PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: xantio79



xantio79
30-04-07, 20:30
Hallo allemaal mijn naam is Cynthia.
Ik ben een fan van Disney en speciaal van Winnie the Pooh.
7 september ga ik voor het eerst naar Florida. Wij gaan 14 dagen in een villa in kissimee zitten, en van daar uit gaan wij naar Disney world. Iedereen die nog tips heeft zijn welkom..

wippelgem
30-04-07, 21:04
welkom cynthia, binnen enkele weken gaan wij voor het eerst naar florida en ik hoop je na onze reis veel leuke tips te kunnen geven.

tot nu toe hebben we veel reisverhalen gelezen en de site hier echt van voor naar achter en omgekeerd en natuurlijk op het net veel gezocht en gevonden! lang leve google!!!!
we kochten ook enele reisgidsen!

hopelijk vinden jullie ook alle info die jullie zoeken!!!

succes! en veel voorpret en aftel plezier!

calypso
01-05-07, 06:54
Welkom Cinthia, op dit leuke gezellige forum.

Zo te zien zitten we gelijktijdig in orlando ben er ook de eerst 2 weken van september :-)


Een tip voor je gebruik de zoekfuntie hier en lees veel reisverslagen daar vind je veel antwoorden in, en mocht je er dan nog hebben lekker vragen!

pieterpostma
06-06-07, 11:05
Hallo allemaal,

Ik ben Cynthia en ga in september voor het eerst naar amerika.wij gaan 14 dagen in een villa in kissimee zitten, en van daar uit gaan wij naar Disney world.


Hallo Cynthia, kun je een tipje van de sluier oplichten? B.v. wie zijn wij, waar zitten jullie in Kissimmee, hoe gaan jullie je verplaatsen en b.v. welke parken willen jullie bezoeken?
Alvast veel plezier met de voorpret en mag ik je aanraden de (vele) reisverslagen op dit forum te lezen? je haalt er echt heel veel uit.

Groet,
Pieter

Nicole
06-06-07, 11:58
Welkom hier Cynthia !! Hier begint de voorpret al.

Nicole

calypso
06-06-07, 14:41
Hallo allemaal,

Ik ben Cynthia en ga in september voor het eerst naar amerika.wij gaan 14 dagen in een villa in kissimee zitten, en van daar uit gaan wij naar Disney world.
Welkom op het meest zonnige fourm van Nederland het Florida Forum :-)

Ik ben er ook in september voor 2 weken !

veel plezier hier met lezen en als je vragen hebt horen we het wel ;-)

Mickey99
06-06-07, 18:53
Welkom op dit leuke forum.

Ik denk dat je het vergeten bent maar je had jezelf hier al een keer voorgesteld
op 30 april ;-) zie:
http://www.floridaforum.nl/showthread.php?p=35791#post35791

In ieder geval veel lees- en postplezier en succes met de voorbereidingen van je reis!

Moderator:
Topics samengevoegd

foetsie
07-06-07, 23:21
welkom op het forum,

van de villa ga je zeker geen spijt krijgen goede keus

veel plezier en voorpret

xantio79
08-06-07, 19:47
Bedankt voor al jullie reactie's
Wij zijn: Ik ben Cynthia en mijn vriend Arnjo.Wij gaan 8 septemeber tot 21 september naar een villa die wij geboekt hebben via American Estates,weet alleen nog niet waar in Kissimmee wij terecht komen.
wel hebben wij een huur auto voor deze periode en tickets voor Magic Kindom,MgM studio's, Epcot, Animal Kingdom. wij zijn ook zeker nog van plan om naar het Kennedy space centre te gaan.