PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: familie Boumann



Orlando freak
15-05-07, 17:32
HI,
Wij zijn familie Boumann. Marciano 33, Twerrel 30, Tamya 11 en Zion 7. Dit jaar gaan we voor de vijfde keer naar Orlando. Het lijkt me onnodig om te vertellen dat we het helemaal te gek vinden daar. We shoppen onnodig veel en we bezoeken volgens een volgepakt schema zoveel mogelijk pretparken.
We weten ontzettend veel van Orlando waar je lekker kan eten, hoe je geld kan besparen maar we weten nog lang niet alles. Hopelijk kunnen we elkaar helpen. Ik zou nu bijvoorbeeld graag willen horen of er iemand ervaring heeft met 'dining with shamu'in Sea world.

Groeten Familie Boumann.

Eric
15-05-07, 18:55
Welkom op deze site, Bouwmann family.
Wat een mooie namen hebben jullie allemaal. Als ervaren Floridagangers zijn we blij jullie erbij te hebben.
Hopelijk horen/lezen we nog veel van jullie.
Eric

reneefrankrijk
16-05-07, 08:50
Welkom!
Heel graag zou ik horen wat jullie hebben als geldbesparingstips en natuurlijk ook waar je in Orlando lekker kunt eten (buiten de parken). Ook wij gaan met kinderen van (dan) 10 en 13.

Orlando freak
16-05-07, 09:53
Hi Renee,

Een goede en superleuke plek om te eten met de kinderen is chuck e cheese. het is een pizzarestarant / speelhal er zit er een op international drive. kijk op www.chuckecheese.com (http://www.chuckecheese.com) voor coupons. onze kinderen vindenhet super je kan spelletjes spelen en wint daar prijsjes mee. met de coupon krijg je bij aankoop van een large pizza va $12, $5 aan muntjes om de spellen mee te spelen. Aan een large pizza ebben wij met ons hele gezin genoeg. We bestelen dan nog salade of friet erbij. Ik hem ons reisschema ook gepost hier staat ook op waar we dagelijks eten.

Groeten

rijntjes
16-05-07, 12:27
Hallo Fam Boumann
Ook wij gaan met de kids 10 + 7 jaar in Aug naar Florida !!!!
Hebben jullie nog bruikbare tips voor wat betreft de kids, jullie
zij al zo ervaren....

Orlando freak
16-05-07, 12:43
Hi,
Wij hebben ook ons reisschema geplaatst het is doodvermoeiend dus enige training is vereist.
Een leuke tip is om hier een mooi dagboekachtig boek te kopen. In de parken kunnen de kinderen van verschillende figuren handtekeningen krijgen. Wij laten de kinderen's avonds bij het eten opschrijven wat ze die dag hebben meegemaakt en plakken er als we thuis zijn foto's bij. Zo krijg je de mooiste albums en beleven de kinderen alles bewuster.
groet fam boumann

calypso
16-05-07, 12:44
Welkom op dit leuke forum,altidj goed om wer iemand met ervaring erbij te hebben :-)

pieterpostma
16-05-07, 13:32
[quote=Orlando freak;37107]HI,
Wij zijn familie Boumann. Marciano 33, Twerrel 30, Tamya 11 en Zion 7. Dit jaar gaan we voor de vijfde keer naar Orlando. Het lijkt me onnodig om te vertellen dat we het helemaal te gek vinden daar. We shoppen onnodig veel en we bezoeken volgens een volgepakt schema zoveel mogelijk pretparken.
Groeten Familie Boumann


Hallo familie Boumann!

Gaan jullie op de bonnefooi of is er een planning? Zo ja, hoe ziet die er uit??

Groet,
Pieter Postma

Orlando freak
16-05-07, 15:10
Hi wij hebben een strakke planning is ook wel nodig als je heel veel wilt doen in een korte tijd. Zo hebben we ook een paar plekken waar we absoluut willen eten. Ik heb ons schema ook gepost kijk maar bij mijn berichten.
Wanneer gaan jullie?
Groet Fam boumann

rijntjes
16-05-07, 15:57
bedankt voor de tip....
bert

nahnah9
17-05-07, 16:50
Hallo,
Wanneer willen jullie gaan dineren met Shamu?
Wij gaan 26 juli, daarna kunnen we vertellen hoe het was.

Groet,
Hans

Orlando freak
17-05-07, 18:31
wij willen zondag 5 augustus gaan eten met shamu

groeten twerrel

nahnah9
17-05-07, 20:57
Wordt een beetje krap. Ik zal proberen onze ervaringen op internet te zetten.

Groet,
Hans

Orlando freak
17-05-07, 22:30
Dat super zijn