PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Nikkie1974



Nikkie1974
26-05-07, 16:17
Hallo allemaal

Mijn naam is Nicole, ik ben 32 jaar en kom uit Utrecht.
In augustus gaan wij met vrienden en hun twee kinderen voor 2 weken naar Florida. We vliegen via Memphis naar Orlando en blijven daar 6 dagen. Vervolgens gaan we per auto door naar Fort Myers, Miami en Key Largo. We verheugen ons enorm op onze eerste keer Amerika en ik zal dan ook zeker de komende weken veel te vinden zijn op dit forum.

calypso
26-05-07, 16:29
Welkom op dit leuke zonnige forum Nicole.
6 dagen Orlando is genoeg om een goed beeld te krijgen van wat er allemaal te doen is

Verder een tip die ieder nieuw member hier krijgt, lees veel reis verslagen om een goede indruk te krijgen, en mocht je dan nog vragen hebben, gewon stellen!

Kijk maar uit dat je naar deze eerste keer niet besmet raakt met het Florida/USA virus. meestal kunnen de mensen na de eerste keer niet mee weg blijven :-)
Trouwens dit forum is ook erg verslavend ;-)

Nikkie1974
27-05-07, 12:18
Kijk maar uit dat je naar deze eerste keer niet besmet raakt met het Florida/USA virus. meestal kunnen de mensen na de eerste keer niet mee weg blijven :-)
Trouwens dit forum is ook erg verslavend ;-)

Forum is inderdaad verslavend ;) Er is zo veel informatie op te vinden, ik word ook steeds enthousiaster over onze vakantie. Ben bang dat dit forum niet de enige verslaving gaat worden.............

pieterpostma
27-05-07, 14:02
Hallo allemaal

Mijn naam is Nicole, ik ben 32 jaar en kom uit Utrecht.
In augustus gaan wij met vrienden en hun twee kinderen voor 2 weken naar Florida. We vliegen via Memphis naar Orlando en blijven daar 6 dagen. Vervolgens gaan we per auto door naar Fort Myers, Miami en Key Largo. We verheugen ons enorm op onze eerste keer Amerika en ik zal dan ook zeker de komende weken veel te vinden zijn op dit forum.


Hallo Nicole, leuk je erbij te hebben op dit forum. Jullie blijven 6 dagen "in Orlando" waar bivakkeren jullie? Gaan jullie vandaar rechtstreeks naar Ft. Myers, kun je een tipje van de (reis)sluier oplichten?

groet,
Pieter POstma

Nikkie1974
27-05-07, 22:50
Jullie blijven 6 dagen "in Orlando" waar bivakkeren jullie? Gaan jullie vandaar rechtstreeks naar Ft. Myers, kun je een tipje van de (reis)sluier oplichten?

Wij verblijven 6 dagen in de Enclave suites in Orlando, daarna gaan we twee dagen naar Ft. Myers. Hierna vertrekken we voor drie dagen naar Miami Beach en we sluiten onze vakantie af in Key Largo.

Marjol
27-05-07, 22:52
Welkom op het forum, Nicole! Florida is inderdaad verslavend... wij zijn een goede week terug en denken nu al na over wanneer we weer kunnen gaan ;)

Michael66
27-05-07, 23:15
Welkom op het forum, Nicole! Florida is inderdaad verslavend... wij zijn een goede week terug en denken nu al na over wanneer we weer kunnen gaan ;)
En daarna ... en daarna ...

Het houdt nooit meer op!!:o

Mickey99
28-05-07, 10:04
Ook namens mij welkom op het leuke forum.

Ik ben het met de vorige schrijvers eens dat als je eenmaal een keer geweest bent je meteen besmet bent met een hardnekkig virus en daar kom je nooit meer van af!

Veel lees- en postplezier hier en succes met alle voorbereidingen.

Groetjes,
Sonja