PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Koenkamphuys



koenkamphuys
24-05-07, 20:54
Hi allemaal,

Ik had dit forum al veel eerder moeten vinden... Koen Kamphuys, Amerika- en Floridagek, sinds deze zomer samen met mijn vrouw Gusta trotse eigenaren van een perceeltje grond in Spring Lake Village nabij Sebring, met daarop een inmiddels bijna afgebouwd huis. Half juli is 't klaar en ga ik erheen. Spannend!

--
Koen

Eric
24-05-07, 21:29
Hallo Koen (en Gusta).
Welkom hier op het forum.
Gaan jullie er zelf wonen, of is het voor de verhuur?
Leuk weer een paar nieuwe mensen erbij te hebben.
Eric

Mickey99
25-05-07, 07:21
Welkom op dit leuke forum!

Geweldig zeg, een eigen stek in Florida.

Ik ben, net als Eric, erg benieuwd of het voor vakanties is of dat het een definitieve verblijfplaats wordt.

Groetjes,
Sonja

calypso
25-05-07, 09:07
Welkom op dit zonnige forum.
Als het af is plaats eens wat foto's dan ;-)

Norbert
25-05-07, 11:06
Hey collega :razz:
Welkom !

Nicole
26-05-07, 23:17
Nou ik ben ook er benieuwd hoe het huis eruit ziet. Is toch geweldig om te hebben en dan altijd weten dat je daar terecht kan.

Maar net als de rest erg nieuwsgierig of je er gaat wonen of dat het een vakantiehuisje is.

pieterpostma
27-05-07, 14:20
[quote=koenkamphuys;38057]Hi allemaal,

Ik had dit forum al veel eerder moeten vinden... Koen Kamphuys, Amerika- en Floridagek, sinds deze zomer samen met mijn vrouw Gusta trotse eigenaren van een perceeltje grond in Spring Lake Village nabij Sebring, met daarop een inmiddels bijna afgebouwd huis. Half juli is 't klaar en ga ik erheen. Spannend!

--
Hee Koen,

dit is gewoon niet leuk meer;). Ik ben wel benieuwd naar meer informatie, zoals hoe ben je hiertoe gekomen, hoe is dit hele proces geweest?
En: typisch Nederlands,is het betaalbaar??

groet,
Pieter Postma

koenkamphuys
28-05-07, 11:38
Hee Koen,

dit is gewoon niet leuk meer;). Ik ben wel benieuwd naar meer informatie, zoals hoe ben je hiertoe gekomen, hoe is dit hele proces geweest?
En: typisch Nederlands,is het betaalbaar??

groet,
Pieter Postma
Túúrlijk is dit leuk - het is helemaal geweldig. Ja het bleek absoluut betaalbaar. Het hele project - 2000 m2 grond en een huis van 200 m2 met alles erop en eraan kost, mede dankzij de idioot goedkope dollar, net zoveel als de woz-waarde van een eenvoudig driekamerappartementje in Rijswijk. Aangezien wij hier al ruim twintig jaar wonen en destijds de prijzen vele malen lager lagen, was het allang afbetaald en kunnen we dit doen met een simpel hypotheekje. Wel even opletten: de rente is niet aftrekbaar.

Wie heel serieus denkt over zo'n stap te nemen kan zich bij mij melden (kamphuys@bart.nl) dan kan ik wat meer in detail uitleggen en voorrekenen wat het zoals kost.

--
Koen

koenkamphuys
28-05-07, 11:42
... zoiets... 't is bijna af.
http://users.bart.nl/~kamphuys/florida/construction/imag030007.jpg


Welkom op dit zonnige forum.
Als het af is plaats eens wat foto's dan ;-)

koenkamphuys
28-05-07, 11:48
Het hele idee is nogal plotseling over ons heen gekomen. Voorlopig even heel decadent ons vakantiehuisje. Ik heb altijd gedacht dat emigreren niets voor mij zou zijn maar de hele wereld staat op zijn kop dus ook dit idee. Dus wie weet hebben we straks heel decadent een vakantieappartementje in Nederland. :mrgreen:


Nou ik ben ook er benieuwd hoe het huis eruit ziet. Is toch geweldig om te hebben en dan altijd weten dat je daar terecht kan.

Maar net als de rest erg nieuwsgierig of je er gaat wonen of dat het een vakantiehuisje is.

Norbert
25-07-07, 13:17
Ziet er geweldig uit Koen!