PDA

Bekijk Volledige Versie : [Hotel] Fairfield Inn by Marriott Miami Airport West/Doral Area, Miami



bordina
04-05-07, 23:35
Hallo Mensen,

Is er iemand die daar ervaringen heeft. Ik heb reeds op een engelstalige-site gekeken maar daar werd ik niet echt wijzer:cry: . Ik heb nu al 2 keren een hotel geboekt en geannuleerd. Ik heb eigenlijk een hotel nodig voor 2 nachten in Miami want daarna ga ik een cruise maken. Maar de keus is zo groot dat je er bijna niet uit kan komen. En als je er eentje hebt zijn de reviews niet goed.

vrgr,
Bordina

Eric
05-05-07, 00:05
Fairfield Inn's zijn een onderdeel van het Marriott concern, dus je kan ervan verzekerd zijn dat ze prima zijn.
Fairfield is de goedkope keten van Marriott, maar alle hotels zijn netjes, schoon en hebben Internet.
Ik heb in diverse Fairfields geslapen, en nooit een teleurstelling gehad.
Doral Area ligt aan de westkant van de luchthaven en is een nette zakenbuurt, waar echter niet zoveel te doen is. Er zitten wel veel restaurants.
Ik zou je wel aanraden een auto voor die paar dagen te nemen.
Je bent in een kwartierje bij Bayside, en het is iets verder naar SoBe.
Eric

bordina
05-05-07, 22:55
Ik zal niet zoveel van Miami zien denk ik, want ik kom daar vrijdag aan en zaterdag moet ik in Fort Lauderdale zijn en de volgende dag gaan wij onze cruise maken. Ik heb dit hotel eigenlijk voor de ligging t.o.v. het vliegveld gekozen en de mogelijkheid die ze bieden voor transport naar de haven. Maar natuurlijk heb ik ook gelet op de netheid van de kamers en daarom ben ik die reviews gaan lezen en toen begon ik te twijfelen dus.

gr,
Bor

Eric
06-05-07, 00:03
Maar natuurlijk heb ik ook gelet op de netheid van de kamers en daarom ben ik die reviews gaan lezen en toen begon ik te twijfelen dus.
Ik zou maar niet te veel geloof hechten aan die revieuws, ik zou blindelings voor het Fairfield Inn gaan.
Veel reviews zijn heel tegenstrijdig, en nee, je kan een Fairfield Inn niet vergelijken met bv. een Hilton, maar de kamers zijn ruim en schoon.
Ik zou bv. een Fairfield altijd verkiezen boven Holiday Inn, La Quinta Inn of Best Western (alle 3 omgeving van Miami airport).
Eric

rotarynette
19-07-08, 20:34
Hoi,ik wil grag weten hoe het hotel was,wij zitten in dezelfde situatie nu.
We komen aan om 17.45u en hebben geen zin om te zoeken,vooral een goed restaurant in de buurt is belangrijk.Alvast bedankt!!

pascalbrouwers
20-07-08, 02:27
hotel is goed.
Prima kamer, fijne bedden.
goed ontbijt.

je rijdt zo de autobaan op.

Ik heb dit hotel vorig jaar geboekt via priceline.
48 dollar voor 1 nacht = een goede prijs voor een goede kwaliteit.

Pascal

Anthonie
20-07-08, 11:37
Hoi

Ook wij zijn hier geweest afgelopen Februari, is ons goed bevallen. Kamers zijn schoon, en ontbijt is perfect. Wel wat lawaai van overvliegende vliegtuigen, maar dat weet je van te voren als je dicht bij de airport een hotel boekt.

Anthonie