PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Seat



seat
29-05-07, 23:56
Hallo beste mensen,

Ik zal mij eerste even voorstellen, ik ben mark (23 jaar) en woon in de prachtige provincie Brabant8) .
Afgelopen jaar speel ik al regelmatig met het idee in mijn hoofd om dit jaar of volgend jaar een bezoekje aan florida te brengen. Na wat zoeken op internet ben ik terecht gekomen op dit leuke forum.
Waar ik enkele weken lang verscheidene reisverslagen volg, dit bracht mij dan ook om mij vandaag eens aan te melden.
Aan de hand van dit forum wil ik me toch wat meer gaan verdiepen in Florida en van jullie allerlei tips aan te horen wat betreft, hotel, reis en bezoekerservaringen betreft pretparken en andere must see dingen in Florida. En natuurlijk de kosten wat het een en ander met zich mee brengt. Ben namelijk nog maar een student dus.... Maar dat zal waarschijnlijk wel goed komen......
Ik hoop dat jullie in iedergeval open staan voor allerlei vragen want ik weet wat betreft Florida weinig af, maar daar gaan jullie mij in helpen, hoop ik :-D ! Dit was het berichtje betreft over mezelf...

Groeten Mark

Eric
30-05-07, 03:36
Nou Mark, zo hoort het, een uitgebreide intro.
Van harte welkom op het zonnigste forum van de Benelux (zo noem ik het altijd maar), en hopelijk komen je dromen om een keer die kant op te gaan snel uit.
Hopelijk horen we nog veel van je, en geef rustig je mening.
Eric

Mickey99
30-05-07, 07:33
Welkom op het forum!

Groetjes,
Sonja

calypso
30-05-07, 13:40
Welkom op dit zonnige forum, veel leesplezier.
En vragen staat vrij hier ;-)