PDA

Bekijk Volledige Versie : Disney Forum?



Anita
16-09-04, 10:06
Misschien leuk om ook een Disney afdeling te maken op dit forum?
Lijkt me erg leuk!

Anita

Ebelix
16-09-04, 10:27
Maar Florida is toch veel meer dan Disney?

Je hebt de Keys, de witte stranden aan de Golf van Mexico, de autoraces in Daytona, de Venetian Pool in Miami, enz, enz.

De kleur van het forum kan wel wat zonniger. We hebben het hier tenslotte over de Sunshine State.

Met de huidige blauwe kleur lijkt het net alsof we het over Alaska hebben.

Anita
16-09-04, 10:57
Tuurlijk is Florida meer dan Disney alleen, maar Disney is wel érg populair onder de Florida-gangers! En omdat er toch verschillende "afdelingen" zijn op dit forum (Orlando, Miami, enz.) dacht ik dat het wel leuk zou kunnen zijn om een Disney afdeling te maken!

Anita

Daniel
16-09-04, 12:29
Misschien leuk om ook een Disney afdeling te maken op dit forum?
Lijkt me erg leuk!

Hoi Anita,

Ik heb er een Poll van gemaakt, zodat we er met zijn allen over kunnen stemmen!

Groeten,

Daniel

Njit
16-09-04, 12:29
De kleur van het forum kan wel wat zonniger. We hebben het hier tenslotte over de Sunshine State.

Met de huidige blauwe kleur lijkt het net alsof we het over Alaska hebben.

wel een beetje mee eens. Gelukkig is het forum gebaseerd op Templates en ik zag dat het ook al op het verlanglijstje van Daniel stond :)

Anita
16-09-04, 12:30
Nou, je ziet het: ik heb gelijk gestemd!!! :lol:

Ebelix
16-09-04, 13:54
Dat is een goed idee. :D Ik heb ook mijn stem uitgebracht voor een apart gedeelte over Disney. Wellicht moeten we de andere parken er ook bij betrekken of een apart forum van maken. Op het oude forum werden veel vragen gesteld over de waterparken. Wellicht is een hoofdstukje parken wel iets waar behoefte aan is. :idea:

Spocky
16-09-04, 15:06
Ik heb ook op Ja gestemd maar misschien is het beter om een apart onderdeel te maken over pretparken. Dit onderdeel kun je dan verdelen in aparte topics over Disney, Universal en andere parken.

Njit
16-09-04, 15:35
Ik heb ook op Ja gestemd maar misschien is het beter om een apart onderdeel te maken over pretparken. Dit onderdeel kun je dan verdelen in aparte topics over Disney, Universal en andere parken.

lijkt mij ook een beter idee. Pretparken en ander vermaak (hier kun je bijvoorbeeld ook zaken als Old Town, Dinner Shows etc in kwijt)

Antonie
16-09-04, 18:12
Ik sluit mij helemaal aan bij mijn twee voorgangers. Het is bovendien dan veel makkelijker om gerichter te zoeken en vragen te posten.

Ebelix
17-09-04, 10:14
Ook een goed idee. Hoe meer onderwerpen hoe lager de drempel voor mensen is om vragen te stellen.

Wat ik tot nu toe gezien heb is er voldoende kennis op dit forum aanwezig om alle vragen te beantwoorden. :D

Ta2 Gerrit
17-09-04, 18:51
Heb, ondanks dat er niet zoveel mee heb, toch ja gestemd en dan het liefst zoals vermelde quotes.

Pretparken en ander vermaak (hier kun je bijvoorbeeld ook zaken als Old Town, Dinner Shows etc in kwijt)

Ik heb ook op Ja gestemd maar misschien is het beter om een apart onderdeel te maken over pretparken. Dit onderdeel kun je dan verdelen in aparte topics over Disney, Universal en andere parken.

Patricia
18-09-04, 22:56
Daniel, goed idee hoor om dit te doen. En dan zoals de anderen het voorstellen. :!:

Daniel
20-09-04, 13:32
Nou, intussen hebben 18 mensen een stem uitgebracht. 72% is voor, dus de nieuwe forums komen er aan! Ik zal vanavond een nieuwe categorie "Pretparken en andere bezienswaardigheden" aanmaken en dat dan weer onder verdelen. Eigenlijk zou het het mooiste zijn als ik subforums zou kunnen aanmaken, maar dat kan in deze versie nog niet. We zullen moeten wachten op de volgende versie...

Njit
20-09-04, 18:28
Eigenlijk zou het het mooiste zijn als ik subforums zou kunnen aanmaken, maar dat kan in deze versie nog niet. We zullen moeten wachten op de volgende versie...

vind ik zelf nog niet eens zo heeeel belangrijk. Nu zie ik alles wat leuk is voorbij komen, anders moet ik alle subforums ook weer bij gaan houden :)

Daniel
20-09-04, 22:03
De nieuwe pretparken en andere bezienswaardigheden forums zijn geplaatst! =D> \:D/

Daniel

Ebelix
21-09-04, 19:08
Daniel,

Dank je wel. Het ziet er goed uit. :D =D>

Anita
23-09-04, 18:59
Thanks! Weer wat overzichtelijker!

Leuk forum overigens...

Anita

Daniel
23-09-04, 20:44
Daniel,

Dank je wel. Het ziet er goed uit.

Thanks! Weer wat overzichtelijker!

Leuk forum overigens...

Anita

Dank jullie wel! :oops:

loka
16-10-04, 20:35
Ja, hoor ik ben er voor!!Veel duidelijker en makkelijker !!
loka :) :)

Faye
11-01-07, 09:23
Goed idee, ook wij zijn er voor!!

Njit
11-01-07, 09:38
Faye,

je hebt op een oud topic gestemd. Dit Forum is er allang :)
http://www.floridaforum.nl/forumdisplay.php?f=17

Dit topic gaat op slot!