PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema aikonaina: Miami - Orlando 2007



aikonaina
30-04-07, 20:04
Hallo, over een paar dagen is het dan zover. We lossen een oude belofte aan onszelf in om met kinderen naar Florida te gaan. Acht jaar geleden zaten we in Orlando, te ontbijten bij de AHOP. En toen zeiden we tegen elkaar: Oh, als onze kinderen ouder zijn moeten ze hier heen. Op 13 mei is het zo ver. De reis duurt twee weken.

Per dag noem ik hieronder de datum, het hotel waar we slapen en wat we gaan doen:

zondag 13 mei 2007 - Limetree Bay Resort, Islamorada - Vertrek Schiphol, Arrival Miami
maandag 14 mei 2007 - Limetree Bay Resort, Islamorada - Key West
dinsdag 15 mei 2007 - ? - Snorkelen, vertrek naar Naples
woensdag 16 mei 2007 - ? - Naples, Everglades
donderdag 17 mei 2007 - ? - Naples Strand
vrijdag 18 mei 2007 - Homosassa Riverside Resorts - Naar Homosassa Springs
zaterdag 19 mei 2007 - Villa, Haines City - Swim with Manatees, vertrek naar Haines City
zondag 20 mei 2007 - Villa, Haines City - Shoppen in Orlando
maandag 21 mei 2007 - Villa, Haines City - Disney
dinsdag 22 mei 2007 - Villa, Haines City - Kennedy Space Center
woensdag 23 mei 2007 - Villa, Haines City - Seaworld
donderdag 24 mei 2007 - Villa, Haines City - Shoppen in Orlando
vrijdag 25 mei 2007 - Villa, Haines City - Universal Studios
zaterdag 26 mei 2007 - Motel - Naar Miami
zondag 27 mei 2007 - Vliegtuig - Terugvlucht
maandag 28 mei 2007 - Thuis - Thuis

We hebben met opzet gekozen voor een villa, een vaste plek in de tweede week, omdat we geen zin hadden om elke dag weer in te pakken en door te reizen. Bovendien vind ik het heerlijk om 's avonds op mijn terras te zitten!

Graag jullie opmerkingen en aanvullingen!

Michael66
30-04-07, 20:18
Wat goed dat je Florida aan je kids laat zien. Dat wordt een onvergeeflijke belevenis!

Overigens tref je waarschijnlijk geen AHOP in Florida aan :wink: Wel IHOP (International House of Pancakes). Overigens wel leuk dat als ik AHOP intik in Google dat de bovenste link naar Tommy Hilfiger is. En daarvan zijn een behoorlijk aantal outlets in Florida, en behoren tot mijn favoriete winkels!!

NB: Kunjewatmeerspatiesinjegepostereisschemaaanbrengen , het is zo erg lastig te lezen vind ik.

aikonaina
30-04-07, 20:28
Wow, wat een snelle reactie! Mijn stukje stond er per ongeluk al in voordat ik het wist, ik heb zelfs twee discussies aangemaakt...

Volgens mij is het nu beter te lezen. Is het echt IHOP? Ik dacht dat het de American House of Pancakes. Maar then again, het is 9 jaar geleden.

Kinderen hebben ook al op Kaap de Goede Hoop gestaan, dus ze krijgen heel wat van de wereld te zien. Ik heb mijn zoon staan verschonen op de achterklep van mijn huurauto, in Kruger Park.

Bedankt voor je reactie!

Eric

wippelgem
30-04-07, 20:32
prettige reis!!!

wij vertrekken een weekje na jullie en blijven ook iets langer!!!
wij zijn ook aan het aftellen!

bij ons is het de vierde keer usa maar de eerste keer florida

btw zuid afrika en kruger park staan ook nog op ons verlangslijstje, na canada en australië.

Michael66
30-04-07, 20:45
Wow, wat een snelle reactie! Mijn stukje stond er per ongeluk al in voordat ik het wist, ik heb zelfs twee discussies aangemaakt...
Oeps ... twee .... boze moderators .... Nee, gewoon hardstikke leuk dat je je reis met ons wilt delen.
En snelle reactie, ja dat krijg je als ik op bed lig met m'n laptopje op schoot en m'n favoriete websites aan het bekijken ben. Geen vrienden hé .... :-({|= :-({|= :-({|=


Volgens mij is het nu beter te lezen.
Zeker. Thanx!


Is het echt IHOP? Ik dacht dat het de American House of Pancakes. Maar then again, het is 9 jaar geleden.
Je maakt me aan het twijfelen, maar gelukkig is daar Wikipedia (http://en.wikipedia.org/wiki/IHOP_(restaurant)) die snel uitsluitsel geeft dat het altijd IHOP (http://en.wikipedia.org/wiki/IHOP_(restaurant)) is geweest.:p :p :p
http://img125.imageshack.us/img125/4485/200pxihopej0.png



Bedankt voor je reactie!
Graag gedaan. Kleine moeite, groot plezier!

Have fun!!!!!!

aikonaina
30-04-07, 20:49
Raar is dat, als je al jaren denkt dat het AHOP is. Maar het logo herken ik hoor... Dank voor je input!!!!

aikonaina
30-04-07, 20:53
prettige reis!!!

Dank je, jullie ook!