PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Connie



Connie
27-05-07, 20:12
Hallo,

Mijn naam is Connie en ik ga in Augustus naar Florida met mijn man. Ik ben er twee keer eerder geweest en het werkt inderdaad verslavend, eigenlijk werkt Amerika verslavend. Dit jaar gaan we eerst naar de Bahama's en dan naar Orlando en vanuit daar willen we wat dingen bezoeken. Tips zijn welkom.

marisca
27-05-07, 20:36
Hallo,

Mijn naam is Connie en ik ga in Augustus naar Florida met mijn man. Ik ben er twee keer eerder geweest en het werkt inderdaad verslavend, eigenlijk werkt Amerika verslavend. Dit jaar gaan we eerst naar de Bahama's en dan naar Orlando en vanuit daar willen we wat dingen bezoeken. Tips zijn welkom.

welko connie
Ga je toevallig ook een cruise maken zoals wij met de disney cruiseline?
of andere cruise?
Ja idd amerika opzich is al geweldig verslavend!

gr marisca\\:D/

Connie
27-05-07, 21:49
Nee, wij gaan echt alleen naar de Bahama's. We vertrekken van Fort Lauderdale en zitten 5 uur op een cruiseboot en dan verblijven we enkele dagen op de Bahama's en varen dan weer terug. Toen wij boekte had ik nog niet het reisverslag van de Disneycruise gelezen op dit forum, nu zou ik overwegen om het misschien toch wel een keertje te doen.

Gr.
Connie

Mickey99
28-05-07, 10:01
Welkom op het leuke forum.

Leuk dat jullie weer naar Florida gaan en inderdaad; het is een verslaving.
Alleen wil je er niet van afkicken ;-)

Veel lees- en postplezier hier!

Groetjes,
Sonja

Connie
28-05-07, 20:56
Inderdaad je wil niet van deze verslaving af, Las Vegas is mijn tweede favoriet in Amerika. En verder ben ik alleen nog verslaafd aan Disney met name Knabbel en Babbel

Connie