PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema vanisher: Rondreis in Florida



vanisher
01-05-07, 16:10
Dag iedereen,

In september gaan wij voor de tweede keer naar Florida. We hebben dus intussen best een aardig idee van wat er allemaal te beleven valt maar het bijzondere is dat dit jaar mijn ouders (60'ers) meegaan. En ik ben eigenlijk op zoek naar zaken die zij zouden kunnen doen op hun eigen tempo. Ze houden niet zo ontzettend veel van pretparken en ze gaan ook geen ganse week aan een stuk op het strand liggen dus zoek ik voor hun alternatieven.

Waar gaan we zeker naartoe :

1) Orlando : Seaworld en/of Animal Kingdom gaan ze zeker fijn vinden maar heeft iemand in de regio Orlando nog andere alternatieven in het genre van (natuur)parken of iets meer educatieve zaken zoals Kennedy Space Center of misschien wel mooie gebouwen, wandelroutes, fietsroutes, musea, shows, musicals... ?

2) Miami : Ik denk dat we hier wel wat tijd op de Beach zullen spenderen maar nevenactiviteiten zoals hierboven vermeld zijn welkom

3) Islamorada & Key West : Ik denk wel dat we hier gewoon wat zullen rondwandelen en dat dit ook voor hun fijn zal zijn.

Als jullie verder nog leuke tips hebben voor ouderen in de staat Florida hoor ik dat graag.

bedankt

Eric
01-05-07, 16:13
Ik zou in Orlando zeker naar Cirque de Soleil gaan.
In DownTown Disney is de vaste locatie van ze.
Eric

DEETJE
01-05-07, 16:26
Hoi Vanisher,

Wij zij in maart naar het Haulocaust memorial in Miami geweest,dit is zeker de moeite waard en heel erg indrukwekkend.En vast niet alleen voor je ouders want ook ons (half 30ers) heeft dit menig kippevel bezorgt!
Het is geen dagvullend programma maar wel gratis.Als je dan toch in Miami bent zou ik er zeker even naar toegaan.

Alvast heel veel plezier met de voorbereidingen,er zullen zeker nog wel meerdere tips volgen!:)

Michael66
01-05-07, 19:09
Orlando: veel shoppen. Ook voor 60+ers leuk.

Miami: Tour door de stad en rondvaart langs de mooiste en duurste huizen.

Key West: Lekker rondsjouwen, of fietsen. Lekker sightseeën.