PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring gevraagd: OMNI Orlando Resort @ Champions Gate, Championsgate/Davenport



Arie
13-05-07, 20:40
Wij hebben het omni resort in Orlando via Priceline geboekt. Wie is hier al eens geweest? Heel graag hoor ik jullie ervaringen.

Winnende bod is $110.
En het hotel heeft een lazy River, toch?

Nicole.:lol:

Njit
13-05-07, 21:36
Winnende bod is $110.
En het hotel heeft een lazy River, toch Nicole.:lol:

Volgens de site (http://www.omnihotels.com/FindAHotel/OrlandoChampionsGate/Photos.aspx) wel:

http://www.omnihotels.com/upload/images/hotels/mcocha/property_photos/408/mcocha-pro-15.jpg

http://www.omnihotels.com/upload/images/hotels/mcocha/property_photos/408/mcocha-pro-18.jpg

http://www.omnihotels.com/upload/images/hotels/mcocha/property_photos/408/mcocha-pro-26.jpg

kol
14-05-07, 12:14
Ja, dit is hem. We hebben dit resort 2 dagen, de eerste dag in Orlando en de laatste. Een keer voor $110,- en een keer voor $109,-.

Nicole:lol:

[verwijderd]
21-05-09, 23:10
Aangezien er nog geen review is van dit hotel, kan ik aangeven dat dit ene super hotel is, heerlijk zwembad en lekkere grote kamers.

Als je je aanmeld als preferred guest dan krijg je ook nog elke ochtend 2 glazen drinken naar keuze per persoon op het door jou aangegeven tijdstip.

Absolute aanrader, ik heb hem voor dit jaar ook weer geboekt via priceline voor rond de 83 Euro per nacht, hotel gemaild voor 2 queensize bedden en dat is wederom geen probleem dus met zijn drieen op 1 kamer.

vln
22-05-09, 17:00
En een prima ontbijtbuffet.

amavageo
01-10-09, 23:52
Wij denken er ook over om met Oud en Nieuw naar Omni te gaan. Weet iemand hoe het gelegen is, beetje centraal? Vind het zo moeilijk inschatten qua ligging etc. Ik hoef echt niet op het drukste punt te zitten maar beetje leven in de brouwerij vind ik toch wel toppie, vooral met 2 kids\\:D/
Nu denk ik dat er overal wel wat leven te vinden is met oud en nieuw, maar ik wil niet in een suf hotel zitten!

[verwijderd]
02-10-09, 04:35
Het Omni ligt onder het disney resort gebeuren en erg druk is het er niet, er is wel een klein winkel gedeelte met een goed gesorteerde supermarkt in de buurt, Pizzeria en een Mc Donald.

De afstanden zijn via de I-4 waar het Omni vlakbij is goed te overbruggen als je met de auto bent.

Het Hotel is erg mooi en zeker het zwembad is fantastisch, ik ben er nog geen betere en mooiere tegen gekomen bij een hotel. Wij gaan er binnenkort ook weer naar toe, zelf overweeg ik op dit moment ook het Omni te boeken tussen 19-12-2009 en 1-01-2010 aangezien wij daar goede ervaringen hebben. Wel even aanmelden als Omni selected guest zodat je elke ochtend 2 glazen drinken per persoon via de roomservice gebracht krijgt.

De prijzen mits je vooruit betaald zijn via de website ook goed te noemen voor zo'n hotel, is mijn mening althans. Momenteel ligt de prijs op iets meer dan $84 excl. TAX en resort fee. WIFI is wel in begrepen in de prijs. Als ik het goed heb ligt de resort fee rond de $ 16,- excl. TAX per dag maar halverwege oktober kan je mij anders wel even PM'en voor de bijkomende kosten aangezien ik 15 en 16 oktober in het Omni logeer.

reneefrankrijk
02-10-09, 07:51
Wij reden er eke dag langs. Het ziet er prachtig uit. Ideaal qua verbindingen naar de parken. De buurt is rustig, ze waren 1½ jaar geleden nog aan het bouwen in Champion's Gate. Er ligt inderdaad een Publix, MacDonalds, Chinees en zo. Niet heel veel maar genoeg.

Ceetje
04-10-09, 16:16
Wij hebben hier vorig jaar een nacht geslapen: mooi en erg groot hotel. En wat aardig was: de fitnessruimte was heel behoorlijk ingericht. Dit in tegenstelling tot de meeste fitnessruimtes in hotels. Het ontbijt was ook goed.

[verwijderd]
01-08-10, 21:17
Inmiddels even de informatie aanvullen:

Helaas heeft dit hotel besloten om ook een parkeer heffing in te voeren, als je zelf je auto parkeert is dit $14,- . Dit betaal je naast de Resort fee van $16,- die voorheen als enige geheven werd.

Al met al krijg je nu dus $ 30,- per nacht extra kosten bij dit hotel, houdt hier rekening mee bij het boeken of het bieden via Priceline.