PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Alain en Wendy



alain
22-04-07, 21:43
Hallo,

Wij lezen al een tijdje mee op dit forum en hebben hier al veel nuttige informatie opgedaan. Nu wordt het toch ook tijd om eens te registreren en ons voor te stellen :).

Wij zijn in 2003 naar Florida geweest en hebben het daar heel erg goed naar ons zin gehad. We zullen zeker nog een keer terug gaan, want aan 10 dagen heb je daar toch echt niet genoeg...

Zeker daarom is het ook fijn om op dit forum steeds weer wat nieuwe ideeën op te doen, maar ook als we andere mensen tips kunnen geven, zullen we dat graag doen.

Groetjes,
Wendy en Alain

Njit
22-04-07, 22:17
Welkom op het forum Alain (en Wendy). Hebben jullie al een nieuwe reis op de planning staan of is het nog iets wat in de verre toekomst ligt?

alain
22-04-07, 22:58
Dit jaar hebben we California en Nevada op de planning staan, maar we denken er al wel over om volgend jaar misschien weer naar Florida te gaan.

Njit
23-04-07, 07:41
Dit jaar hebben we California en Nevada op de planning staan, maar we denken er al wel over om volgend jaar misschien weer naar Florida te gaan.

Dan heb je voor dit jaar ook een mooie trip gepland staan. Je bent denk ik al bekend met het AA forum (http://www.allesamerika.nl/forum/index.php)?

Als je volgend jaar gaat heb je goed de tijd om je voor te bereiden :)

wippelgem
23-04-07, 11:31
welkom alain en wendy: nevada en california zijn zeker ook de moeite waard, wel helemaal anders, niet te vergelijken!!!

alain
23-04-07, 12:07
Hoi Wippelgem,

Ja inderdaad, ik denk dat het helemaal anders gaat zijn, maar wat we ervan gezien hebben in reisverslagen en documentaires lijkt ons heel erg interessant. Het is natuurlijk ook altijd fijn om weer volledig nieuw gebied te ontdekken.

@Njit,

Bedankt voor die site, die kende ik toch nog niet, ziet er heel nuttig uit in ieder geval!

Njit
23-04-07, 13:00
Ja inderdaad, ik denk dat het helemaal anders gaat zijn, maar wat we ervan gezien hebben in reisverslagen en documentaires lijkt ons heel erg interessant. Het is natuurlijk ook altijd fijn om weer volledig nieuw gebied te ontdekken.

@Njit,

Bedankt voor die site, die kende ik toch nog niet, ziet er heel nuttig uit in ieder geval!

Op onze site staat ook een uitgebreid reisverslag van de Westkust. Verder posten wij beide (Spaceace en mijzelf) ook actief op het AA forum, dus je zult ons daar ook veelvuldig tegenkomen. Florida is op dat forum wat minder aanwezig dus daarmee vullen beide forums elkaar prima aan.

alain
23-04-07, 13:38
Op onze site staat ook een uitgebreid reisverslag van de Westkust. Verder posten wij beide (Spaceace en mijzelf) ook actief op het AA forum, dus je zult ons daar ook veelvuldig tegenkomen. Florida is op dat forum wat minder aanwezig dus daarmee vullen beide forums elkaar prima aan.

Ja, jullie verslag hadden we ongeveer een maandje geleden gevonden en gelezen. Het was 1 van de verslagen die ons zin gaf om naar de westkust te gaan. Was ook heel fijn geschreven !

Njit
23-04-07, 13:40
Ja, jullie verslag hadden we ongeveer een maandje geleden gevonden en gelezen. Het was 1 van de verslagen die ons zin gaf om naar de westkust te gaan. Was ook heel fijn geschreven !

Heb het doorgegeven aan Linda. Zal ze leuk vinden om te horen. Mocht je verder nog vragen hebben over de Westkust dan kun je die op het AA forum kwijt :)

Petr@
27-04-07, 21:20
Welkom op dit forum. Grappig dat je eerst Florida en dan California en Nevada doet. Wij hebben het net andersom gedaan. Compleet verschillende bestemmingen maar allebei vind je het vast geweldig!

pieterpostma
28-04-07, 19:42
welkom alain en wendy: nevada en california zijn zeker ook de moeite waard, wel helemaal anders, niet te vergelijken!!!

We zijn vorig jaar in San Francisco geweest en o.a. waren we in Carmel.
Zeker doen, mooi strand, leuk plaatsje en een mooie route langs de kust.