PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: deeyore

deeyore
29-04-07, 13:10
Hallo allemaal,

Ik zal me eerst even voorstellen voor ik het forum in duik!
Ik ben Danielle, 30 jaar en verslaafd aan Amerika. Ik ben 5 keer naar Amerika/Canada geweest, maar de liefde is begonnen in Florida in 1999. Daar hebben mijn vriend en ik een rondreis gemaakt met een auto en een tentje. We zijn begonnen in Orlando en hebben daar de Disneyparken en Universal Studios bezocht. Aangezien ik ook een grote Disney-fan ben vond ik dit echt super! Via Kennedy Space Centre, St. Augustine, Tampa en the Everglades lekker een weekje gerelaxed op the Keys. Key West vonden wij erg gezellig en we hebben daar genoten. Wat een mooie zonsondergang!!

Deze zomer gaan we voor de 2e keer naar het zuid-westen van Amerika en ik ben ook al wat aan het rondkijken om in december (Kerstvakantie) naar Florida (Disney) te gaan.

Groetjes Danielle

Marjol
29-04-07, 14:19
Hallo Danielle, welkom op het forum! :)

bluedolph1n
29-04-07, 22:25
Welkom hier!

Groetjes, Sandra

pieterpostma
30-04-07, 10:24
Hallo allemaal,

Ik zal me eerst even voorstellen voor ik het forum in duik!
Ik ben Danielle, 30 jaar en verslaafd aan Amerika. Ik ben 5 keer naar Amerika/Canada geweest, maar de liefde is begonnen in Florida in 1999. Daar hebben mijn vriend en ik een rondreis gemaakt met een auto en een tentje. We zijn begonnen in Orlando en hebben daar de Disneyparken en Universal Studios bezocht. Aangezien ik ook een grote Disney-fan ben vond ik dit echt super! Via Kennedy Space Centre, St. Augustine, Tampa en the Everglades lekker een weekje gerelaxed op the Keys. Key West vonden wij erg gezellig en we hebben daar genoten. Wat een mooie zonsondergang!!

Deze zomer gaan we voor de 2e keer naar het zuid-westen van Amerika en ik ben ook al wat aan het rondkijken om in december (Kerstvakantie) naar Florida (Disney) te gaan.

Groetjes Danielle

Hee Danielle, ook wij vonden de Keys heerlijk en zijn daar achteraf te kort geweest. Mar ja dat weet je pas achteraf. Volgende ker maar wat langer.......

wippelgem
30-04-07, 20:04
welkom danielle vanwege een andere usa verslaafde.

wij gaan nu voor de vierde keer richting usa.

1 new york - washington
2 la, grand canyon, bryce, zion, las vegas, death valley, yosemite, san francisco
3 denver, monument valley, arches, zion, las vegas, lake tahoe, salt lake city, grand teton, yellowstone, devils tower, mount rushmore, crazy horse, denver
4 dit jaar naar florida
5 hopelijk volgend jaar naar west canada

waar zijn jullie al overal geweest? Heb je een site met foto's?

deeyore
01-05-07, 15:13
Wij hebben het volgende gedaan en gezien:

In 1999 rondreis Florida
In 2001 zijn we door Canada getrokken (British Columbia en Alberta) en naar Seattle geweest.
In 2003 zijn hebben we New York bezocht.
In 2004 hebben we een rondreis door het zuidwesten gemaakt: SF, LA, San Diego,Tijuana, Joshua Tree NP, GC, Petrified Forrest, Moab, Arches NP, Bryce NP, Zion NP, Las Vegas, Sequoia NP, Yosemite NP en weer terug naar SF.
In 2006 hebben we een rondreis van het oosten naar het diepe zuiden gemaakt: New York, Niagara Falls, Washington DC, Shenandoah NP, Great Smoky Mountains NP, Nashville, Memphis, Natchez, New Orleans, Panhandle Florida, Savannah en Atlanta (Stone Mountain Park).
En deze zomer hebben we dit in gedachten: Salt lake City, Grand Teton NP, Yellowstone NP, Moab, Arches NP, Canyonlands NP, Monument Valley, Page, Bryce NP en Las vegas.Ik ben sinds een maandje overgestapt van een analoge spiegelreflexcamera naar een digitale spiegelreflexcamera en heb nog geen site met foto's, maar wie weet na deze vakantie...

Groetjes Danielle