PDA

Bekijk Volledige Versie : Indian Rocks Beach



Petra/VS
23-04-07, 05:13
Vandaag hebben wij een huisje gehuurd voor eind juni aan de Golf kust in Indian Rocks Beach. Is iemand hier daar bekend mee? De beschrijving klinkt erg leuk, maar het is natuurlijk altijd meegenomen om persoonlijke ervaringen te lezen.

Michael66
23-04-07, 07:00
Hoi Petra,
Vorig jaar zat ik twee nachten in North Reddington Beach, een paar mijl zuidelijker aan Gulf Boulevard. Ben een paar keer door Indian Rocks Beach gereden, vond het wel een leuk kustplaatsje. Maar ja, dat kun je eigenlijk wel van de meeste plaatsjes tussen St. Pete Beach en Clearwater Beach zeggen, ik vind ze namelijk allemaal erg op elkaar lijken. Strand, accommodaties aan het strand, Gulf Boulevard, een paar winkeltjes en/of restaurants (niet veel) en een stukje achterland. Voor een weekje strand, ontspanning rust en evt. wat excitement in Busch Gardens een perfect plekje.

Gulf Boulevard is een vrij smalle 1+1-baans weg waar vorig jaar nogal wat aan het wegdek werd gewerkt. Dat kan nog wel eens voor een vertraging zorgen. Maar who cares, 't is vakantie!

Ik vond nog een leuk filmpje over IRB: Klik hier (http://www.turnhere.com/city/indian_rocks_beach/all/films/51.aspx).

Komende zomer zit ik weer twee dagen aan Gulf Boulevard in St. Pete Beach, iets gunstiger gelegen voor het bezoeken van mijn passie: de Devil Rays in St. Petersburg.

Petra/VS
27-05-07, 05:54
Laat antwoord, sorry! Bedankt voor de informatie! Maar het klinkt dus precies zoals ik had verwacht. we zullen zien, hoeveel we gaan doen, met de tieners denk ik toch zeker Busch Gardens en misschien toch ook een dagje Orlando, dat is moeilijk te negeren, als je zo dichtbij zit! Ik zie uit naar de zonsondergangen vanuit het huisje! Het komt nu al heel dichtbij!

Petr@
27-05-07, 14:26
Hoi Petra,

Je hebt dus een verblijfplaats gevonden in Florida? Leuk hoor. Ken het plaatsje zelf niet, maar wat gezocht op internet en het zag er leuk uit.
Ben benieuwd naar je reisverslag t.z.t.

Groetjes Petr@