PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Jaixy



Jaixy
17-05-07, 21:49
Hallo,
Ik ben Jaixy, 26 jaar jong, verpleegkundige in een Amsterdams ziekenhuis.
Ik heb net mijn reis naar Florida geboek, en was er nieuwschierig hoe anderen deze staat vinden.
Ik ga in oktober 2 weken lang rondreizen met een huurauto.
Ik heb er erg veel zin in.
Groetjes Jaixy

calypso
17-05-07, 21:56
Hallo Jaixy, welkom op dit leuke gezellige forum.
Ik denk dat je hier heel veel mensen zult vinden die zullen zeggen:

FLORIDA IS FANTASTISCH! :-)

Veel plezier met de voorpret van het regelen van je reis, al zie ik dat je al een reis geboekt hebt met auto.

Mickey99
18-05-07, 23:27
Ook namens mij welkom op dit leuke forum!

Kan me voorstellen dat je zin hebt in je geplande vakantie naar Florida. Voor tips en ervaringen ben je hier op het forum aan het juiste adres.

Veel lees- en postplezier!

Groetjes,
Sonja

Jaixy
18-05-07, 23:48
Ik ga 14 dagen met een vriendin, begin oktober.
We vliegen op New york, blijven daar 1 hele dag ff New York bekijken in een vogelvlucht, en dan hebben we een binnenlandse vlucht op Orlando.
We hebben daar voor 11 dagen een auto gehuurd. Het is de bedoeling dat we eerst rond Orlando wat parken gaan bekijken, zoals Disney, Seaworld, en Universal en misscien Epcot. Dan willen we rond gaan rijden richting Fort Lauderdale, Miami. Ik wil heel graag een daggie strand in Miami. Dan naar de Everglades, en vanuit daar richting Tampa gaan rijden. Uiteindelijk willen we na 11 dagen weer terug in Orlando zijn en vliegen we weer via Houston terug naar Amsterdam.
Ik denk dat er te veel te zien is om dit in 14 dagen allemaal te doen, maar toch gaan we het proberen.
Ik hoef niet alle pretparken te zien, want dat zijn er echt te veel.

Eric
19-05-07, 00:04
Dat is erg veel om te zien in zo'n korte tijd, aan de andere kant krijg je wel een beetje een indruk wat Florida te bieden heeft, en wordt je vast wel geïnfecteerd met het beruchte Florida-virus.