 96).
Maar dat was in de vorige eeuw.. dus het wordt wel een keer tijd toch..
bij het lezen van een aantal verslagen kreeg ik al weer diverse dejavu's :shock:
Gezien er inmiddels zoveel veranderd is wil ik mij dus weer opnieuw orienteren zo dat ik goed voorbereid daar weer terug ben...

Nicole
04-06-07, 23:23
Erg he die verslaving !!!! Het is toch alweer een aantal jaartjes geleden dat je bent geweest, er is dan toch alweer veel veranderd.

Nicole