PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Marina

Marina
23-05-07, 21:05
Beste mensen,

Leuk om dit forum ontdekt te hebben. Mijn band met de VS is dat ik er heb gewerkt en gestudeerd en sinds een paar jaar een adviesbureau voor studie in de VS heb: UStudy. Ik heb iets met Florida omdat ik het een bijzondere staat vind, en er regelmatig scholieren en studenten plaats op college prep schools en colleges/universiteiten. Ik hoop hier veel op te steken van de andere leden en zelf eventuele vragen over studeren in Florida te kunnen beantwoorden.

Eric
23-05-07, 21:13
Van harte welkom Marina.
De meesten hier zijn puur vakantiegangers, leuk om iemand vanuit een andere invalshoek erbij te hebben.
Eric

Marina
24-05-07, 17:40
Bedankt, ik zal natuurlijk mijn klanten die in Florida gaan studeren op jullie forum wijzen voor alle toeristische info!

Groet, Marina

pieterpostma
27-05-07, 16:24
Beste mensen,

Leuk om dit forum ontdekt te hebben. Mijn band met de VS is dat ik er heb gewerkt en gestudeerd en sinds een paar jaar een adviesbureau voor studie in de VS heb: UStudy. Ik heb iets met Florida omdat ik het een bijzondere staat vind, en er regelmatig scholieren en studenten plaats op college prep schools en colleges/universiteiten. Ik hoop hier veel op te steken van de andere leden en zelf eventuele vragen over studeren in Florida te kunnen beantwoorden.

Marina, ben je ook van plan daar vakantie vieren, of kom je er soms vaak zakelijk??

Pieter Postma

Marina
24-06-07, 16:55
Ik ben er een paar keer voor zaken geweest, en hoop binnenkort met het gezin te gaan voor alle attracties en het mooie weer.

calypso
24-06-07, 21:04
Welkom op dit zonnige forum