PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema sandratje



Sandratje
12-05-07, 13:22
Ik ga 19 juni 10 dagen met de auto naar Florida samen met mijn vriend.
We komen aan in Miami en zullen vanaf daar ook vertrekken.
Nu zijn er overal vele reisschemas te vinden.
Wat raden jullie als echt florida liefhebbers aan?

We willen in elk geval naar Orlanda naar Disneyworld en Seaworld. En we willen naar de Keys (Key west)

nu willen we een rondje maken. Langs de oost kust heen en langs de west kust terug of andersom.

Omdat het maar 10 dagen is vroeg ik me af wat je echt gezien moet hebben aan de west kust???

Njit
12-05-07, 13:30
Disneyworld bestaat uit Magic Kingdom, Animal Kingdom, MGM Studios en Epcot. En dan heb je nog twee waterparken, een uitgaanscentrum etc.
En dan heb je ook nog twee Universal parken :)

Je kunt makkelijk 10 dagen rondbrengen alleen in Orlando. Je zult dus keuzes moeten maken.
Omdat jullie maar 10 dagen hebben zou ik niet een te groot rondje maken.

pieterpostma
12-05-07, 13:44
Ik ga 19 juni 10 dagen met de auto naar Florida samen met mijn vriend.
We komen aan in Miami en zullen vanaf daar ook vertrekken.
Nu zijn er overal vele reisschemas te vinden.
Wat raden jullie als echt florida liefhebbers aan?

We willen in elk geval naar Orlanda naar Disneyworld en Seaworld. En we willen naar de Keys (Key west)

nu willen we een rondje maken. Langs de oost kust heen en langs de west kust terug of andersom.

Omdat het maar 10 dagen is vroeg ik me af wat je echt gezien moet hebben aan de west kust???


Hallo;

wij hebben onlangs ook een dergelijk "rondje" gedaan vanaf Miami naar Key West en via de Everglades naar Naples, Ft.Myers, Sarasota en Tampa. Alleen wij hadden alleen voor dit rondje 10 dagen tot onze beschikking.
Er wordt op deze site veel gescheven over Key West wel of niet bezoeken vanwege de afstand. Wij zijn blij dat we toch Key West bezocht hebben.
Hier zijn we 2 nachten gebleven achteraf hadden we hier langer moeten blijven. Als je zo weinig tijd hebt als jullie zou ik b.v. sarasota wel aandoen alleen al vanwege het prachtige strand. Wij zijn ook in Tampa geweest maar dat was een flop, ook omdat je wanneer je naar het strand wilt eigenlijk toch naar Clearwater beacht moet.
We hebben veel kilometers afgelegd, maar omdat we een uitstekende auto hadden ( Chevrolet Impala) hebben we dit moeiteloos gedaan.

Veel succes en geniet ervan

Pieter

Michael66
12-05-07, 13:44
Omdat het maar 10 dagen is vroeg ik me af wat je echt gezien moet hebben aan de west kust???
Aan de westkust (Golf van Mexico) heb je vooral mooie stranden. Dus lekker uitrusten, zonnen en "chillen".
Als je toch wat actie of activiteiten zoekt:

Klik hier (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=1853&highlight=tampa) voor activiteiten in de Tampa-area
Busch Gardens in Tampa voor de nodige rollercoasters
Dolfijnen bekijken, boottochten vertrekken o.a. vanuit Clearwater Beach
De Pier in St. Petersburg
Honkbalwedstrijdje volgen in Tropicana Field (Devil Rays, apr-okt)
Diverse national parks langs de kust, o.a. Crystal River en Weeki Wachee Springs
Musea in Ft. Myers en St. Petersburg
MOSI (http://www.mosi.org/) in TampaZoveel te doen, zo weinig tijd ....