PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Denise



denise
27-05-07, 19:41
Hallo.Leuk dat ik dit forum heb gevonden!!
Ik ben Denise,45 jaar jong,getrouwd,geen kinderen wel 5 katten en 2 honden.Florida verslaafd kan ik wel zeggen.Ik ben er lang geleden 2x geweest.In 1989 en in 1991.Met een vriendin ben ik er beide keren geweest .verbleven in Miami beach (sufside beach).Natuurlijk alles bekeken ook naar orlando geweest,naar disney world.Ik heb beide keren als zeer ontspannen en gastvrij ervaren.
Ik wil er ooit met mijn man weer naar terug:wink:

calypso
27-05-07, 19:57
Welkom op dit leuke en zonnige forum, als Florida verslavende kun je hier makkelijk af kicken of verslaafd blijven :-)

denise
27-05-07, 20:02
Dank je wel Calypso Ik blijf in dit geval graag verslaafd hoor :wink: .

pieterpostma
28-05-07, 11:55
Hallo.Leuk dat ik dit forum heb gevonden!!
Ik ben Denise,45 jaar jong,getrouwd,geen kinderen wel 5 katten en 2 honden.Florida verslaafd kan ik wel zeggen.Ik ben er lang geleden 2x geweest.In 1989 en in 1991.Met een vriendin ben ik er beide keren geweest .verbleven in Miami beach (sufside beach).Natuurlijk alles bekeken ook naar orlando geweest,naar disney world.Ik heb beide keren als zeer ontspannen en gastvrij ervaren.
Ik wil er ooit met mijn man weer naar terug:wink:


Hallo Denise; ik wil je niet beinvloeden, maar het wordt wel weer tijd.........\\:D/

groet,
Pieter Postma

denise
28-05-07, 17:58
Nou Pieter als het aan mij ligt vertrek ik morgen hoor:-P .Heerlijk!!!
Ik zit hier al die verhalen te lezen ,mmmmmmmmm..........en het enthousiase van iedereen die geweest is,is zo herkenbaar.
Het is een heerlijk virus:mrgreen: