PDA

Bekijk Volledige Versie : Inchecken hotel



bajito
25-05-07, 11:44
Misschien een hele rare vraag hoor, maar ik heb hier geen ervaring mee...

Wij hebben de hotels in Florida gereserveerd via het reisbureau (gids Holland International), en ik vroeg me af tot hoe laat je bij een hotel kunt aankomen om in te checken. Op de websites van de hotels kan ik wel terugvinden vanaf hoe laat je kunt inchecken, maar ik heb zelf geen idee of het OK is om pas om 22.00 uur bij het hotel aan te komen als het al gereserveerd is.

Alle opmerkingen zijn van harte welkom!

Eric
25-05-07, 13:17
Als je vooraf betaald hebt, is het geen enkel probleem om heel laat in te checken, meestal is de balie de hele nacht open, in ieder geval tot 23:00 uur.
Als je helemaal zeker van je zaak wil zijn, stuur je ze een mailtje met de opmerking "late check inn" .
Hou er wel rekening mee, dat hoe later je bent, hoe minder keus betreffende kamers (smoking/non smoking, 1 bed/2 beds etc je hebt.
Eric

jaap
25-05-07, 16:39
[quote=Eric .
Hou er wel rekening mee, dat hoe later je bent, hoe minder keus betreffende kamers (smoking/non smoking, 1 bed/2 beds etc je hebt.
Eric[/quote]


Dit geef je toch op bij je boeking, Ik heb er nog nooit problemen mee gehad.

Michael66
25-05-07, 17:47
Dit geef je toch op bij je boeking, Ik heb er nog nooit problemen mee gehad.
Bij boeking geef je een voorkeur op voor bedden en roken. Het hotel probeert daar rekening mee te houden, maar is dat niet verplicht. Dus als je laat aankomt heb je gewoon meer kans dat er geen kamers meer zijn die aan je voorkeuren voldoen.

Dat je er nog nooit problemen mee hebt gehad .... wees blij. Maar dat het kan gebeuren staat als een paal boven (floridiaans) water. Het is mij ooit gebeurd dat we alleen nog een rokerskamer konden krijgen. Hebben toen geaccepteerd voor de eerste nacht en de volgende dag meteen een andere kamer gekregen.

jaap
25-05-07, 20:36