PDA

Bekijk Volledige Versie : WDW Resorts: Ontbijten



Jannie
14-03-06, 15:56
Hoi,

Weet iemand wat je zoal kan ontbijten in dit hotel?? Behalve dan de pancakes en eieren met spek. Is er ook gewoon brood beleg je kent het wel gewoon wat wij hier in NL ook eten.

Groetjes van Jannie :D :D :D

marisca
14-03-06, 18:05
Wat ik weet van allstar-resort( Zelfde soort idee)is dat er geen hollands bruin brood te krijgen is als je dat bedoeld.
Ze hebben heel ander soort brood als wij gewend zijn en is vaak wit en heel degerig( Weinig granen ) Vult dus niet!
Ik kan gerust een heel brood op daar!
Wat ze wel volgends mij hebben zijn bagels.
En de rest horen wij wel van iemand anders, Ik ga zelf dit jaar ook 10 nachten in Pop-Century en ken het hotel ook nog niet!
Ik hoor wel veel goede dingen en dat het zelfs mooier en nieuwer is dan Allstar resort.
Enze hebben hier ook gratis refill bekers met een eenmalige uitgave van de beker 13 dollar ongeveer kun je je hele verblijf gratis bij tanken.
En ze hebben ook Ice's , Dat is een soort slush en die mag je ook in de bekers schenken!
Groetjes marisca. :lol:

Jannie
14-03-06, 19:03
Hoi Marisca,

Wij zijn ook in all star's geweest en wat ik mij daar nog van kan herinneren is dat ze croissants en brownies hadden en die waren best prijzig, en brood heb ik toen niet gezien wel van die sandwich's. En wat kost dat dan zo'n brood?

Groetjes Van Jannie :D :D :D

marisca
14-03-06, 20:15
Ik zou het echt niet meer weten, Op vakantie pakken wij gewoon waar wij zin in :D hebben en slikken niet zo snel meer van prijzen.
Behalve vorig jaar bij NBA-City daar bestelde wij 3 milkshakes voor bijna 25 dollar incl tip en tax.
Maar lekker dat ze waren en grooooot...!
Je krijgt ook altijd dat ijzeren bekertje erbij.
Dan heb je nog meer, Jammie Jammie Smikkek Smikkel! :D :D :D

Jannie
14-03-06, 20:39
Je hebt ook wel gelijk om er niet zo op te letten wat alles kost, maar ik geef mijn geld dan weer liever uit aan kleding en souverniers enzo, ik ga altijd met lege koffers heen en met stampvolle koffers terug. Maar die milkshakes dat was wel even schrikken zeker?? De bekers drinken die je in usa krijgt zijn ook echt abnormaal groot vooral bij Mac Donalds, ik krijg die dingen niet eens leeg en dan mag je hem nog een keer bijvullen. :D :D :D

Michael66
14-03-06, 21:03
Op allearsnet.com staat alleen maar dit:


The Everything Pop Food Court opens for breakfast everyday at 5:00 a.m. A limited menu of drinks and baked goods is available until 7:00 a.m., when the kitchens open for hot food. All Ears Net™ does not seem to have the breakfast menus posted yet--we'll have to take care of that!

Eric
14-03-06, 22:12
Brood met beleg zoals we hier kennen, vind je nooit bij een Amerikaans ontbijt.
Zoetigheid kennen ze helemaal niet, brood is Japie Kingkorn brood, en beleg is ook heel anders.
Als je al dat vette warme spil niet lust bij je ontbijt, kun je beter biij de supermarkt brood halen, en beleg van huis meenemen.
Eric

marisca
14-03-06, 22:23
Halen ze je potje pasta niet uit je koffer dan? :roll:
Ik heb vorig jaar bij zo'n sleezy benzine pompje nog wel een pot nutella kunnen kopen voor 6 dollar! Koopje he! :shock:

Eric
14-03-06, 22:46
Dichte potjes mag je gewoon meenemen, maar chocopasta hebben ze inderdaad ook overal in Amerika.
Hagelslag em muisjes zijn echter onbekend.
Eric

Michael66
14-03-06, 22:49
Dichte potjes mag je gewoon meenemen, maar chocopasta hebben ze inderdaad ook overal in Amerika.

Kan soms best lastig zijn. Bij een Publix hebben we ons gek gezocht, maar uiteindelijk het laatste potje Nuttella uit het schap weggekaapt. (stond naast de - vele soorten en maten - pindakaas)

marisca
14-03-06, 23:01
Bedoel je naast de Jif? ( Grapje).

Michael66
14-03-06, 23:15
Ja, die onder anderen. Heb jij die genomen dan? Welke maat, die van 1 of 2 gallon .... ? :lol: :lol: :lol:
http://onlinestore.smucker.com/images/catalog/category/jif.jpg

FrankS
15-03-06, 11:21
Hagelslag hebben ze wel in de supermarkten, maar is bedoeld als topping op ijs.

In het Food Court van Pop kun je losse boterhammen kopen en die eventueel ook toasten. Zoet beleg is beperkt tot jam, apple-jelly en honing, maar dat is dan wel gratis.

Eric
15-03-06, 13:26
Ja, die hagelslag heb ik ook gezien, maar die was heel fijn en duur !!
En die sneetjes brood, wat kosten die dan wel niet?
Eric

FrankS
16-03-06, 12:21
De exacte prijs weet ik niet meer, maar volgens mij ca. 80 ct. per stuk. Aanzienlijk goedkoper dan de croissants in ieder geval, die zijn ruim $2...

Overigens is de boter ook gratis.

pbogaard
22-04-07, 00:37
Hallo allemaal,

Ik ben druk bezig met het plannen van onze 1e USA reis (3 weken westkust, 1 week Orlando-Disney).
Ik denk er sterk aan om het "Diner-plan" bij ons Disney Hotel/tickets te nemen.
Toch vroeg ik me af, als je dit pakket niet neemt, houdt dat dan ook in er geen ontbijt bij de hotelovernachtingen bij is inbegrepen?

In Parijs is dit bij ons namelijk wel altijd het geval geweest, maar ik zie hier niets terug bij de Resorts in Orlando.......

Mvg.
Patric

Tinkerbell
22-04-07, 04:07
Nee dat is niet bij de boeking inbegrepen.

pbogaard
22-04-07, 10:31
Oke, duidelijk antwoord !

Dan denk ik dat het "Diner-plan" alleen maar interessanter begint te worden

Tinkerbell
22-04-07, 11:10
Ik heb even de prijzen van POR opgezocht.
Dit klopt met wat wij vorig jaar betaalden. Het dinerplan is idd. een heel goed idee.

Op deze pagina staat heel veel informatie:http://www.allearsnet.com/index.html



Menu Date: March 2007
Breakfast Hours (Seasonal) - 6 - 11 a.m.


Bakery opens at 6 a.m.
Fruit Cup $2.99
Assorted Danish -- $2.39
Assorted Muffins -- $2.59
Croissants -- $2.29
Chocolate Croissants $2.79
Bagels -- $2.29

Warm Cinnamon Roll -- $2.59
Cappuccino $3.19
Espresso $2.69
Create-Your-Own Yogurt Parfait, Cereal Bowl or Oatmeal - choose from a variety of cereals or yogurt topped with fresh fruit, berries, grains, nuts and seeds $3.79-$3.99


Hot Breakfast 7 - 11 a.m.

French Toast served with eggs, bacon and sausage $5.99

French Toast or Pancakes:
-- with bacon, sausage and fresh fruit topping $5.79 - $5.89
-- with bacon and sausage OR fresh fruit topping $4.99 - $5.29

Breakfast Platter -- scrambled eggs, potatoes, bacon, sausage and biscuit $5.99

Egg, Bacon and Cheddar Sandwich -- $5.79
Create-Your-Own-Omelet from a variety of fresh ingredients, served with potatoes $6.49
(sausage, mushrooms, green peppers, ham, bacon, onions, tomatoes, swiss cheese, cheddar cheese)
Bounty Platter $7.99
Freshly made Waffles with:
-- bacon, sausage and fresh fruit topping $6.29
-- bacon and sausage OR fresh fruit topping $5.49 - $5.79
Grits $2.49

ryan
24-03-08, 21:50
Hoi!
Onze trip naar WDW en de Beach Club komt dichterbij en we kennen de gidsen inmiddels van buiten ongeveer. Op Allears zagen we dat in de Cape May Cafe dagelijks een character breakfast is van 7.30 tot 11.00 uur.
We hebben hier niet voor gereserveerd (en we hoeven ook niet per se een character breakfast). Betekent dat dan ook dat we helemaal niet in ons hotel kunnen ontbijten (behalve dan broodjes halen in de market of de bakery aan de boardwalk)? Dat klinkt me een beetje vreemd in de oren...maar niets verbaast ons meer eigenlijk.
Wie kan ons hier meer over vertellen??

Michael66
24-03-08, 22:07
Cape May Cafe is inderdaad de enige plek in het resort waar je een volledig ontbijtbuffet zult vinden. Je kunt uiteraard wel in één van de dichtbij gelegen andere resorts gaan ontbijten.

ryan
30-03-08, 21:10
Ok, begrijp ik het dan goed dat we niet kunnen ontbijten in de beach club?
En als we in een ander resort willen ontbijten (de yachtclub is dichtbij) is dat dan wel mogelijk? En moeten we hiervoor ook reserveren (geen character, maar ' gewoon' ontbijt)? In frankrijk wil het ok weleens gigadruk zijn bij het ontbijt, ondanks dat ze met kaartjes werken.....:-\"

Tinkerbell
30-03-08, 22:25
Je kunt in elk hotel gaan ontbijten alleen moeten jullie dan iets eerder op pad.

Het ontbijtbuffet is dacht ik ook niet overdreven duur.

Voor een "gewoon" ontbijt betaalden we twee jaar geleden ook al zo`n 15 dollar pp.
Misschien heb je iets aan deze link.

http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/dining/disneydining.cfm

Deze gasten wilden ook ergens anders ontbijten.
http://www.disboards.com/showthread.php?t=1769752

LilianAshley
04-03-10, 18:58
Wij hebben ook net geboekt voor het All star Movies resort. Waar ik niet helemaal uitkwam, was of er ontbijt bij de kamerboeking inbegrepen zit. Heeft iemand hier een antwoord op? Wanneer er geen ontbijt bij zit, hoe duur is dit en hoe gaat dit in z'n werk? Is het buffet?

<<Mod Michael66: Vraag toegevoegd aan bestaand onderwerp over ontbijt in Disney Resorts>>

Tinkerbell
04-03-10, 19:48
Ontbijt zit bij er niet bij.
Kijk eens in dit lijstje.http://allears.net/menu/menus.htm#res (http://allears.net/menu/menus.htm#res)

De prijzen staan erbij. Je kunt ook in het park ontbijten.

Bqtje
06-03-10, 05:44
Het All star Movies resort restaurant is een soort van zelfbediening . Er zijn 4 of 5 standjes , aan elk standje maken ze 3 tot 4 gerechten . Ook staan er frigo's waar je fruit , melk en ontbijtkoeken e.d. kan nemen .
Wanneer je je plateau ( dienbord ) volgeladen hebt , ga je naar de kassa . Je kan aan de kassa een (lege) beker kopen . Deze beker mag je gratis vullen tijdens je verblijf , 24u/24u, met koffie , spuitwater e.d..
Of je koopt een beker voor 1 dag . Het vullen gebeurt aan een stand in het restaurant zelf.
Let op : het is er 's morgens erg druk !

cindy74
06-03-10, 21:25
Wij waren dit op den duur zooo beu gegeten dat we zelf ontbijt gingen halen bij de supermarkt en dit staken we in onze eigen frigo op de kamer . Ik ging koffie halen s morgens en we ontbeten op de kamer

Tinkerbell
07-03-10, 09:00
Nog even in mijn scrapboek gesnuffeld.:mrgreen:

Een gemiddeld ontbijt komt op $ 10 per persoon. Pannekoeken met zoet of bacon,iets te drinken en fruit of yoghurt na.

LilianAshley
07-03-10, 10:16
Oke, helemaal duidelijk bedankt voor de reacties! Stiekem toch wel een beetje jammer dat we geen ontbijt a la Disneyland Parijs hotels kunnen verwachten.
Maar al met al eet je genoeg over zo'n hele dag natuurlijk.

Is er eventueel een supermarkt op goede afstand? Te bereiken zonder eigen auto?

cindy74
07-03-10, 10:43
^^dat kan je wel hoor ga dan naar de yacht club daar hebben ze een ontbijt buffet maar ik dacht dat het wel een beetje prijzig was . Wij hebben ook in port orleans gezeten dat was een middenklas hotel en je hebt daar inderdaad een grote hal met verschillende kraampjes waar je kan bestellen maar dit viel echter zo tegen dat we zelf iets in elkaar flatsten je wil na een paar dagen echt wel een gewone boterham met kaas in plaats van vettige dingen

[verwijderd]
07-03-10, 14:25
En anders zijn er zat mogelijkheden net buiten Disney om te ontbijten, wij nemen zelf meestal een waffle house om ons ontbijt te nuttigen en daar zijn wij met 3 personen voor $18 klaar incl drinken excl. tip.

corrus
07-03-10, 14:31
Alleen zit Waffle House nu niet bepaald bij Disney om de hoek... :lol:

Michael66
07-03-10, 15:34
Alleen zit Waffle House nu niet bepaald bij Disney om de hoek... :lol:En dan dus de ham-vraag: Wat zit er wel dichtbij?

cindy74
07-03-10, 16:18
inderdaad als je in een disneyhotel verblijft heb je smorgens niet echt zin om nog even naar buiten te rijden om te ontbijten zeker niet met kinderen die enkel de parken in willen en liefst zo snel mogenlijk

[verwijderd]
07-03-10, 20:50
Waffle house niet dicht bij Disney, dat is maar hoe je de afstanden in amerika bekijkt.

Als je vanaf Downtown Disney parkeerplaats linksaf slaat en je rijdt rechtdoor kom je bij een groot kruispunt uit net na Double Tree hotel, daar zit het aan de overkant. Naast het Radisson hotel aldaar en vlakbij vele restaurants die daar ook zitten.

Ellen1978
27-01-11, 13:48
Hallo,

Heeft iemand al eens een ontbijt geboekt bij Chef Mickey's in Disney's Contemporary Resort?

Ik heb zonet een boeking gedaan via de website van disneyworld en ik heb een bevestiging gekregen per mail. Ze spreken nog niet van betalen en ik weet ook niet wat de prijs is.

Grtjs,
Ellen

Tinkerbell
27-01-11, 14:19
Hopelijk heb je hier wat aan.


http://allears.net/menu/menu_cmb.htm

Christal
02-03-11, 11:13
Oh oh... dat gaat nog wat worden met de kinderen vrees ik. Ik ben namelijk geen voorstander van echt warm ontbijten en (thank god) zijn de mijne geen fan van ontbijt granen... Nouja geroosterd zal dat brood toch wel te eten zijn?

calimero
03-03-11, 21:17
weet niet welk hotel je zit maar in oktober kon ik in het disneyhotel gewone boterhammen kopen. twee sneetjes in een zakje. Er was ook jam en zo te koop dus was wel erg makkelijk. eet ook niet graag warm ontbijt of dingen als wafels en geroosterd brood af en toe. Was ook youghurt te vekrijgen. In andere hotels waar je in verbleven in die maand vakantie was vaak een snee brood en fruit en yoghurtjes te vinden vaak danone fruit yoghurtjes. Succes

corrus
03-03-11, 22:18
zijn de mijne geen fan van ontbijt granen... Nouja geroosterd zal dat brood toch wel te eten zijn?Maar wat eten jouw kinderen en partner dan normaal met ontbijt???
Ik ben toch wel nieuwsgierig... :D

[verwijderd]
03-03-11, 22:20
Misschien ontbijtkoek :grin:

au3
03-03-11, 23:32
Hallo,

Heeft iemand al eens een ontbijt geboekt bij Chef Mickey's in Disney's Contemporary Resort?




Hoi Ellen,

wij hebben vorig jaar ontbeten bij Chef Mickey's in Contemporary Resort.
We vonden het super! Het eten was prima (en niet alleen eieren en pannenkoeken, maar ook Mickey wafels, vers fruit, croissantjes, koffiebroodjes, muffins etc...), maar daarnaast is de interactie met de Disney-figuren (Mickey, Minnie, Goofy, Pluto & Donald) geweldig. Ze nemen de tijd voor alle kids en komen meerdere keren langs.
We hadden van tevoren doorgegeven dat onze zoon jarig was (hij werd 3) en hij kreeg een verjaardagsbutton en een minitaartje met kaars!
De rekening betaal je gewoon na afloop.

Dit jaar gaan we weer!

Groetjes,
Audrey

Christal
04-03-11, 12:45
Maar wat eten jouw kinderen en partner dan normaal met ontbijt???
Ik ben toch wel nieuwsgierig... :D

Nou 'gewoon' normaal brood. En zo nu en dan vragen ze om cornflakes, wat ze dan een keer eten en daarna nooit maar. Maar in de regel dus gewoon normaal nederlands brood haha

Tinkerbell
04-03-11, 12:49
Gewoon normaal brood is toch bij elk ontbijt te krijgen?
Het zal niet echt smaken zoals in Nederland maar toch nog toe heb ik bij geen enkel Disney ontbijt dit moeten missen.

Njit
04-03-11, 13:13
Naast Cornflakes heb je nog tig andere soorten Cereals. Ben zelf helemaal gek op Froot Loops:

http://farm4.static.flickr.com/3545/3323378462_27e3492717.jpg

au3
04-03-11, 13:22
Ja, die Fruitloop zijn wij ook erg dol op!
Wordt tijd dat ze die in NL gaan verkopen!

Flufjuh
10-03-11, 14:52
Gruwel! Als je die dingen even in de melk laat staan, heb je één zompige zooi in je mond, brrrrr. Geef mij maar die croissantjes die je zelf in de oven moet bakken, jummie!

FloridaBE
16-12-12, 13:32
Hallo,

Een vraag over ontbijten in WDW. Toen ik 5 jaar geleden in Pop Century Resort verbleef, was het vooral pizza, ei, enz. wat je daar kon kopen. Er waren ook koelingen met vanalles erin, maar ik weet niet meer precies wat.
Hoe zit het met ontbijt in de duurdere Disney hotels. Is dat bijv. wel in buffetvorm? Of zijn er restaurants in WDW waar je bijv. bruin brood met kaas, of andere wat gezondere dingen kan eten?

Alvast dank voor jullie reacties!

cindy74
16-12-12, 18:42
Boma in animal kingdom lodge heeft een ontbijt buffet met vanalles .....ook het ontbijtbuffet in the yacht and beach club is super maaar wel aan de prijs natuurlijk .

Mushu
16-12-12, 20:41
Je kan altijd een gezond ontbijt kiezen. Er is in ieder resort wel een restaurant waar je yoghurt, melk, fruit etc. kan kopen. Ik neem bijna altijd een bakje all-bran met Mickey melk, we delen wat fruit en dan nog een kop thee uit de refill mug. Een Nederlandse bruine boterham vind je alleen in Nederland, maar een bagel met jam moet in Amerika ook overal lukken. In de winkels van de Disney resorts is wel brood te koop. Als je een sneetje daarvan roostert (in de foodcourt) en dan met bv jam, waan je je bijna in Nederland (maar dat is vast niet de bedoeling).
Als je voor een buffet kiest zou ik lekker uitgebreid ontbijten want anders is het wel een beetje zonde van de prijs. In de moderate en deluxe resorts kan je ook ontbijten in de table service restaurants (is soms ook in buffet vorm). De value resorts hebben alleen een foodcourt (met heel wat te kiezen).

cindy74
16-12-12, 21:32
Wat wij altijd doen ..... We kopen een refillmug kopen een brood in de winkel en wat kaas of ander beleg . Gaan smorgens onze koffie halen met onze refillmug en nemen wat jam en boter mee roosteren het brood op onze kamer en smeren ons een boterham met jam heeeerlijk en als je hier ook nog aardbeien van de publix bij neemt kan het helemaal niet meer stuk . Moet wel zeggen wij hebben op onze kamer altijd een klein keukentje en een ijskast dat is ook 1 van de troeven van in een disney vacation club villa te zitten .

Marjan86
08-08-13, 10:17
Dag allen,

Gisteren hebben mijn vriend en ik een reis naar Disney World geboekt voor 14 nachten vanaf 6 januari. We gaan 10 dagen naar de parken en de overige 4 dagen rusten we uit.

Nu zijn wij allebei van mening dat we liever extra souvenirs meenemen dan dat we veel geld uitgeven aan eten. Echter vind ik het ook wel weer prettig om niet al te ongezond te eten. In Disneyland heb ik dan ook vooral veel salades gegeten en mijn vriend pizza's. 's Ochtends konden we daar kiezen uit allerlei broodjes en was er ook de mogelijkheid om boterhammen te roosteren, oftewel; redelijk gezond eten. Kan dit ook in Amerika of hebben ze echt alleen maar vette eieren etc als ontbijt?
En is het mogelijk om op de dagen dat we niet van het Disney terrein afgaan en dus alleen in ons hotel en in de parken verblijven, minder dan de 47,- kwijt te zijn? (Zo veel kost het dining plan, meen ik me te herinneren)
Zo ja, waar kan je bijvoorbeeld voor het ontbijt terecht met enkel wat broodjes e.d. voor een schappelijke prijs?

Njit
08-08-13, 10:27
Zie hier het aanbod: http://allears.net/menu/men_moviesb.htm

Mushu
08-08-13, 10:47
Zoals je via de bovenstaande link hebt kunnen zien is er genoeg aanbod van gezond eten. Verschillende soorten fruit, yoghurt, melk, cereals, brood, roerei (is echt minder vet dan een plak kaas hoor!) etc. En in Disney doen ze over het algemeen niet moeilijk als je wat anders wil dan het standaard menu. Als je bv roerei bestelt en er zit bacon bij dan kan je dat weglaten of vervangen door iets van fruit. Ik eet weinig fastfood in Disney en best veel groenten (eet normaal ook geen vlees dus kies bewust voor andere dingen en dat gaat prima). In de souvenirwinkel van het hotel kan je ook wat brood etc kopen maar er is niet zo heel veel keus en de prijs zal vast niet zo redelijk zijn (maar dat weet ik niet zeker). In de foodcourt staat altijd een magnetron en broodrooster.

cindy74
08-08-13, 10:59
Wij eten heel erg weinig fast food hoor . Wij gaan brood halen en wat beleg en hoppa je kan ook in je kamer een ontbijt maken . Koffie en frisdrank kan je met een refillmug in je resort gaan nemen deze is een tip koop een refillmug en drink voor je hele verblijf zoveel je wil ....wel alleen in je resort . Maar je budget van 47 euro is dit pp of voor jullie twee ? Als het voor jullie twee is vergeet het maar daar ga je over zitten hoor .

anjavromans
08-08-13, 12:50
Ik weet niet of je een auto huurt maar buiten Disney is het eten goedkoper en ook wat minder vet. Voor de middag bv een broodje subway of lekkere menu van Denny's.(menu incl. drinken voor 10 dollar dat is bv kipfile met groente en rijst.) Buiten Disney heb je veel meer restaurants, wat ik zelf dus beter en goedkoper en lekkerder vindt. Echt goedkoop is cici's.. en je kan bijna overal bonnen er van vinden met tweede menu gratis. Veel pizza en pasta en salade en soep.
Vooral voor de rust dagen zou ik als tip geven om eens naar een outletmall te gaan, daar zitten ook wel wat eettentjes en je kan altijd kiezen wat je wilt. Ik heb in Orlando nog nooit een hamburger op en ben dus al 17x geweest 3-4 weken lang. Soms zeg ik ook wel eens, en nu heb ik zin in friet want je hoeft echt geen friet te eten maar na een paar dagen heb ik er wel een keer zin in. Maar ja, zonder auto is het moeilijk om buiten Disney te komen. Je kan met de bus maar dan ben je wel ff onderweg. Oja bij Animal Kingdom net voor de safari hebben ze heerlijke zalm.. Links bij de restaurant..echt een aanrader..Ook ligt er overal wel fruit die je kan kopen als je wilt. Veel plezier! Groetjes van Anja

Mushu
08-08-13, 13:31
Minder vet?? In WDW kan je prima gezond eten je moet je alleen niet laten verleiden tot de ongezonde dingen! Er zijn prima restaurants te vinden (heel veel ook) in WDW dus daar hoef je het terrein niet voor te verlaten maar of het echt goedkoop is....

cindy74
08-08-13, 13:52
Goedkoop in disney neeeeejjjjjj . En niet te vergeten het jak en jeti kraamje heerlijke rijst met zoet zure kip mmmmmmmm

Marjan86
09-08-13, 12:02
Hoi allen,

Hartelijk dank voor jullie antwoorden. Die refill mug zullen we zeker aan gaan schaffen, hiermee kunnen we dan eigen flesjes op de kamer vullen met water om mee te nemen richting park.
Verder ziet het menu er goed uit, alleen zal er waarschijnlijk nog belasting bij worden berekend waardoor het toch aardig prijzig zal zijn. We huren geen auto en ik weet niet of we 's avonds nog puf hebben om richting een mall te gaan met openbaar vervoer. Sowieso kan dit wel op de 4 rustdagen dat we niet naar de parken gaan.

Nu rest mij nog 1 vraag: is het voordeliger om dat quickservice diningplan (o.i.d.) van 47,- per persoon te gebruiken? We stellen niet zulke hoge eisen aan het eten, zoals ik al eerder vermeldde: we nemen liever extra souvenirs mee dan dat we telkens 'uit eten' gaan in een duur restaurant. Ik stel me zo voor dat we salades en simpele broodjes eten en dan is de vraag of je met dit soort eten goedkoper uit bent met die kaart van een vast bedrag per dag. Weet iemand dit?

Njit
09-08-13, 12:19
Info: https://disneyworld.disney.go.com/vacation-packages/2013/quick-serve-dining/ / http://www.wdwinfo.com/disney-dining-plan.htm

Vooral die laatste site geeft je een goed idee wat je kunt verwachten.

cindy74
09-08-13, 15:50
Je kan dan wel geen hoge eisen stellen aan eten maar zolang je in disney blijft betaal je er toch een aardige duit voor . Geen auto is een handicap in orlando hoor.......... . Extra dure souveniers van disney waar je dan de volle mep voor betaald terwijl je in de outletmall deze voor de helft van de prijs vind dit geld ook voor het eten . Je kan dan wel flesjes vullen maar met eentje kom je niet toe en ze worden warm , gelukkig staan er overal in het park drinkfonteinen en dat kost je niets . In mijn ogen is 47 pp niet duur als je ontbijt , middagmaal en avondmaal hebt .

Marjan86
10-08-13, 10:57
Wat betreft de auto: we verblijven buiten de vakantieperiode( 6-20 januari) 14 dagen in het all stars movie resort waarvan we 10 dagen naar de parken gaan, dus ik vraag me af of we die auto wel nodig hebben en het werkelijk iets van 600,- zal schelen qua eten, drinken en souvenirs. We denken dat die bussen prima mensen kunnen vervoeren richting parken en dat ze buiten het seizoen ook niet zo druk zullen zijn.
Op de overige vier rustdagen zou het wel handig zijn, maar goed, ik denk niet dat het enkel voor deze dagen lonend zou zijn om er een te huren.

Wat betreft het water; aangezien het niet zo'n warme periode is, zal dat ook wel goed komen. :)

We zijn nog aan het uitzoeken of het quick service dining plan iets voor ons is. Ik weet van Frankrijk dat het wel meeviel wat we per dag kwijt waren aan eten, dit was zo'n 50-60 euro. Dus als het vergelijkbaar zou kunnen zijn, kunnen we het beter niet aanschaffen.

cindy74
10-08-13, 12:45
De bussen kunnen juliie prima vervoeren hoor das geen probleem maar das enkel in disney . Ik neem aan dat jullie geen seaworld of universal studios willen doen ? Je kan ook de bus nemen naar downtown disney en daar de straat overlopen naar de mc donalds . Wij hebben vorige keer 295 euro betaald voor een suv jeep en dit voor 14 dagen . Bedoel je 50 tot 60 euro per dag per persoon of voor jullie twee ? De ene dag was het voor ons wat meer en de andere dag wat minder ontbijten deden we altijd in onze kamer en dat scheelde een hoop .

Marjan86
10-08-13, 13:15
50-60 euro bedoel ik voor ons samen. Waar haalden jullie het ontbijt vandaan dan? Universal studio en sea world doen we wel een volgende keer. :) Ik denk dat we met die 10 dagen genoeg hebben aan de vier parken, de waterparken hebben we er niet bij genomen en ook geen hopper omdat het toch vrij koud is en we niet zo'n zin hebben om heen en weer te gaan tussen parken. Dit kost alleen maar tijd, leek ons. We willen het ook een beetje rustig aan doen... :)

cindy74
10-08-13, 14:23
Wij haalden toastbrood en choco en beleg in de winkel van het resort met onze refill mug haalden we koffie of thee ....wij verbleven in het animal kingdom resort maar ik neem aan dat je ook een brood kunt kopen in jullie resort .
Wij hebben nooit voor dat bedrag elke dag kunnen eten en drinken voor twee volwassen personen .
wij trokken altijd zo een 100 euro uit voor eten sommige dagen zaten we eronder sommige dagen erboven . Wij aten smorgens in de kamer , s middags een snack en s avonds gingen we eten waar we wilden dus ja in het t rex restaurant betaal je wel wat maar je kan evengoed kiezen voor een broodje . Wij kijken hier eigenlijk niet echt naar onze vakantie kost al een fortuin dus dat eten past er nog wel bij . Souveniers kopen we niet meer van disney na de twaalfde keer heb je bijna alles al wat je wou ......alleen kleding daar geven we nog geld aan uit .

Mushu
10-08-13, 18:25
Vaak hebben ze in die periode ook free dining aanbiedingen. Dus als je een pakket boekt, krijgt je er een gratis diningplan bij. Afhankelijk van waar en onder welke voorwaarden je geboekt hebt, kan je tegen de tijd dat de aanbieding uitkomt (is er nu nog niet voor die periode) je boeking omzetten.
Als wij in een Disney resort verblijven, huren we meestal ook geen auto. We eten dan alle maaltijden in de restaurants en nemen altijd een souvenir mug. Water kopen we niet, dat kan je gratis in de restaurants krijgen (of vraag om een beker ijsblokjes) of uit de vele drinkfonteintjes drinken. Ik heb geen idee wat we kwijt zijn aan eten per dag, we hoeven ons daar gelukkig geen zorgen om te maken dus nemen waar we trek in hebben.