PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Albert



Albert38
30-04-07, 10:26
Zal mij even voorstellen.

Mijn naam is Albert, ben 38 jaar en ga voor de 1e keer naar Orlando Florida.
Samen met mijn vrouw , mijn zoon van 14 jaar en mijn dochter van 11 jaar gaan wij vanaf 13 juli voor 2 weken de parken van MGM, Seaworld enz bekijken. We verblijven daar in "The Enclave". Wie weet daar leuke restaurantjes en bv een leuke supermarkt in de buurt. Graag ook andere leuke atracties en andere bezienswaardigheden naar mij opsturen. Wil graag een vakantie ervan maken die ik niet snel zal vergeten.
Alvast bedankt voor jullie moeite en medewerking.

Eric
30-04-07, 11:02
Van harte welkom op de gezelligste site van de hele wereld.......
Omdat jouw vraag nogal een breed gebied betreft, raad ik je aan eerst eens de zoekfunctie van het forum te gebruiken, en flink veel te lezen hier.
Dan blijven er vast nog wel een paar specifieke vragen over waar we op kunnen antwoorden.
Eric

calypso
30-04-07, 11:22
Welkom op dit gezellige en leuke forum.
Weet zeker dat jullie een leuke tijd zullen hebben daar, zeker de kids want die parken zijn zeer de moeite waard. vergeet wel niet om Disney ook aan te doen, mag je toch echt niet missen als je toch daar bent

En zoals Eric al zei maak een gebruik van de zoekfunctie, dan zul je versteld staan hoeveel antwoorden je krijgt.
Mocht je dan nog vragen hebben, gewoon vragen hoor :-)

Marjol
30-04-07, 14:07
Welkom op het forum, Albert!

Veel plezier met de voorbereidingen van je reis!

Michael66
30-04-07, 15:41
Hoi Albert,
38 en dan voor het eerst naar Florida .... al die jaren verloren laten gaan ....[-(

Als je in de zoekfunctie "enclave" intikt kijg je enkele topics te zien, o.a. deze: http://www.floridaforum.nl/showpost.php?p=17800&postcount=19
Als je dezelfde bedoelt die daar staat dan zit je goed: aan International Drive vind je alles op korte afstand.

wippelgem
30-04-07, 19:45
welkom op dit leuke en interessante forum!!!

veel leesplezier!!!

tip: lees veel reisverhalen van de leden, daar haal je veel interessante zaken uit!!!