PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Moki



moki
28-04-07, 19:49
Hallo iedereen,

Mijn vriend en ik gaan op 22 juni 2007 trouwen en hebben als huwelijksreis gekozen voor de verenigde staten.
Als eerste gaan we op 24 juni 2007 voor 5 dagen na New York en zetten vervolgens de reis verder in Florida voor 12 dagen.
Daar verblijven we voor 5 dagen in Olanda en gaan dan nog 7 dagen na Sarasota.
Voor informatie heb ik veel op het floridaforum gekeken en daar is zeker genoeg te vinden. Vooral voor Orlando.
Dus ik denk ook dat wanneer we in Sarasota zijn dat we nog zeker twee keer terug rijden na Orlando.
Als ik jullie verhalen lees krijg ik alleen maar meer zin om te gaan, want dit is voor mij de eerste keer naar Florida.

Monique

pascalbrouwers
28-04-07, 20:17
Hallo iedereen,

Mijn vriend en ik gaan op 22 juni 2007 trouwen en hebben als huwelijksreis gekozen voor de verenigde staten.
Als eerste gaan we op 24 juni 2007 voor 5 dagen na New York en zetten vervolgens de reis verder in Florida voor 12 dagen.
Daar verblijven we voor 5 dagen in Olanda en gaan dan nog 7 dagen na Sarasota.
Voor informatie heb ik veel op het floridaforum gekeken en daar is zeker genoeg te vinden. Vooral voor Orlando.
Dus ik denk ook dat wanneer we in Sarasota zijn dat we nog zeker twee keer terug rijden na Orlando.
Als ik jullie verhalen lees krijg ik alleen maar meer zin om te gaan, want dit is voor mij de eerste keer naar Florida.


Monique

Welkom Monique,
Weer iemand erbij die achteraf verslaafd gaat raken aan de leukste vakantie bestemming op aarde ;)

Jullie hebben gekozen voor een hele mooie vakantie.
NY = gewoon super the city that never sleeps, en geloof mij dat is ook zo.
Mijn meest favoriete stad.

Florida = voor mij Orlando, Keywest, Fortlauderdale en Clearwater.
Er zijn natuurlijk nog veel meer leuke plekken, maar hier hebben wij gewoon hele mooie herinneringen aan.
Dus gaan we er iedere keer weer terug.
Sarasota zijn we nog nooit geweeest, stom he.
Maar ik houd niet zo van veranderingen :o

Ieder geval veel susses met de voorbereidingen.

Gebruik zeker de zoekfunctie, veel info die je zoekt zul je daar vinden.

:D Pascal

calypso
15-06-07, 11:23
Welkom Monique op dit meest zonige forum van Nederland, altijd weer leuk om een limburger te zien en dan nog wel zo close ;-)

En dan een huwelijks reis maken naar Florida kan het nog beter?? Nee dus.

pieterpostma
15-06-07, 20:06
Nou Monique, alvast een hele fijne trouwdag en daarna heerlijk genieten in NY en Florida. Laat nog eens wat van je horen, dan bedoel ik dus over je vakantie ervaringen.

oant sjen,
pieter postma

;) ;)

moki
15-06-07, 22:26
Bedankt voor jullie reactie's.
Na de vakantie zou ik laten weten hoe het geweest was, onze eerste vakantie na Florida

Groetjes Monique

Nog maar 1 week

calypso
16-06-07, 11:23
Bedankt voor jullie reactie's.
Na de vakantie zou ik laten weten hoe het geweest was, onze eerste vakantie na Florida

Groetjes Monique

Nog maar 1 week

Alvast een heerlijk zonnige vakantie toegewenst.

laanvdj
18-06-07, 01:37
hoi

alvast een fijne trouwdag en een prachtige vakantie toegewenst
wij zitten op dit moment al in florida en komen terug als jullie gaan anders konden wij jullie wat boekjes en folders van florida geven.
wij wonen in stein, dit was makkelijk geweest
op dit moment is het heerlijk weer hier in florida, wordt alleen maar warmer
raak maar niet verslaafd aan florida, wij zijn het al
nemen ons iedere keer voor dat we het nu wel gezien hebben maar komen toch weer terug.
mooi weer toegewenst op jullie trouwdag en een romantische vakantie

marina