PDA

Bekijk Volledige Versie : Even Voorstellen: Haggie



Haggie
06-05-07, 15:51
Hallo Allemaal,

Mijn naam is Hennie Vooijs. Ik ben op dit moment 44 jaar. Ik heb gemerkt dat onze verre vakanties me het toch het meest bij blijven. Als ik de video's bekijk dan beleef ik het elke keer weer. In 2001 zijn we naar het westen van Canada geweest. Deze reis was redelijk onvoorbereid, maar een geweldige ervaring.

En in 2006 zijn we naar Zuid-West Amerika geweest. Deze reis was misschien een beetje te vol gepland. Elke dag in de auto, elke dag iets bezichtigen. Zonder een rustdag. :-( Een erg strak schema dus. Maar we hebben echt gigantisch veel gezien en veel gedaan. Ook deze reis was absoluut een geweldige ervaring. Maar die kwam eigenlijk ook wel een beetje achteraf. Toen we thuis kwamen realiseerde wat we eigenlijk allemaal gezien hadden. En na zoveel natuurschoon in de Nationale Parken werden we een beetje blasé op een gegeven moment.

In 2008 staat Florida op onze wenslijst. En die reis moet een combinatie zijn van de 2 vorige reizen. Ik wil niet helemaal onvoorbereid op vakantie gaan, maar ik wil wel wat meer aan het toeval overlaten en wat meer ruimte voor rustmomenten. We wiilen in ieder geval naar De Everglades en De Keys. Over Kennedy Space Center heb ik op een buitenlandse forum een beetje wisselende recenties gelezen. Ik ben benieuwd wat ik op dit forum daarover gaat vinden. Ik kan dus helaas (nog) geen informatie over Florida aandragen, maar ik hoop dat ik van jullie een aantal bruikbare tips kan krijgen. Ik ga als eerste de het forum maar eens doorspitten. Mocht ik daarna nog vragen hebben, dan hoop ik een beroep op jullie te kunnen doen.

Eric
06-05-07, 15:57
Hallo Hennie, van harte welkom op dit niet alleen informatieve, maar ook supergezellige forum.
Je kunt hier alles vinden wat je zoekt, gebruik ook de zoekfunctie maar eens.
Uiteraard zijn we van harte bereid je overige vragen te beantwoorden.
Trouwens, Florida is de staat bij uitstek waar je zonder al te strakke planning een vakantie kunt hebben.
Eric

wippelgem
06-05-07, 16:27
welkom Haggie!!!!

veel lees, zoek en planplezier op ons forum!!!:lol:

Mickey99
06-05-07, 18:41
Welkom op dit leuke en gezellige forum!

Veel plezier met de planning van je trip naar Florida. Pas op: het is verslavend ;)

Groetjes,
Sonja

pyca
06-05-07, 19:14
Hoi Hennie, welkom hier. Je zult hier veel info vinden.

Ook wij waren eerder in andere delen van de VS geweest maar Florida stond nooit hoog op ons Amerika-verlanglijstje. Dat is inmiddels compleet veranderd :)
Inmiddels zijn we 3x geweest, de 1e 2 keren rondreis en de laatste keer zelfs alléén maar in Orlando geweest.

Qua indrukwekkende natuurschoon in het westen is Florida niet echt te vergelijken, maar er is veel te zien, doen en je kunt er ook heerlijk relaxen en genieten. Vandaar dat wij dit jaar onze West-Usa reis gaan combineren met jawel....een weekje Florida (of eigenlijk Orlando)

Veel plezier met de voorbereiding van je reis!