PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: carlos1360



carlos1360
01-06-07, 01:52
Hallo ik ben Carlos en ga in oktober voor de 3de keer naar Florida met mijn vriendin en mijn 2 kinderen. Heb hier al de nodige leuke en nuttige dingen voor mijn vakanties gehaald.

calypso
01-06-07, 06:47
Hallo Carlos, welkom op dit zonnige forum!
Goed om te zien dat het forum zijn nut al bewezen heeft, als er nog vragen zijn lekker stellen ;-)

Mickey99
01-06-07, 12:46
Welkom op het leuke forum.

Ga je een rondreis doen of blijf je op 1 lokatie?

In ieder geval veel lees- en postplezier hier.

Groetjes,
Sonja

carlos1360
11-06-07, 07:19
Blijf dit keer in Orlando en wil vanuit daar naar Daytona en Cap Canaveral en natuurlijk even shoppen.

pieterpostma
11-06-07, 11:24
Blijf dit keer in Orlando en wil vanuit daar naar Daytona en Cap Canaveral en natuurlijk even shoppen.


Hallo Carlos ( geen familie van de bekende wereldreiziger Carlos neem ik aan? ;) :lol: ) Waar verblijven jullie en hoe gaan jullie je verplaatsen? Veel plezier met de voorbereiding.

groet,
Pieter Postma

carlos1360
11-06-07, 17:40
Ik wil boeken bij Quality Suites Maingate East (javascript:HD(7008,-30461,0,0,23,3)) ,omdat je daar 2 aparte kamers kan krijgen en dan kunnen de kinderen lekker bezig zijn.Een auto ga ik huren bij Avis. Zonder auto ben je erg beperkt vind ik.

calypso
11-06-07, 21:48
Lijkt me dat je precies weet wat je wilt en waar je het moet krijgen :-)

Trouwens je link werkt helaas niet dus plaats ik hem nog maar even Quality Suites Maingate East (http://www.qualitysuitesmaingate.com/)
Wel een leuk hotel trouwens, met een goede ligging!

Wat betaal je daarvoor als ik vragen mag?

pieterpostma
12-06-07, 09:05
Ik wil boeken bij Quality Suites Maingate East (http://javascript<b></b>:HD(7008,-30461,0,0,23,3)) ,omdat je daar 2 aparte kamers kan krijgen en dan kunnen de kinderen lekker bezig zijn.Een auto ga ik huren bij Avis. Zonder auto ben je erg beperkt vind ik.


Ha ha, heel diplomatiek, "dan kunnen de kinderen lekker bezig zijn"


\\:D/ :grin:

Ik voel het al aankomen, dit wordt een top vakantie!!
Veel plezier,
Pieter Postma

Michael66
12-06-07, 09:10
Ha ha, heel diplomatiek, "dan kunnen de kinderen lekker bezig zijn" \\:D/ :grin:
Ik voel het al aankomen, dit wordt een top vakantie!!
Da's nou precies de reden dat ik geen hotelkamer boek, maar een villa met veel kamers .....:razz:

Eric
12-06-07, 18:14
Da's nou precies de reden dat ik geen hotelkamer boek, maar een villa met veel kamers .....:razz:

Eh, maar jullie hebben toch (nog) maar één kind ???

Eric