PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Jurgen en Kim

cimmeque
12-05-07, 10:15
Hoi,

Wij zijn een Belgisch getrouwd koppel (25 en 31 jaar zonder kinderen), en gaan van 8 juli tot 30 juli het oosten van de states doen. (vorig jaar deden we het westen)
We vertrekken in New york, en gaan via Nashville, Memphis, new orleans en Orlando naar Miami. In Florida blijven we in totaal 9 dagen.

New orleans-Monticello
Monticello-Orlando
3 dagen orlando
Orlando-Naples of Fort Myers
Naples - Key West
2 dagen Key West
Key West - Miami
huis

De B&B's in Monticello en Key west zijn geboekt, evenals het hotel in Orlando (Disney world en sea world) en Miami.
Qua logies zoek ik enkel nog iets in naples/fort myers. Ik had een leuke B&B gevonden op Captiva Island, maar dat lijkt me wat ver van alles af.

Verder hoop ik hier op het forum tips te vinden over oa restaurants, activiteiten, verborgen leuke plekjes, shops, ....

Vorig jaar in het Westen hadden we ook alles zelf geregeld, maar hadden we vaak de typische motels als holiday inn express, motel 8, days inn, ... en een enkele keer een kleinschaliger hotel of B&B. We merkten dat we de B&B veel meer ons ding vonden, dus dit jaar probeer ik alles zo te boeken (behalve new york uiteraard, en Orlando, waar ik niets deftigs vond)

We twijfelen nog aan Sea World. Hebben we vorig jaar in San Diego gedaan. We vonden dit zo leuk dat we gewoon terug willen, maar langs de andere kant, zijn er misschien even leuke, maar nieuwe dingen te doen...

Eric
12-05-07, 10:38
Hallo Cimmeque,
Welkom op het gezelligste forum van Nederland.
Leuke trip gaan jullie maken, beetje van alles.
Je vind van alles op het forum, dus neus maar rustig rond !!
Eric

pieterpostma
12-05-07, 12:26
Hoi,

Orlando-Naples of Fort Myers
Naples - Key West
2 dagen Key West
Key West - Miami
huis

De B&B's in Monticello en Key west zijn geboekt, evenals het hotel in Orlando (Disney world en sea world) en Miami.
Qua logies zoek ik enkel nog iets in naples/fort myers. Ik had een leuke B&B gevonden op Captiva Island, maar dat lijkt me wat ver van alles af.
We twijfelen nog aan Sea World. Hebben we vorig jaar in San Diego gedaan. We vonden dit zo leuk dat we gewoon terug willen, maar langs de andere kant, zijn er misschien even leuke, maar nieuwe dingen te doen...

Onlangs waren we zowel in Naples als in Ft. Myers. Als jullie iets zoeken in de categorie B&B is er denk ik meer keus in Naples. Zowel Naples als Ft.Myers zijn leuk, maar heel verschillend. Naples is veel meer stedelijk, terwijl Ft. Myers wat "landelijker" is voor zover je daar in Florida van kunt spreken.
Jullie twijfelen aan Seaworld? Ik vond dit 1 van de hoogtepunten van onze vakantie, mooi prak, prachtige shows met natuurlijk als hoogtepunt Shamu. Ik kan dit iedereen aanraden.
Veel succes met je keuzes en natuurlijk een fijne vakantie

Pieter