PDA

Bekijk Volledige Versie : [Hotel] Westin Diplomat Resort & Spa, Hollywood Beach



Eveke
09-06-06, 17:22
Hallo iedereen,

Heeft er iemand ervaring met het Westin Diplomat resort aan North Miami Beach (Hollywood Beach)? Ligt dit hotel dicht aan restaurants en winkels?? Wat is er zoal te doen in deze buurt?

THX!!!

Michael66
10-06-06, 02:05
Gaaf hotel. Alles erop en eraan: http://www.diplomatresort.com/
Tripadviso: http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g34296-d271867-Reviews-The_Westin_Diplomat_Resort_and_Spa-Hollywood_Florida.html

Britt78
13-09-06, 10:02
Hoi,

Wij hebben vorig jaar 4 nachten in dit hotel gezeten in verband met een beurs aldaar. Het is een schitterend hotel dat van alle luxe is voorzien. Het is echter wel een vrij zakelijk hotel, er worden vooral conferenties en beurzen etc. gehouden. Ook in de omgeving is niet heel veel te doen. Het is niet zo dat er op loopafstand van dit hotel winkels zitten of iets dergelijks. Maar nogmaals, een mooi hotel is het wel!

Groeten, Britt

kol
30-05-07, 22:28
Wij hebben het Westin Diplomat Resort en Spa in Hollywood Beach Gewonnen met Priceline. Graag hoor ik jullie ervaringen.

Nicole:-D

Dick
31-05-07, 22:07
Erg leuk voor je Nicole.
Ik ben niet in het Hotel geweest, maar ken het wel. Ziet er prachtig uit aan de buitenkant, aan de weg (de A1A) zijde is bijv. een waterval.
Het Hotel ligt tegen Hallandale beach aan, landinwaarts zijn huizen grenzend aan jachthavens.
Je rijdt er in een klein half uurtje naar toe vanaf Miami airport.
Alvast veel plezier gewenst.

kol
01-06-07, 11:03
Dank je Dick. Wij komen alleen niet van Miami(airport) af maar van Bonita Springs. We hebben dan net een tochtje door de Everglades achter de rug. Van buiten ziet het er inderdaad indrukwekkend uit. Ik ben heel benieuwd.

Nicole:-D

hijenik
28-07-07, 18:25
geweldig hotel ,was hier in december 2005 .
aankomst staat portier de deur open te houden.
heel mooi atrium met veel water.
kamer was luxe ,uitzicht naar oceaan van uit je bed.
was die 75 euro wel waard via priceline :-P.
enkel parkeren is wat minder ,dat moet in parkeergarage aan overkant van de straat.

Ebelix
29-07-07, 05:58
Westin hotels zijn altijd top. Ga er maar lekker van genieten.

Corry
31-07-07, 15:33
Kol mag ik vragen voor hoeveel je hebt "gewonnen"? Ben ook in die buurt aan het zoeken en het is een kostbaar hotel/resort.

hannie
07-02-14, 18:34
Zojuist dit hotel via Hotwire geboekt voor 128 euro. Normale prijs voor onze data(pasen) 270 euro.
Ben er helemaal happy mee.
Had van te voren al uitgezocht via Better bidding dat het dit hotel moest zijn.

Anita74
07-02-14, 19:59
Ik ben ook nog op zoek naar een hotel in Fort Lauderdale of Hollywood (3 nachten in augustus).
Heb al diverse keren op Hotwire gekeken, maar kom er niet echt uit welk hotel het dan is.
Hoe vind je dit via Better Bidding?

hannie
07-02-14, 20:27
Op better bidding kun je een hotellijst opzoeken. Daar kun je de amenities op zien en daar het hotel uit afleiden.
Weet je het niet zeker dan kun je op better bidding vragen te helpen bij het identificeren van het aangeboden hotel.
Ik heb altijd op voorhand geweten welk hotel het zou moeten zijn en dat was het tot nog toe ook altijd.

hannie
14-02-14, 11:33
@ Anita74, zie dat je je vraag gesteld hebt op better bidding. Ben benieuwd of je gaat boeken en of het veel scheelt in prijs?