PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Anton1971



Anton1971
05-05-07, 16:40
hallo allemaal

mijn naam is Anton en ik zoek mensen die ervaringen hebben met reizen naar florida,ik ben zelf van plan om naar florida te gaan om daar een chatvriendin te bezoeken,zij wil mij graag ontmoeten en ik vraag me af hoe ik dit het beste aankan pakken
wie heeft er tips voor mij?

Ta2 Gerrit
05-05-07, 17:03
Een goede tip ! Spit het forum eens rustig door, bijvoorbeeld met de zoekfunctie in de bovenbalk. Daar vindt je heel veel antwoorden op je vragen, of misschien wel nieuwe vragen, die je dan gerust hier kunt stellen.

Overigens nog zeer welkom op dit mooie forum.

Anton1971
05-05-07, 17:11
bedankt voor je reactie,hopelijk zijn er nog meer mensen die me een goed advies kunnen geven

groeten Anton

Njit
05-05-07, 17:35
Wat bedoel je met 'ervaring met reizen naar Florida' ?. Dit is een Vakantieforum dus de meesten gaan er naar op reis/zijn er al meerdere keren geweest.

Graag je vraag wat specifieker stellen...

Eric
05-05-07, 17:53
hallo allemaal
mijn naam is Anton en ik zoek mensen die ervaringen hebben met reizen naar florida,ik ben zelf van plan om naar florida te gaan om daar een chatvriendin te bezoeken,zij wil mij graag ontmoeten en ik vraag me af hoe ik dit het beste aankan pakken
wie heeft er tips voor mij?

Nou, zoals Martijn al memoreerde, voor mensen met ervaring in Florida zit je hier op het goede adres.
We willen je graag helpen, maar wat wil je precies weten?
Waar woont die chatvriendin van je? Florida is ietsje (een heleboel) groter dan Nederland, dus een wat nauwkeurigere aanduiding zou makkelijk zijn.
Wil je info over vluchten of autohuur en hotels of zo, gebruik dan eens de zoekfunctie van dit forum, daar vind je een schat van wetenswaardigheden.
Alvast succes, Eric

pieterpostma
05-05-07, 18:09
hallo allemaal

mijn naam is Anton en ik zoek mensen die ervaringen hebben met reizen naar florida,ik ben zelf van plan om naar florida te gaan om daar een chatvriendin te bezoeken,zij wil mij graag ontmoeten en ik vraag me af hoe ik dit het beste aankan pakken
wie heeft er tips voor mij?

Ik kan je wel wat reistips geven maar als je ook ondersteuning nodig hebt hoe je het het beste met je chatvriendin aan kunt leggen, daar draai ik mijn nhand ook niet voor om............:oops: :oops: