PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotel bij Disney World



VinMor
16-05-07, 16:37
Heb het in een ander gedeelte van dit forum het al over dit onderwerp gehad, maar het hoort hier thuis, dus ik vraag het nog maar een keer:


Ik ben opzoek naar een vrij goedkoop hotel bij Disney World in de buurt, Het maakt me niet echt uit hoe het eruit ziet. Het is alleen bedoelt voor het slapen verder zijn we toch in Disney World.

Kunnen jullie me wat namen van goedkope hotels geven?(liefst niet te ver van Disney)

Mickey99
16-05-07, 17:30
Volgens mij heb je in het andere topic toch heel veel antwoorden met nuttige tips gehad, heb je hier al iets mee gedaan?

Eric
16-05-07, 17:53
Vincent, het is niet de bedoeling van het forum om twee keer dezelfde vraag te stellen.
Dat maakt het alleen maar verwarrend.
Graag op het andere topic verder gaan.
Eric

Ta2 Gerrit
16-05-07, 18:06
Ik denk dat je dan moet zoeken op Lake Buena Vista & vicinity,rond Crossroads Shopping Centre daar heb je wat Comfort Inn's, Days Inn's en Best Western's o.a. die niet te duur zijn en sommige op "loopafstand" van Disney Market Place.
Of natuurlijk de niet-Disney hotels in het park, ongeveer tegenover DMP van bijv. de Hilton groep of Marriot.
http://www.wdisneyw.co.uk/wdwmap.html

Njit
16-05-07, 18:28
Mjah...wat is 'niet duur'. Op de 192 slaap je in een Econolodge voor 28 euro per kamer per nacht.

Tinkerbell
16-05-07, 18:55
Ik denk dat Vincent meer een hotel op "loop afstand"bedoeld.

Michael66
16-05-07, 19:02
Ik denk dat Vincent meer een hotel op "loop afstand"bedoeld.
:-D :-D :-D :-D "Loopafstand" in Florida ....... :-D :-D :-D :-D
Die fout hebben wij een keer gemaakt: aan de "overkant" van de weg bij het hotel zagen we een WalMart. Mooi, konden we daar mooi een fotorolletje wegbrengen en wat boodschapjes halen. Na een half uurtje lopen hield de stoep op ](*,) Oversteken? Nee, niet mogelijk, een hek in de middenberm. Toen maar een half uurtje lopen terug naar 't hotel en de auto gehaald. Binnen 5 minuten waren we in de WalMart .....

En nog een keer in Miami: Bij de receptie van het hotel gevraagd of er een pizzarestaurant in de buurt is. Antwoord: Ja, drie minuten hiervandaan. Onze vraag: Drie minuten lopen?
Het gezicht van de receptionist toen ..... vergeet ik nooit meer. "Lopen? Nee, natuurlijk niet!! Met de auto!!"

De moraal van dit verhaal: Lopen is een "no-no".[-( :-# [-(

nahnah9
16-05-07, 21:39
Ons hotel ligt ook op loopafstand van Typhoon Logoon :lol: :lol: :lol: :lol: :-\"

http://img341.imageshack.us/img341/7756/orlandowp4.jpg (http://imageshack.us)

Eric
16-05-07, 21:55
Loopafstand? Ja, met een helicopter zeker...
Eric

nahnah9
16-05-07, 22:01
Nee hoor, Volgens Google is 't minder dan 2 km.....

Ta2 Gerrit
16-05-07, 22:02
:-D :-D :-D :-D "Loopafstand" in Florida ....... :-D :-D :-D :-D
De moraal van dit verhaal: Lopen is een "no-no".[-( :-# [-(

Vandaar dat ik de loopafstand ook maar even tussen " " had geplaatst :lol:
Maar dichterbij dan de on site niet-Disney hotels kom je echt niet, of je moet gewoon een automobiel huren en de nog goedkopere US192 hotels of motels nemen, en dan dat 3/4 uurtje per dag reistijd v.v. (ongeveer equivalent aan de kortste one way "loopafstand" ) voor lief nemen.:-\"

nahnah9
16-05-07, 22:06
Vandaar mijn smiley's. Loopafstand in America.... Bijna niet te doen.

Gr,
Hans

VinMor
16-05-07, 22:10
Mjah...wat is 'niet duur'. Op de 192 slaap je in een Econolodge voor 28 euro per kamer per nacht.


Kijk dat zijn leuke prijzen. Loop afstand hoeft het niet te zijn, weet dat dat niet mogelijk is in Florida.

Welke hotels zijn dat voor 28 euro?

Eric
16-05-07, 22:14
Nou, het is eventjes meer.....
Via de weg (neem aan dat je niet kan vliegen) is het 7,9 km, maar dat is met da auto, en zoals al eerder hier gememoreerd, wil dat niet zeggen dat je er ook te voet kan komen.

http://img442.imageshack.us/img442/9283/screenshot002qg7.png

Ta2 Gerrit
16-05-07, 22:14
@ Vincent; Volgens Martijn dus in een Econolodge (= ook hotelketen)

Njit
17-05-07, 02:04
@ Vincent; Volgens Martijn dus in een Econolodge (= ook hotelketen)

Kijk gewoon even bij American Estates op de site. Ze hebben hotels zat staan. Kun je mooi vergelijken..

mrjojo13
20-05-07, 21:36
Het enigste wat meestal wel lopend te doen is, is het ontbijt gedeelte van het hotel zelf, voor de rest sluit ik mij geheel aan bij bovenstaande reacties en adviseer voor eigen veiligheid om de auto te pakken.

een keer tegen over de mcdonalds (op minder dan 100 meter) in een hotel gezeten deze was lopend niet te bereiken doordat er een drukke straat over gestoken moest worden.
Met de auto was het minder dan 1 minuut rijden.