PDA

Bekijk Volledige Versie : DisneyQuest



marisca
08-02-06, 08:48
Wij zijn vorig jaar voor het eerst bij Disney Quest geweest , Hoe waren jullie ervaringen? Wij zijn door alle drukte vorig jaar alleen aan het spel Pirates of the carribean gekomen en Jungle cruise. Mijn vraag is : Hebben wij nog een MUST DO spel gemist? Dit jaar gaan wij namenlijk zeker weer naar Disney Quest. Wat een grappige lift hadden ze he ? Groetjes marisca. 8)

http://img151.imageshack.us/img151/8910/4802170325314yj.jpg (http://imageshack.us)

Dat hele Down Town gebeuren is al helemaal geweldig!!!

kol
20-04-07, 23:25
Ik had begrepen dat Disney Quest zou sluiten. Is hier iets over bekend of weet iemand hier iets over?

Michael66
20-04-07, 23:27
Veel informeel "geroddel", echter helemaal maal geen formele informatie. That's it!! :sad: :?: :sad:

kol
21-04-07, 20:37
Oh, gelukkig. Kan ik mijn zoon geruststellen. Hij is echt Quest fan!!!

liesbetv
05-11-09, 23:18
Ik heb me al suf gelezen en gezocht, maar ik begrijp nog steeds niet goed hoe Disney Quest werkt. Wij zouden disney tickets met fun-opties nemen. Daarmee gaan we dan naar de waterparken en eens naar Disney Quest. Mogen we met die tickets gewoon binnen (zoals je anders inkom betaalt)? Wat moet er dan nog betaald worden? Volgens wat ik begrijp is het een reuze lunapark. Moet je dan ook nog voor elk spelletje dat je daar wil spelen apart betalen en wat moet ik me daar van bedrag bij voorstellen. Het lijkt de kinderen ontzettend leuk en ons ook wel, maar ik weet toch graag een beetje wat me te wachten staat.

Njit
05-11-09, 23:23
Het is zoals je zegt. Je mag met de tickets naar binnen en betaalt dan geen entree. Je mag dan alle attracties en spelletjes doen. Er zijn een aantal spellen waarmee je prijzen kunt winnen. Hier moet je wel voor betalen.

breaker9240
06-11-09, 10:00
In 2008 waren we er geweest en dan was het echt LEUK!
Veel kunnen doen vooral de bots autos :D.

Maar dit jaar zijn we maar een halfuurtje binnen geweest.
VEEL te druk!

Maar ik hoop dat het niet sluit.

Chanti
06-11-09, 20:39
Ik ben er erg benieuwd naar! Wij zijn nog nooit naar Disney Quest geweest. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet verwachten, een soort arcade ofzo?

Michael66
06-11-09, 20:51
Bekijk dit filmpje eens, dat geeft een redelijk beeld.

rfuWYXQch10

Chanti
06-11-09, 21:28
Cool, dank je! Moest even door een paar 'blair witch flashbacks' heen (camera werk) hihihi, maar ik heb idd een beter idee nu. Beetje wat ik verwacht had idd. Wil het toch wel een keer meemaken, al moet ik eerlijk bekennen dat ik niet heel erg van de arcadegames ben. Volgens mij ben ik gewoon ergens in 1920 blijven steken ofzo :D

Dr. Phlox
14-03-11, 13:37
Wij willen Magic Your Way Ticket incl. Waterpark Fun & More tickets gaan kopen voor 7 dagen.
We gaan 2x naar MK, 2x naar AK, 1x Epcot, 1x Disney MGM en 1x Typhoon
Dus 7 dagen. Als je nu naar DisneyQuest wil gaan moet je dan een 8e dag erbij nemen of kan je DisneyQuest als hopfunctie gebruiken opdezelfde dag?
grz
Ton

Njit
14-03-11, 13:53
Je krijgt net zoveel Fun dagen als je parkdagen hebt. Dus je zou ook een 6-daagse pas kunnen kopen met Fun-And-More optie. Daarmee kun je dan ook 6 dagen naar DisneyQuest/Typhoon Lagoon/Blizzard Beach etc.

Dr. Phlox
14-03-11, 14:37
Hoi Martijn,

Even een voorbeeld om het voor mezelf duidelijk te maken :
Dag 3 - 5 - 7 - 9 - 11 - 14 naar een van de Disney parken
dag 4 - 6 - 8 - 10 - 12 - 15 gaan zwemmen of Disney Quest.
Totaal is 12 verschillende dagen, maar de dagen van de Disney parken zijn leidend.
6 voor de parken dan 6 voor de andere 7 voor de parken 7 voor de andere enz.

Alvast bedankt.
Grz
Ton

Njit
14-03-11, 14:42
Je denkt veel te moeilijk :)

Magic Your Way Base ticket koop je voor een aantal dagen (stel 6). Die is dan 14 dagen vanaf de eerste dag geldig

Fun-And-More optie koop je erbij om naar de waterparken/DisneyQuest te kunnen. Dit is meestal voor hetzelfde aantal dagen als je Base Ticket.

Dus als je 6 dagen naar Disney gaat en je koopt er de Fun-And-More optie bij dan kun je in die 14 dagen ook 6x een waterpark/etc bezoeken. En dat mag op dezelfde dag als een bezoek aan een park maar ook op een andere dag.

flowerscaper
16-03-11, 11:37
Voel me nu redelijk stom maar ik ben confused, wij kopen eigelijk altijd de meest uitgebreide optie. Maar als we uitgaan van de Magic your way Base met Waterpark fun and more + Hopper. Zegge 6 dagen.
Dan heb ik 14 dagen deze 6 dagen op te maken. Als ik op dag èèn Naar MK ga, dag 2 een middagje maar Typhoon Lagoon en bezoek verder geen parken op dag 2, dan heb ik naar mijn weten nog 4 dagen over.

Uit jullie verhaal begrijp ik nu dat de 6 dagen kaart die je koopt gelijk staan aan 12 dagen die binnen die 14 dagen op te maken zijn. 6 dagen voor de parken en 6 dagen voor de zwembaden, Quest e.d.

Ben benieuwd,,

Njit
16-03-11, 12:03
Ik kan het echt niet duidelijker vertellen dan wat ik hierboven ook al schreef. Maar goed, voor de laatste keer :)

Magic Your Way Base Ticket (3 t/m 10 dagen Tickets)

Voor het aantal dagen van de ticket toegang tot één van de volgende parken:

Magic Kingdom® Park
Epcot®
Disney's Hollywood Studios
Disney's Animal Kingdom® Theme Park

Geldigheid : 14 dagen na eerste dag gebruik van het ticket voor het aantal aangegeven dagen of met de No Expiration optie: Onbeperkte geldigheid.

Magic Base Ticket met Park Hopper Option ticket

Voor het aantal dagen van de ticket toegang tot één of meer van de volgende parken:

Magic Kingdom® Park
Epcot®
Disney's Hollywood Studios
Disney's Animal Kingdom® Theme Park

U kunt dan op alle dagen van geldigheid van het ticket alle parken van uw keuze op een dag bezoeken (HOPPEN)

MAGIC BASE Ticket met WATERPARK FUN AND MORE OPTION

Voor het aantal dagen van de ticket toegang tot één van de volgende parken:

Magic Kingdom® Park
Epcot®
Disney's Hollywood Studios
Disney's Animal Kingdom® Theme Park
inclusief FAST PASS

PLUS een keuze uit de volgende Parken voor het aantal OPTIE dagen afhankelijk van het aantal dagen van het Ticket:

Disney's Blizzard Beach Water Park
Disney's Typhoon Lagoon Water Park
Disney’s Oak Trail Golf Course (tee time reservering noodzakelijk)
Disney Quest Indoor Interactive Park
Disney's Wide World Of Sports® CompleX

Dus bv. een 7 dagen MAGIC BASE Ticket met FUN AND MORE OPTION kan dus 14 dagen (7+7) Disney FUN geven! (de FUN optie toegangen mogen natuurlijk ook op de dagen gebruikt worden waarop u een themapark bezoekt, meerdere FUN optie toegangen op een dag kan overigens ook)

Dr. Phlox
16-03-11, 12:14
Het is me allemaal duidelijk Martijn.
Nogmaals bedankt voor alle uitleg.
Grz
Ton

corrus
16-03-11, 12:24
Hoppen tussen de verschillende Fun opties is niet mogelijk..
Je kunt wel bijv. op 1 dag van Blizzard Beach en Typhoon Lagoon bezoeken maar dit kost je dan hgewoon 1 dag per park.

Hoppen (dus zonder verlies van 1 dag) is uitsluitend mogelijk tussen de 4 themaparken.

flowerscaper
16-03-11, 15:39
Duidelijk mannen, weet nu wel dat ik mezelf in voorgaande jaren ernstig tekort heb gedaan. Beetje jammer LOL.

Ritchie
07-03-13, 11:51
Een leuk film(pje) van Disney Quest


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=a6HJKbhXsAI

Michael66
08-05-13, 22:01
http://youtu.be/5cgtnXMbJcw

Michael66
14-12-13, 03:51
Aankondiging van de New Years Eve Party 2013<>2014.

http://img15.imageshack.us/img15/777/5nrt2.jpg