PDA

Bekijk Volledige Versie : Dinner with Shamu



Big roc
11-05-07, 23:43
De planning is om op zaterdag 25 augustus Seaworld te bezoeken. Nu heb ik een paar vragen. Is het aan te raden om het dinner met Shamu vooraf te boeken of kan het ter plaatse ook nog, zit het drinken erbij inbegrepen en zie je de dieren achter glas of niet???

Groetjes Mirjam

pieterpostma
12-05-07, 13:32
even intoetsen op google:

SeaWorld Orlando's Backstage at Believe...Dine with Shamuhttp://commerce.4adventure.com/store/images/res/res_dws-bab.jpg (http://javascript%3Cb%3E%3C/b%3E:PopupWindow%28%27popup_event.asp?pf_id=T%2DSW F%2DDineShamu&ShopperID=3D6ACA2AC397745F6974A77572BBE3CC&Token=IIDDEDKEFDIFDDK&%27,%20400,%20500%29)You’re invited to Dine with Shamu…..Backstage at Believe to enjoy a scrumptious all-you-can-eat buffet meal! You’ll eat at a reserved table alongside our killer whale habitat in an area restricted to trainers and YOU – our V.I.P guests.
Prices: Adults $37; Children (Ages 3-9) $19; Children Under 3 are free but require a reservation.

Passport Member discounts for dining experiences are available by booking your reservation through the Passport Member Website.

Big roc
12-05-07, 15:19
Dat had ik ook gevonden, echter de antwoorden op mijn vragen staan daar niet!
Is iemand er geweest die het weet?

Alvast bedankt,
Mirjam

nahnah9
12-05-07, 16:59
Wij hebben voor 26 juli geboekt via internet.
Kan je dan wel vertellen hoe het was (maar dat is waarschijnlijk veel te laat #-o )

Plutogappie
13-05-07, 11:56
Je kan ook in het park zelf reserveren maar dan moet je wel vroeg zijn. Gelijk als je aankomt. Het is meestal heel snel vol.
Ik weet niet of de drankjes erbij zitten. Misschien wel water en algemene drankjes zoals cola of zo.
Er zit geen glas tussen het bassin en de tafels dacht ik.
ik heb dit nooit gedaan maar dit is wat ik wel gezien heb.
Hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes Gabrielle

wendy
13-05-07, 21:37
Op 2 mei jl. Dining with Shamu gedaan.:lol:

Het is aan te bevelen om van te voren te reserveren via de website, anders sta je 's ochtends in de rij en heb je kans dat je net mis grijpt want er is niet zoveel plaats. De drankjes zijn inbegrepen ( frisdrank, sap en volgens mij ook bier ). Het eten viel mij totaal niet tegen en vooral het dessertbuffet was erg lekker. Het enige wat mij tegen viel was dat onze tijd 16.15 uur was, want het moet tussen twee shows door.
Je zit dicht tegen de rand van het bassin zonder glas, de trainers laten de orka's voor je neus kunstjes doen ( foto- en filmmomenten ) en later kan je ook nog vragen stellen aan de trainers.
Ik vond het een erg leuke ervaring ( vooral voor mijn kinderen van 3 en 6 jaar).

Groetjes Wendy

BennieVT
30-07-07, 10:37
Heb het ook gedaan, toen het net gestart was. Is erg leuk, leukste moment was een trainer die samen met een Orca een achtervolgingsscene van Jaws deed. :)

nahnah9
30-07-07, 23:49
Wij zijn er afgelopen donderdag geweest. Het is zeer aan te bevelen om van te voren te reserveren. Zeer waarschijnlijk is het vol. Het eten is goed, je zit vlak bij het water (zonder glas). De tijd is echter wel kort (zit tussen 2 shows in). Zie het verslag op mijn weblog.

Groeten,
Hans

Big roc
31-07-07, 10:48
Hans,

Bedankt voor je reactie. We volgen jullie verslag dagelijks en hebben het stukje gelezen.
Verleden maand hebben we het Dinner alvast geboekt, ben benieuwd.

Gr Mirjam

nahnah9
01-08-07, 05:07
Hoi Mirjam,
Veel plezier. Je zult er geen spijt van hebben.

Gr,
Hans

Almereontour
01-08-07, 05:41
Wij waren afgelopen vrijdag in Seaworld.
Ook toen was diner met Shamu al vrij vroeg volgeboekt.
Seaworld is erg leuk. Wij mochten gratis na binnen. Wat het nog leuker maakt natuurlijk.

iljabos
09-08-07, 12:31
Hoi Mirjam,

Misschien zien we elkaar nog, wij hebben ook geboekt voor de 25e!

groetjes,
Ilja

Big roc
09-08-07, 20:16
Hallo Ilja,

Dat is ook toevallig, en wie weet komen we elkaar tegen. In elke geval een hele fijne vakantie.:D

Groetjes van Mirjam

lindahoutekamer
02-09-07, 20:16
Hallo,

Wij willen graag dit gaan doen maar hoe zit dat met de tijd? Staat deze gewoon op je ticket vermeld hoelaat dit begint of hoe gaat dat in zijn werk?

En weet iemand misschien de kortingscode voor dining with shamu?

Heb zo hier en daar wel een aantal kortingscodes gelezen maar nog niet 1 die werkte, helaas!

Alvast bedankt,

Linda

Big roc
03-09-07, 20:08
Hallo Linda,

In Seaworld moet je binnen in het park zelf, bij de informationdesk, vragen naar de aanvangsttijd. Je moet je een kwartier vooraf melden en het duurt een uur. Bij ons begon het om 4.45.

Wij hebben ook gezocht naar een kortingscode, maar er geen gevonden.

gr Mirjam

iljabos
03-09-07, 20:59
Wij hebben op internet gekeken, daar zie je een aantal dagen vooraf ook de tijd

ilssse
01-05-08, 18:02
Jeetje ik zie op de site van seaworld dat Dine with shamu heel Juli vol zit op de laatste 4 dagen na maar dan ben ik alweer in Nederland....
Weet iemand of je deze tickets ook op een andere site kunt krijgen???

Dr. Phlox
01-05-08, 21:13
Wij hebben via AV bij DC geboekt en dus gratis kaarten voor Sea World. Is het dan mogelijk om zelf het diner te boeken, of moet je daar je entreekaarten bij aangeven.
Grz
Ton

pascalbrouwers
01-05-08, 21:53
Volgens mij moet je dat apart boeken.

Hebben jullie geen tickets voor aquatica

Dr. Phlox
01-05-08, 22:11
Nee, we hebben geen tickets voor Aquatica. Zal eens kijken op de site of er nog plaats is.
Grz
Ton

pascalbrouwers
01-05-08, 22:28
Nee, we hebben geen tickets voor Aquatica. Zal eens kijken op de site of er nog plaats is.
Grz
Ton


nou eigenlijk wie het eerst komt wie het eerst maalt.......

Gewooon erbij boeken.
effe av bellen

mattrob
01-05-08, 22:50
Wij hebben toevallig vandaag Dine with Shamu geboekt voor 31 Juli. Toen ik op internet keek, leek of heel de maand juli nog wel beschikbaar was ? Maar goed, misschien kan je dat niet goed zien op internet.

Overigens, vergeet niet aan te geven dat je AAA kaart hebt, is weer 10% korting. Wij gaan met 7 personen, dus toch weer de moeite. En ook wij hebben via Discovery Cove toegang tot Seaworld, maar dit moet je echt apart boeken ;-) !

Dr. Phlox
01-05-08, 23:47
Bedankt voor alle info. Mattrob, onze planning was (os nog steeds) om ook op donderdag 31 juli naar Seaworld te gaan. Hoe laat hebben jullie het dinner geboekt.
Kan je hier ook een Promo code voor gebruiken (welke).
Grz
Ton

mattrob
02-05-08, 00:03
We konden geen tijdstip boeken, moesten eind juni/begin juli maar eens terugbellen. De tijdstippen lagen tussn 3:15 en 5:30pm vertelde ze ... ? Verbaasde me wel ... Verzoek gedaan om langs het water te zitten, maar we hebben tafel voor 7 personen, dus volgens mij doen ze dan twee tafels van 4 tegen elkaar, dus zitten we zowiezo langs het water .... Afwachten ...

Maar grote kans dan dat we er tegelijk zitten ;-) ! Wanneer gingen jullie naar Discovery Cove ? Wij avondprogramma op 18 juli.

Dr. Phlox
02-05-08, 00:11
Wij gaan zondag 27 Juli overdag. We zijn zelf geen lid van de Wegenwacht (Leasauto) en eigenauto heeft Skoda service. Ben nu aan het kijken of er ergens een code is die ik kan gebruiken.

matthijst
02-05-08, 11:01
Wij gaan zondag 27 Juli overdag. We zijn zelf geen lid van de Wegenwacht (Leasauto) en eigenauto heeft Skoda service. Ben nu aan het kijken of er ergens een code is die ik kan gebruiken.

Tip tussendoor: je hoeft geen lid van de "wegenwacht-service" te zijn om AAA-korting te krijgen. Met een "kaal" ANWB lidmaatschap (15 euro per jaar ofzo), krijg je de kaart ook. Daarvoor krijg je ook nog een paar keer per jaar de ANWB kampioen.
Vooral in de VS geven ze op hotels en pretparken vaak AAA-discounts. Dan heb je die 15 euro per jaar er al snel uit!

mattrob
02-05-08, 13:09
Je zegt gewoon dat je AAA bent bij boeking, en bij aankomst vragen ze er niet om (tenminste, bij ons nog nooit gedaan), dus it's up to you ;-) !

Dr. Phlox
02-05-08, 23:56
Wat wordt er bedoeld met high chairs tijdens het online boeken. Kinderstoelen ??
Grz
Ton

Ta2 Gerrit
03-05-08, 13:25
Yep, de spijker op z'n kop.

ilssse
03-05-08, 23:06
Ik zie alleen 28 t/m 31 juli staan... kijk ik dan verkeerd???

Dr. Phlox
04-05-08, 11:58
Ik zie alleen 28 t/m 31 juli staan... kijk ik dan verkeerd???

Je kijkt goed. Deze zijn alleen nog vrij.

ilssse
04-05-08, 22:34
Oke dan heb ik het helaas toch goed gezien...
Misschien aan de kassa vragen....

Dr. Phlox
06-05-08, 10:16
Heb nu ook geboekt voor 31 Juli dit jaar. Kan alleen geen tijd terug vinden. Krijg je de tijden daar pas door? Ook staat er op de bevestiging dat het geen E-Ticket is. Heeft iemand al ervaring met deze afhandeling daar terplekke??

Grz
Ton

mattrob
06-05-08, 11:59
Ik heb ook voor de 31e geboekt, maar gewoon telefonisch. Omdat ik ook de AAA korting wilde doorgeven. Ik kreeg te horen dat de tijd nog niet bekend was, die wordt pas eind juni / begin juli bekend. Beetje raar, maar ze zei dat de tijd wsl tussen 15:15 en 17:15 was. Raar voor diner eigenlijk, maar goed ....

Ik kreeg alleen reserveringsnummer, net als voorgaande keren. Geld is al van mijn credit card afgeboekt. In Seaworld loopt je gewoon naar de plaats voor diner, daar moet je je naam doorgeven en die wordt dan van een lijst gestreept. Echt bewijs heb je dus niet bij je, maar ik neem dus res nummer mee !

Dr. Phlox
06-05-08, 13:18
Ik heb ook voor de 31e geboekt, maar gewoon telefonisch. Omdat ik ook de AAA korting wilde doorgeven. Ik kreeg te horen dat de tijd nog niet bekend was, die wordt pas eind juni / begin juli bekend. Beetje raar, maar ze zei dat de tijd wsl tussen 15:15 en 17:15 was. Raar voor diner eigenlijk, maar goed ....

Ik kreeg alleen reserveringsnummer, net als voorgaande keren. Geld is al van mijn credit card afgeboekt. In Seaworld loopt je gewoon naar de plaats voor diner, daar moet je je naam doorgeven en die wordt dan van een lijst gestreept. Echt bewijs heb je dus niet bij je, maar ik neem dus res nummer mee !

Ik hou je wel op de hoogte op welke tijd wij gaan eten. Ik heb wel een bevesting geprint (online). Dus die neem ik mee. Thx voor je info.
Grz
Ton

ilssse
01-06-08, 23:15
wie heeft backstage at believe weleens gedaan??
Ik wilde heel graag dining with shamu doen maar dat is vol...
wel is backstage at believe er nog...
Wie heeft dit wel eens gedaan??

SeaWorld Orlando's Backstage at Believe http://commerce.4adventure.com/EStore/Images/Blank.gif http://commerce.4adventure.com/estore/images/blank.gifhttp://commerce.4adventure.com/estore/images/blank.gif
Join us at Backstage at Believe for an insider’s look at the making of this exciting, groundbreaking show. Your exclusive pass includes reserved VIP seating at Believe along with a private poolside buffet backstage hosted by the Believe stage manager. You’ll see footage from the Making of Believe that offers a rare look inside the amazing relationship that has formed between human and killer whale—a bond that makes everything we do possible. Each guest will also receive a hand-carved wooden whale tail necklace as a souvenir. Seating is limited, advanced reservations are recommended.

ilssse
02-06-08, 20:43
Ik heb gewoon geboekt!!!
Zal vast wel leuk zijn!! Dussss nu niemand meer zeggen dat het stom is haha
Neehoor zal wel goed komen ;)

Michael66
02-06-08, 20:59
Toch niet die show .... =;=;=;
Wat een drama ...

Nee hoor, ik ben er enerzijds nog nooit geweest, anderzijds wil ik er ook erg graag naartoe en derdezijds ga ik hem waarschijnlijk voor komende vakantie ook boeken. Sssssst .... niet doorvertellen .....

Dr. Phlox
03-06-08, 11:58
Ik heb gewoon geboekt!!!


Leuk dat je hebt geboekt. Laat ook even weten voor die nog niet zijn geweest hoe het was etc.
Grz
Ton

ilssse
03-06-08, 18:49
Ja ga ik zeker doen!!!

Katty
25-02-09, 20:04
Kan iemand mij helpen?
Ik wil graag tickets boeken voor Orlando's Dine with Shamu.
Nu worden er 3 tijden voorgesteld: 12.30, 3.30 pm en 6.30 pm
Welke is de beste tijd ivm de shows?
Als je deze tickets boekt, kun je dan de reservering gewoon printen of moeten de tickets worden opgestuurd?
Heeft iemand een promo code hiervoor?
Alvast bedankt.

robisjo
26-02-09, 00:06
De tickets worden niet opgestuurd en ook hoef je de reservering niet te printen. Bij binnenkomst moet je je bij de balie melden en daar krijg je de verdere informatie over hoe laat waar je moet staan enzo. Welke tijd het beste is dat is afhankelijk van welke shows je graag wil zien. De shows overdag zijn bijna hetzelfde, alleen de avondshow is afwijkend. Het dinergedeelte bestaat uit een lopend buffet met diverse gerechten. Wij deden het altijd als avondeten, maar hadden dan de seating van 16.30 uur. Deze staat er nu niet meer bij zie ik. Half 4 is wat vroeg voor het avondeten, maar half 7 kan prima en volgens mij kan je daarna ook nog naar een avondshow. En half 1 is een mooie tijd om te lunchen. Dus een beetje afhankelijk wat je zelf precies wil.

Zorg in ieder geval dat je je fotocamera klaar hebt om meteen foto's te schieten, want de orka's komen redelijk dichtbij.

Groetjes,

Bianca

Dr. Phlox
26-02-09, 10:51
Om je even een indruk te geven hoe dichtbij dan ook dichtbij is een 2 tal foto's van onze dine with Shamu. We vonden het trouwens heel erg mooi om zo dichtbij te kunnen komen.
Grz
Ton

http://img22.imageshack.us/img22/8183/fl0821099.jpg (http://imageshack.us)

http://img17.imageshack.us/img17/2152/fl0821092.jpg (http://imageshack.us)

Katty
11-03-09, 22:55
We zijn met 4 personen. Zijn er tafels voor 4 personen die zo dicht bij het water gelegen zijn? Weten jullie misschien het tafelnummer?
Alvast bedankt.

Dr. Phlox
12-03-09, 10:36
Je weet pas op welke tafel je zit als je daadwerkelijk naar binnen loopt. De kans is echter aanwezig dat je geen tafel aan de rand heb. Deze worden meestal ingenomen door groepen van meer dan 4 personen. De verdeling is over het algemeen 8 persoonstafel tegen de rand en dan een kleine ruimte en dan een 4 persoons tafel. Ik heb alleen de onderstaande foto, maar daar is het niet duidelijk op de zien. Misschien dat Mattrob nog een betere foto heeft van de tafel verdeling. Ze zaten namelijk achter ons bij Dine with Shamu. Laat je echter hiervan niet weerhouden om niet te gaan. Het is opzich al een belevenis om zo dicht bij te mogen komen. Als we weer terug gaan zullen we dit zeker weer doen.
grz
Ton

http://img22.imageshack.us/img22/2424/fl0821089.jpg (http://img22.imageshack.us/my.php?image=fl0821089.jpg)

Katty
12-03-09, 19:30
Bedankt Ton,
Ik heb al geboekt dus we gaan zowiezo.
Ik las ergens op het internet een mevrouw haar reisverslag en die zei dat ze tafel 18 had en dat ze heel goed zat.
Nu dacht ik, als ik een goed tafelnummer weet, dan vraag ik om dat te reserveren voor ons (nee heb je, ja kun je krijgen)
maar misschien moeten we het gewoon maar afwachten.

Dr. Phlox
13-03-09, 09:31
Hoi Katty,
Je moet inderdaad afwachten, maar proberen kan je altijd. Laat je bevindingen eens weten in dit topic. Zo krijgen andere ook een indruk.
Veel plezier met dine with Shamu
Grz
Ton

S@skia
01-04-09, 21:58
We hebben een guided VIP tour 'behind the scenes' geboekt. Hierin is ook een dinner with Shamu opgenomen. Weet iemand welke show dit dan betreft middag of avond?

cloggie68
02-04-09, 09:40
Egadet, weet je ook hoe laat de tour is, misschien kun je het hieruit afleiden? Dinetijden zijn volgens mij nu 12.30, 3.30 pm en 6.30 pm.

Ton, bedankt voor je link naar je verslag. Ik heb nog eens zitten genieten van de mooie foto's!

Dr. Phlox
02-04-09, 09:59
Graag gedaan.
Grz
Ton

S@skia
02-04-09, 23:06
Geen idee over de tijd. Tour start rond 1030 en zou 7 uur duren, dus tot 1730 waarbij wel de show “believe“ gezien wordt. Helpt dit mij te helpen?

rob gertsen
04-09-09, 21:03
We hebben deze zomer Dinner with Shamu gedaan. We hadden het "dinner" van half 7. Het was leuk om Shamu van zo dichtbij te zien (1,5 meter). Je krijgt een idee hoe de orka's getraind worden. Je zit er letterlijk met je neus bovenop.

Het dinner deel vond ik beduidend minder. Het is een standaard buffet wat je in ieder buffet restaurant terug ziet. Wat ronduit vervelend was dat het geheel net aan een uurtje duurde. Je moet dus flink dooreten en dat is toch best lastig als je aandacht op Shamu in het water gevestigd is. We werden er letterlijk om half 8 uitgestuurd.

Als je bereid bent om toch een behoorlijke prijs te betalen voor het dinner with..... dan moet je je echt instellen dat je betaalt om Shamu van zo dichtbij te zien en niet dat je lekker relaxed gaat eten.

Spijt, nee:lol: Het Shamu deel was een unieke ervaring.

rembrandt
06-09-09, 22:05
Het dinner deel vond ik beduidend minder. Het is een standaard buffet wat je in ieder buffet restaurant terug ziet. Wat ronduit vervelend was dat het geheel net aan een uurtje duurde. Je moet dus flink dooreten en dat is toch best lastig als je aandacht op Shamu in het water gevestigd is. We werden er letterlijk om half 8 uitgestuurd.




Wij hebben het deze zomer ook gedaan maar dan om 12.30, wij mochten echter al om 12.10 binnen en konden gelijk aan het buffet. om 13.00 was de show afgelopen en toen kregen wij onze "privevoorstelling" Er was ruim de mogelijkheid om foto's te maken en wij werden om 13.30 ook wel buitengezet maar hadden gelukkig wat meer tijd dan jullie. Mij viel het geheel niet tegen en we hebben het ook goed naar onze zin gehad.

cloggie68
06-09-09, 22:51
Ons viel het ook niet tegen... ook wij waren 20 minuten voor tijd al binnen. Wij hadden een Dinner om 15.00 uur. Ruim de tijd gehad om te eten, ligt misschien ook aan ons... met 2 ongeduldige jongetjes was het lang genoeg om te eten en naar Shamu te kijken. Overigens vonden wij het eten echt heel prima!

rob gertsen
07-09-09, 09:33
Ons viel het ook niet tegen...

Het kan natuurlijk aan het tijdstip hebben gelegen. Wij hadden de laatste Dine van die dag. Eerder naar binnen was er niet bij. Je hebt dan echt een krap uurtje de tijd en dat houdt niet over. Gelukkig verschillen de smaken voor wat betreft het buffet....;-)

S@skia
09-09-09, 13:12
Wij hebben op 14 aug. een VIP Tour gedaan in Sea World en daar zat Dine with Shamu bij. Omdat onze tour een beetje was uitgelopen kwamen we een kwartier te laat aan, gelukkig was Shamu (of vervanger) nog met Believe bezig en hebben we niets gemist . Echter, het klopt wel dat je een uur hebt want na 45 min. stonden we gewoon weer buiten.

Je moet niet gaan voor het eten want dat is niet slecht maar dan heb je ook alles gezegd, je gaat voor de ervaring, de sfeer en Shamu van wel heel dichtbij bekijken. Top!

rob gertsen
09-09-09, 13:36
Je moet niet gaan voor het eten want dat is niet slecht maar dan heb je ook alles gezegd, je gaat voor de ervaring, de sfeer en Shamu van wel heel dichtbij bekijken. Top!

Je vat het geheel op deze wijze perfect samen.

Orangedevil
09-09-09, 17:25
Wij gaan ook de vip tour doen, maar dat eten met Shamu is maar een extraatje. Hoogstaand eten verwachten we ook niet,maar friet en nuggets is voor ons ok. Lekker eten doen we in de rest van de 3 weken wel. Onze kleine van 2 gaat ook mee, zijn er vaker kleine kinderen bij of niet? Want in tegestelling tot Disney mogen kleine kinderen wel mee.

cloggie68
09-09-09, 17:32
Ik vond het wel meer dan friet en nuggets hoor... er waren ook pastas, vis, hotdogs voor de kids en het toetjes buffet was ook erg lekker! Ik vond nog een foto van de toetjes... de andere foto's van onze Dine with Shamu staan hier (http://www.flickr.com/photos/cloggie68/sets/72157617894391265/?page=2)




http://farm4.static.flickr.com/3658/3519782192_bdffd24379.jpg

http://farm4.static.flickr.com/3378/3519777482_78f11bd3d3.jpg

Orangedevil
09-09-09, 17:36
Ik vond het wel meer dan friet en nuggets hoor... er waren ook pastas, vis, hotdogs voor de kids en het toetjes buffet was ook erg lekker! Ik vond nog een foto van de toetjes... de andere foto's van onze Dine with Shamu staan hier (http://www.flickr.com/photos/cloggie68/sets/72157617894391265/?page=2)

Ja ik noemde ook maar wat, we moeten het nog meemaken dus we laten ons verrassen.

S@skia
09-09-09, 18:30
Onze zoon is net 3 geworden en hij de hele tour fijn meegedaan (met wat mag natuurlijk) en enorm genoten. Hij heeft het nu nog de hele dag over de trainers van Shamu!! en de high five die hij kreeg.

Geniet ervan, we zijn een beetje jaloers dat jullie het nog voor de boeg hebben. Denk dat we verslaafd zijn aan Florida.:oops:

Orangedevil
09-09-09, 19:42
Ja bedankt, we hebben ook zin om te gaan. Ik dacht al dat het een tour was voor het hele gezin. Bij Disney hebben ze strenge regels en moet je bij sommige zelfs 16 jaar zijn.

rob gertsen
09-09-09, 20:20
Bij Disney hebben ze strenge regels en moet je bij sommige zelfs 16 jaar zijn.

Bij Dine with Shamu heb ik kinderen in buggies en nog kleiner gezien. Volgens mij geen leeftijdgrens.
Waar ze wel heel erg op letten is dat er absoluut niets in het water wordt gegooid. Aangezien ik zelf geen kleine kinderen meer heb weet ik niet of de allerkleinsten dan ook niet aan de rand van het bassin mogen zitten. Dat zou mogelijk een beperking kunnen zijn.
Wellicht dat anderen daar wel ervaring mee hebben?

Orangedevil
09-09-09, 20:42
Ik bedoelde meer de VIP tour waar ook lunch met Shamu bijzit.
;)

rob gertsen
10-09-09, 13:51
Ok, had ik het even niet goed begrepen:lol:

hylke
26-01-13, 17:03
Overigens, vergeet niet aan te geven dat je AAA kaart hebt, is weer 10% korting.Het is alweer een oud bericht maar kan iemand mij vertellen wat een AAA-kaart is?
Groetjes Hylke

Ebelix
26-01-13, 17:19
Met je ANWB lidmaatschapkaart krijg je korting. AAA is de Amerikaanse ANWB. Het kortingsprogramma heet show your card.

hylke
26-01-13, 21:27
Ebelix, ik heb op de site van de ANWB gekeken maar daar zag ik niets over Seaworld staan. Wel over Hertz terwijl ik nu net een auto bij Alamo geboekt heb ;-( Hoe werkt het dan? Geef je gewoon aan dat je een AAA kaart hebt? Ik ben lid van de ANWB
Groetjes Hylke

Ebelix
28-01-13, 15:30
Bij de kassa laat je je ANWB pas zien. Daarop staat het Show your card logo waarmee je de korting krijgt.

hylke
28-01-13, 15:34
Thanks Ebelix !!

moonlight91
22-08-13, 20:06
zijn er mensen die onlangs DINE WITH SHAMU hebben gedaan
ben benieuwd naar ervaringen
kun je het buffet vergelijken met het buffet in discovery cove of in aquatica
wij zouden dan voor het dinner kiezen

sonja
23-08-13, 10:12
Wat is 'onlangs', we hebben met de kerst gedineerd met Shamu. Het buffet is goed, verwacht geen Gaylord Palms kwaliteit, maar men doet oprecht zijn/haar best en het is best smakelijk. Ik vond echter de Orca meeting zo de moeite waard, daar kan geen buffet tegenop :). Geen ervaring met DC of Aquatica.

Mushu
23-08-13, 11:25
Wij hebben geboekt voor 23 september. Ik dacht dat je af een toe een orca voorbij zag zwemmen maar na het bekijken van de verschillende youtubefilmpjes blijkt het veel meer dan dat te zijn. Werd er wel enthousiast van. Ik weet niet wanneer je van plan bent te gaan maar na 23 september kan je op mijn blog lezen hoe het was. Er waren trouwens al wat data vol toen ik vorige week reserveerde voor het diner (of wel abendessen mit Shamu, bij attractioticketsdirect.de :)).

http://vanreeshakunamatata.blogspot.nl/

moonlight91
23-08-13, 12:15
dank je voor de reacties
wij zijn van 12 t/m 20 okt in orlando
met op 19 okt. seaworld op de agenda
dus ben benieuwd naar de bevindingen op 23 sept.

Niels82
22-08-15, 18:08
Zijn er nog mensen die hun ervaring willen delen. Het lijkt me echt gaaf voor ons zoontje van 4. Is er nog iets veranderd?

moonlight91
22-08-15, 21:08
Het is erg leuk om de orkas te zien terwijl je zit te eten
mits je aan het glas zit,anders valt het tegen. ..
En eerlijk..... Het eten is te slecht voor woorden
alleen de desserts zijn goed
Al met al het geld niet waard

Niels82
22-08-15, 23:53
Zijn er ook veel plaatsen niet aan het raam dan?
Als ik de foto's zo zie staan ze allemaal aan het raam, of lijkt dat maar?
Maar als ik je zo goed begrijp is het de 80,- niet waard?

moonlight91
23-08-15, 10:19
vooral de grotere groepen zaten aan de glaskant,
tafeltjes van 3 of 4 personen niet
in ons geval waren we met 6 personen en hadden een tafel aan het glas
het zal per dag veel verschil maken aan de hand van het aantal reserveringen en indeling van de tafels
de ervaringen zijn zeer verschillend op internet, de vind het het geld waard, de ander niet
de orkas voeren tussen door enkele kunstjes op , in een heel klein zwembadje..dus verwacht daar ook niet veel van
aan de andere kan zit je er met je neus op natuurlijk, wat mooie fotos geeft want je ziet het indrukwekkende dier van heel dichtbij (als je al aan de rand zit)
iniedergeval wij waren met 5 volwassenen variėrend van 30 tot 70 en een kind van toen 11 jaar
en nee, wij vonden het tegenvallen , kip die niet gaar was, macaroni/pasta die droog was, vlees wat was aangebrand, sauzen die enorm zout waren
verder word er enorm gehaast omdat je ook niet erg veel tijd heb om te eten en was de bediening zeer onvriendelijk
maar goed dit was in oktober 2013

wij zijn het jaar daarvoor in het restaurant geweest bij de haaien
in dat restaurant heb je een mega wand met aquarium met haaien en grote vissen
het eten was daar heerlijk! en de beweging in het aquarium was echt heel leuk om te zien
dat zou ik eerder aanraden

Mushu
23-08-15, 10:31
Er zijn ook tafeltjes die niet aan het raam zijn. Je hebt de tafels ah raam daarnaast een looppad en dan nog een tafel er naast. Dus niet heel ver van het raam maar wel met een hele tafel er tussen. Het eten is een buffet en niet heel erg duur (28 euro en dat voor een buffet met drinken / wijn / bier) maar inderdaad niet het beste buffet dat je tegen kan komen. Je krijgt er ook nog een foto bij. Ik vond het wel leuk om een keer te doen. Maar of een 4 jarige het heel erg leuk gaat vinden? De orca zwemt aardig dichtbij en doet wat kunstjes en er wordt veel verteld. Het is niet zo'n spetterende show als die je in het stadium kan zien. Ik weet niet of je ons verslag al had gezien? Wij hadden echt prachtig weer :). Het kwam dus met bakken uit de hemel en het eten is wel overdekt maar niet helemaal binnen. http://vanreeshakunamatata.blogspot.nl/2013/09/theres-something-in-water.html