PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: marcel dijkman



marcel dijkman
31-05-07, 20:12
Hoi allemaal zoals gezegd even voorstellen , ik ben vader (39) van een gezin bestaande uit : Mijn vrouw Sandra(37) en 2 kinderen Dylan (6) en Kevin (4).Wij zijn nu woonachtig op curacao voor 3 jaar hellaas is er alweer een jaar om dus nog twee te gaan.We hebben het enorm naar ons zin.
We willen in het jaar 2008 naar Florida voor 3 weken , we weten nog niet precies wat we willen, of 2 weken orlando en 1 week richting miamiom vervolgens daar af te vliegen naar curacao.Of beginnen in miami en een week er overdoen om in orlando twee weken te genieten.Ik ben er nog niet overuit.
Misschien hebben jullie leuke suggesties?

P.s. Mochten er mensen zijn die wat van curacao willen weten dan kan dat.Ik ben er toch.

Eric
31-05-07, 21:14
In ieder geval al vast van harte welkom op dit gezellige forum.
Een goed raad kan ik je alvast geven: gebruik het forum om je in te lezen, neem vooral daarbij de reisverslagen als uitgangspunt, en kijk voor vragen die je hebt altijd even op de zoekfunctie van het forum.
Uiteraard kun je voor alle andere vragen hier terecht.
Eric

Connie
31-05-07, 22:16
Welkom op dit forum er staan hier veel bruikbare tips op.

Ik kan me voorstellen dat je het jammer vindt dat er al weer een jaar om is van je drie jaar op Curacao. Wij zijn daar vorig jaar op vakantie geweest en hebben er zeer van genoten. Lekker relaxt eiland ook al was toen het eiland in rep en roer om de pastoor.

Geniet er nog maar van.

Gr. Connie

marcel dijkman
01-06-07, 01:13
Inderdaad dat was een hele impact op het eiland , maar inmiddels zijn de twee daders gepakt en beide 21 jaar achterslot en grendel in de gevangenis hier , en ik verzeker je dat is geen Hotel Bijlmer gevangenis.

calypso
01-06-07, 06:51
Welkom op dit zonnige en leuke forum, veel plezier met de planning van je vakantie. ;-)

Connie
01-06-07, 10:26
Gelukkig dat ze de daders hebben, en laat ze maar lekker een tijdje zitten.

Mag ik vragen wat jij daar doet?

Connie

Almereontour
01-06-07, 11:35
Ja, lekker op Curacao. Alles beter dan in het koude en kille Den Helder. Of niet dan?
Nou welkom op dit nuttige en leuke forum.
Doe iedereen daar de groeten op Parera (of Suff?)
Richard

marcel dijkman
01-06-07, 13:43
Gelukkig dat ze de daders hebben, en laat ze maar lekker een tijdje zitten.

Mag ik vragen wat jij daar doet?

Connie

Ik werk daar voor de marine.

marcel dijkman
01-06-07, 13:50
Ja, lekker op Curacao. Alles beter dan in het koude en kille Den Helder. Of niet dan?
Nou welkom op dit nuttige en leuke forum.
Doe iedereen daar de groeten op Parera (of Suff?)
Richard

Dit forum is echt geweldig , hopi informatie , en ik zag jouw ook voorbij komen met advies over militaire pas , dus vermoed dat je ook bij de navy zit of gezeten heb , je reisplan heb ik gevolgd wat je deze zomer gaat doen, klinkt goed en ik ben benieuwd wat je reisverslag word.

Eric
02-06-07, 23:14
Ik werk daar voor de marine.

Waaruit blijkt dat Almereontour gelijk had !!
Eric