PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Hannah Disneyfreak



Hannah
30-05-07, 12:26
Dag Allemaal!
Ik ben nieuw hier dus zal me even voorstellen: Ik ben Hannah, 24 jaar en Disneyfreak. En ik maar denken dat ik de enige was met deze afwijking, haha\\:D/


Mijn vriend en ik willen volgend jaar heel graag naar WDW, we zijn nu 3x een lang weekend in Parijs geweest. We hebben alleen géén idee waar we moeten beginnen met het plannen van de trip. Als ik dit allemaal zo lees weet ik nog geen tiende wat er te weten valt over WDW.
Is er een gids of boek beschikbaar met alle wetenswaardigheden? Ik zag op de site dat er een vacation planning DVD was maar die is alleen beschikbaar voor inwoners van Amerika.

Als we alles optimaal willen zien, moeten we daar minstens een week blijven heb ik het idee. Dat betekent dat het hotel comfortabel moet zijn. Je wilt 's avonds wel even ergens iets drinken bijvoorbeeld. Onze ervaring uit Parijs is namelijk dat als je kapot bent van een hele dag sjouwen, je een mogelijkheid moet hebben om dicht bij je hotelkamer te kunnen relaxen, zonder dat je de rest van de avond op je kamer zit. De laatse keer zaten we in Hotel Santa Fé. Daar is het dus niet prettig om een avond te zitten, want die stoelen zijn zo hard dat je pijn in je billen krijgt op de koop toe. En Disney Village was ook onwijs druk en lang niet groot genoeg om alle mensen die om 20.00 uit het park komen, te herbergen.

Dus er zijn een heleboel wensen en volgens mij ook een heleboel manieren en budgetten om aan die wensen tegemoet te komen...maar hoe?? Waar moet ik beginnen om optimaal van mijn reis te kunnen genieten en het budget in de hand kan houden???

Groet,
Hannah

Tinkerbell
30-05-07, 12:49
Ikzelf heb deze http://books.google.com/books?id=iUdCAgAACAAJ&dq=disney+for+dummies&hl=nl
gids .Met tips, trucks en leuke weetjes.

Mickey99
30-05-07, 13:29
Welkom op dit leuke forum!

Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om ergens te beginnen maar nu je dit forum gevonden hebt ben je al een eind op weg. Lees eens een paar reisverslagen en gebruik de zoekfunctie van dit forum. Er is al veel geschreven over Walt Disneyworld en je krijgt dan een beetje een indruk wat er allemaal te doen is. 1 ding: je kunt het totaal niet vergelijken met Parijs. In Parijs loop je vanuit je Disneyhotel zo naar de parken en vanuit de parken weer terug naar je hotel dat kun je in WDW wel vergeten.

Als je weet in welke periode je gaat en hoeveel dagen zou je kunnen beginnen met het aanvragen van een offerte bij de verschillende aanbieders en je zou dan ook kunnen kijken wat het kost als je alles los zou boeken (vliegreis, hotel, auto en parktickets).

Maar begin met de zoekfunctie hier dan komt de rest vanzelf. Heb je daarna nog gerichte vragen kun je die altijd stellen.

Veel lees- en postplezier hier op het forum.

Groetjes,
Sonja

pyca
30-05-07, 13:31
Hoi,

Ik heb geen reisgids tip, maar veel op dit forum lezen en het orlandoforum (http://www.orlandotips.nl) en nog een leuke link: http://www.allearsnet.com/

calypso
30-05-07, 13:45
Welkom op dit leuke zonnige forum Hannah.
je bent zeker niet de enige met een kleine afwijking ;-)
Zoals Mickey99 al zei lees veel verslagen en maak gebruik van de zoek functie, dan vind je al veel antwoorden op je vragen. En mocht je er nog hebben gewoon lekker vragen :-)

Hannah
30-05-07, 15:48
Alvast bedankt voor jullie reacties! Ik verheug me er nu al op de reisverslagen enz te lezen. Heerlijk!

Ik heb echt zoveel vragen, maar die ga ik vast allemaal beantwoord krijgen hier!! Geweldig! ;-)

Zal binnenkort even een avatar aanmaken als ik thuis ben en niet op mijn werk, hihi!

Ik ben altijd al een beetje freak geweest, maar het leeft wel op als ik weer in Disneyland geweest ben! En nu ben ik echt aangestoken!! Fijn dat er een heleboel ervaringsdeskundigen zitten hier!

Eric
30-05-07, 23:22
Hallo Hannah, allereerst welkom op dit forum.
Als je nou denkt dat je alles hebt gehad, kijk dan ook eens op ons collega Orlando forum (http://www.orlandotips.nl), en vergeet niet Ben's tips te lezen.
Eem hotel wat jullie (als ik het zo goed inschat) zeker zal bevallen is het Courtyard in het Marriott Village Lake Buena Vista.
Eric

Marjol
31-05-07, 21:12
Eem hotel wat jullie (als ik het zo goed inschat) zeker zal bevallen is het Courtyard in het Marriott Village Lake Buena Vista.[/quote]Dat hotel is inderdaad perfect! Het is ons zeer goed bevallen!

Welkom op het forum, Hannah! Wij komen net (nou ja, twee weken geleden) terug van onze eerste reis naar Orlando en 't was geweldig.

Heel stiekem denken we alweer aan een tweede ;)

Mickey99
31-05-07, 21:13
Heel stiekem denken we alweer aan een tweede ;)

Owww het virus heeft jullie ook te pakken??? :wink:

Marjol
31-05-07, 21:15
Owww het virus heeft jullie ook te pakken??? :wink:

Ik vrees van wel ja... ik had het bij Gerbert nóóit verwacht, maar hij zij van de week dat hij best volgend jaar terug wil naar Orlando 8-)

Mickey99
31-05-07, 21:23
Ik vrees van wel ja... ik had het bij Gerbert nóóit verwacht, maar hij zij van de week dat hij best volgend jaar terug wil naar Orlando 8-)

Zo is het dus bij ons (en de meeste hier denk ik) ook begonnen :p

Hannah
01-06-07, 08:21
Superbedankt allemaal!
Ik zal me nog wel even voorstellen onde het voorstel-topic...
Wij zijn 3x in Parijs geweest, maar we willen nu toch echt wel naar Florida!! Ook mijn vriend is aangestoken. Heel apart.....
Is altijd al zo geweest, als kind was ik al dol op alles wat met Disney temaken had!

We gaan lekker de tijd nemen om alles te ontdekken en een goede keuze te maken. We willen heel erg graag in een hotel van Disney zelf. Dat is toch wel ultiem, denk ik!
Dat animal resort trekt ons enorm....alleen voor een dikke week zal het niet te betalen zijn....maar ach...als we het dan toch doen...laten we het dan goed doen!

We zijn nog wel even zoet met het lezen van alle topics, haha! Belooft een leuk weekend te worden! \\:D/ (file://\\:D/)