PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Arie: 2007/2008 Miami-Bonita Springs-Clearwater-Orlando-Miami



Arie
08-05-07, 20:47
19 dec: Aankomst Miami- 1 nacht Sofitel Airport, geboekt.
20 dec: Islander in Islamorada, 2 nachten, geboekt.
22 dec: Belleview Biltmore in Clearwater, 1 nacht, geboekt.
23 dec: Orlando, we gaan proberen de Peabody via Priceline te boeken, 1 nacht.
24 dec: Hard Rock Hotel, 2 nachten, nog boeken.
26 dec: Staat nog open, qua plaats en/of hotel.(1 nacht)
27 dec: Miami SoBe, Doubletree Surfcomber, 2nachten, geboekt.
29 dec: Cruise
05 jan: Miami, 1 nacht, nog boeken.

De auto, een minivan 7 pers. (we gaan met ze 4en) zal via usareisen.de gaan dat scheelt me zo'n 75 euro.
Verder vanuit Islamorada gaan we Key West even aandoen voor een heerlijke pizza bij Mark Rossi.
Zijn er suggesties of opmerkingen over:"Waarom heb je dat hotel geboekt" etc.
Of wat te bezoeken want je komt er toch langs.
Dan hoor ik ze graag.
Groeten Arie\\:D/

paula
08-05-07, 20:59
Leuk Arie, en welke cruise ga je doen als ik vragen mag?
gr. Paula

Michael66
08-05-07, 21:01
Ik tel 9 verschillende locaties ..... da's 9 keer je koffers in- en uitpakken .... Ik hoop dat je niet al te veel bagage meeneemt :D

Njit
08-05-07, 21:03
Ik tel 9 verschillende locaties ..... da's 9 keer je koffers in- en uitpakken .... Ik hoop dat je niet al te veel bagage meeneemt :D

Pak jij altijd alles in en uit dan? Gewoon uit de koffer leven..

paula
08-05-07, 21:06
Ik tel 9 verschillende locaties ..... da's 9 keer je koffers in- en uitpakken .... Ik hoop dat je niet al te veel bagage meeneemt :D
Die pak je niet in of uit, die klap je gewoon open:D :D , wij hebben er 20 voor de boeg dus na die tijd zijn wij erg bedreven in het koffers open en dichtklappen.

Arie
08-05-07, 21:09
Ja vandaar die minivan en de hotels die nog open staan, bagage nemen we niet me er rijdt iemand achter ons aan, we willen tenslotte wel een beetje ruim zitten.
Maar alle gekheid op stokken, ziet er toch wel goed uit?!
En Paula ik denk dat het dezelfde cruise is als die jij hebt gedaan, maar ik kom er nog op terug want ik wil de juiste bestemmingen doorgeven.

Michael66
08-05-07, 21:20
Pak jij altijd alles in en uit dan? Gewoon uit de koffer leven..
Ja, ik pak ze uit en zet ze in de kast weg. Drie weken villaatje hé, da's home away from home! :D :D En die paar daagjes richting St. Petersburg reizen we "licht".

Over het reisschema: ziet er goed uit. Wel afzien hoor, al die schitterende hotels! Heb je goed voor elkaar!! Jaloers .... JA!! (al vind ik een villa tegenwoordig toch prettiger dan hotels, maar dat is mijn verwende persoontje ...)

Arie
08-05-07, 21:50
Paula:
De Cruise, ja met hoofdletter, Royal Carribean.
De landen: Labbee(Haiti),Grand Cayman, Jamaica,Cozumel(Mexico).
Hier een link naar de Liberty of the Seas:
http://www.cruisecritic.com/features/articles.cfm?ID=364
Toen nog in aanbouw dus ik mag hopen dat de (meeste) kinderziektes in december tot het verleden zijn gaan horen.
Ook van enige sneeuw wil ik niets weten.

paula
08-05-07, 22:07
Paula:
De Cruise, ja met hoofdletter, Royal Carribean.
De landen: Labbee(Haiti),Grand Cayman, Jamaica,Cozumel(Mexico).

Arie, dit is een andere cruise (hoeft niet met hoofdletter:D :D ) is een andere dan die van ons, wij waren bij Carnival, maar volgens mij komen al deze schepen behoorlijk overeen, allemaal even gigantisch en luxe.
Zo te zien zijn ze nog behoorlijk aan het timmeren in de showruimte.

Behalve Haïti hebben we wel dezelfde eilanden aangedaan, waarvan Jamaica toch wel mijn favoriet was maar dat is misschien persoonlijk.
Heb je nog vragen hierover kan je wel veel in mijn cruiseverslag lezen of anders gewoon hier.:D :D
gr. Paula

jaap
10-05-07, 21:28
Pak jij altijd alles in en uit dan? Gewoon uit de koffer leven..

Zelfs in de villa leven wij uit de koffer.

kol
11-05-07, 18:24
Hey Arie,

Ziet er goed uit. Van Alles in Florida een beetje. Wij nemen ook altijd een minivan omdat we regelmatig (veel) verkassen. Dat werkt bij ons heel goed. Grote koffer op de achterbank om makkelijk open en dicht te klappen, 2 grote trollytassen achterin. Als je ergens incheckt gewoon eruit pakken wat je nodig hebt en in een strandtas doen, en klaar is kees. Wij vinden het juist heel leuk om veel te verkassen. Iedere keer een ander zwembad, dus voor de kinderen weer iets nieuws te ontdekken. Als je een beetje luxe hotels hebt, is meestal in de hotels ook weer iets nieuws te beleven. Ik zou de 26e gewoon in Orlando blijven. Er is zo ontzettend veel te doen en je bent hier anders maar 3 dagen.

Nicole8-)

Arie
11-05-07, 20:15
Ik heb even wat aanpassingen aangebracht m.b.t. Orlando en een eventuele Priceline meevaller. 19 dec: Aankomst Miami- 1 nacht Sofitel Airport, geboekt.
20 dec: Islander in Islamorada, 2 nachten, geboekt.
22 dec: Belleview Biltmore in Clearwater, 1 nacht, geboekt.
23 dec: Orlando, we gaan proberen de Peabody via Priceline te boeken, 1 nacht. Als het door gaat en we de volgende dag er ook terecht kunnen(bij Peabody) cancellen we de Peabody op de 24ste.
24 dec: Peabody, 1 nacht, geboekt.
25 dec: Hard Rock Hotel, 2 nachten nog boeken.
27 dec: Miami SoBe, Doubletree Surfcomber, 2nachten, geboekt.
29 dec: Cruise, geboekt
05 jan: Miami, 1 nacht, nog boeken.

Groeten Arie.

pieterpostma
12-05-07, 13:57
Verder vanuit Islamorada gaan we Key West even aandoen voor een heerlijke pizza bij Mark Rossi.

Hee Arie; even over je opmerking: "we gaan Key West even aandoen" ik vrag me af of dit grappg bedoeld is of serieus. Even aandoen is niet aan de orde, vanwege de afstand. Wij zijn er zeer onlangs geweest en we vonden Key West veel te leuk, m.a.w. het is zo leuk, blijf er maar een paar dagen.

Veel succes en nog meer plezier.

Pieter

Arie
12-05-07, 14:28
Pieter, Islamorada-Key West is 80 mile.
Ik begrijp dat mensen, Key West helemaal te gek vinden en er daarom langer willen verblijven.
Vorig jaar heb ik er 3 dagen gezeten, naar alle tevredenheid, nu wil ik wat langer dan vorig jaar in Islamorada zitten.
En mocht ik het op m'n heupen krijgen dan is een uitstap naar KW goed te doen.
Groeten Arie:p

Arie
17-06-07, 17:40
19 dec: Aankomst Miami- 1 nacht Sofitel Airport, geboekt.
20 dec: Islander in Islamorada, 2 nachten, geboekt.
22 dec: Belleview Biltmore in Clearwater, 1 nacht, geboekt. Hotel uit 1898 met veel geschiedenis en ...een ghosttour op zaterdag.
23 dec: Orlando, we gaan proberen de Peabody via Priceline te boeken, 1 nacht. Kunnen we de volgende dag de Peabody cancellen of bijboeken bij PL.
24 dec: Peabody, 1 nacht, geboekt.
25 dec: Hard Rock Hotel, 2 nachten geboekt.
27 dec: Miami SoBe, Doubletree Surfcomber, 2nachten, geboekt.
29 dec: Cruise
05 jan: Miami, 1 nacht, nog boeken.

Ik zit er hardop over na te denken om de Keys, dit jaar, te laten voor wat het is.
Gezien de afstand tussen Islamorada en Clearwater.
Suggesties zijn welkom voor andere plaatsen die we kunnen bezoeken tussen Miami en Clearwater.
Groet Arie.

pieterpostma
19-06-07, 15:35
:-\" :-\"
Hallo Arie, nou ik vind het een mooi schema, wordt een geslaagde vakantie.

oant sjen,
Pieter Postma

Arie
19-06-07, 17:55
Ja Pieter, ik houd de boeking op Islamorada nog even aan maar ik denk toch dat we richting Naples/Fort Myers rijden.(Scheelt me wel 160 km omrijden voor die pizza.
Misschien wel even Priceline proberen.
Enige suggesties voor leuke hotels in die omgeving?
Arie.

pieterpostma
20-06-07, 12:39
Ach er zijn natuurlijk vele mogelijkheden, laat ik even putten uit mijn eigen ervaringen, zo hebben we b.v in Naples overnacht in het hotel Trianon old Naples, was in onze vakantie 1 van de betere hotels met tempur bedden.
(voor wat het waard is)
In Ft. Myers zaten we in het Outriggers beach resort. ( daar is ook de foto gemaakt die je links op de pagina ziet.) Zonsopgang minstens even mooi of mooier dan Key West. Wij zaten in een kamer op de begane grond direct aan het strand. Prima kamer en een onbetaalbaar mooi uitzicht. Hier haddden we ( achteraf) wat langer moetn blijven.

Succes met de voorbereidingen en veel plezier,

oant sjen,
Pieter Postma

Arie
02-09-07, 17:55
19 dec: Aankomst Miami- 1 nacht Sofitel Airport, geboekt.
20 dec: Hyatt Regency Coconut Point Bonita Springs 2 nachten, geboekt.
22 dec: Belleview Biltmore in Clearwater, 1 nacht, geboekt. Hotel uit 1898 met veel geschiedenis en ...een ghosttour op zaterdag.
23 dec: Residence Orlando Seaworld 2nachten, geboekt.
25 dec: Hard Rock Hotel, 2 nachten geboekt.
27 dec: Miami SoBe, Doubletree Surfcomber, 2nachten, geboekt.
29 dec: Cruise 8 dagen geboekt
5 jan.: Hyatt Coral Gables 1 nacht, geboekt.

Van 20 dec t/m 28 dec een dikke SUV classe Chevrolet Tahoe via usareisen geboekt met navi bij verhuurder National. Omdat Alamo/Miami geen navi aanbiedt.

Zo dat is ons update voor als nog.

We zijn nu op zoek naar een Walmart vanuit Miami, de eerste dag, om walkie-talkies te kopen en misschien is een mobiele telefoon handig.
Ik heb gekozen voor een auto met navi omdat ik in het dagelijkse gebruik met auto hier in Nederland geen navi nodig heb.
De kosten voor een navi zijn 7 euro per dag dus dat valt wel mee.
Alle hotels zijn via Priceline, behalve de Surfcomber, maar die hebben we voor ongeveer de helft van wat de site aangeeft.

En we staan open voor suggesties voor must see or do in en rond de plaatsen waar we gaan verblijven.
Lekkere restaurants etc.:roll:
Groet Arie