PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: mona



mona
20-04-07, 17:01
Hallo,
Wij willen in de zomer van 2008 lekker 3 1/2 week naar Florida. En wij = mijn man 43, zoon 10 , dochter 8 en ik zelf 38.
In augustus 1992 zijn wij al samen geweest en hebben veel gezien. Als basis hadden we toen Fort Lauderdale. Hiervandaan reden we naar de pretparken, everglades, key west, de grote Malls en Space center. Wij hadden het geluk dat er toen net een lancering gepland stond. Was een geweldige belevenis om die te mogen meemaken. ( tip: huur een limo, hebben wij ook gedaan, was erg leuk)
Wat we ook hebben meegekregen was orkaan Andrew. Niet de minste in zijn soort.
Nu ben ik op zoek naar een reisorganisatie die het hele pakket verzorgt. Wij willen nu graag een soort busexcursie in Florida maken, zodat we niet weer zelf hoeven te rijden van hot naar her. Dus ik sta open voor jullie tips.

Njit
20-04-07, 18:34
Welkom op het forum Mona. Sinds 92 is er veel veranderd denk ik. Leuk om dan een keer weer terug te gaan.

Ik ken niet echt veel nederlandse organisaties die een busreis door Florida organiseren. Amerika is ook meer het land van alles zelf doen.

Yvet
21-04-07, 10:01
Welkom op dit forum.

Volgens mij bieden de grote reisorganisaties deze reizen gewoon aan, Arke - TUI - OAD enz enz
Even een reisburo instappen en zei kunnnen je exact vertellen hoe en wat.

pieterpostma
28-04-07, 21:43
Hallo,
Wij willen in de zomer van 2008 lekker 3 1/2 week naar Florida. En wij = mijn man 43, zoon 10 , dochter 8 en ik zelf 38.
In augustus 1992 zijn wij al samen geweest en hebben veel gezien. Als basis hadden we toen Fort Lauderdale. Hiervandaan reden we naar de pretparken, everglades, key west, de grote Malls en Space center. Wij hadden het geluk dat er toen net een lancering gepland stond. Was een geweldige belevenis om die te mogen meemaken. ( tip: huur een limo, hebben wij ook gedaan, was erg leuk)
Wat we ook hebben meegekregen was orkaan Andrew. Niet de minste in zijn soort.
Nu ben ik op zoek naar een reisorganisatie die het hele pakket verzorgt. Wij willen nu graag een soort busexcursie in Florida maken, zodat we niet weer zelf hoeven te rijden van hot naar her. Dus ik sta open voor jullie tips.


Als je een locatie zoekt meer centraal gelegen en dus minder reistijd.
( Ft. Lauderdale is niet echt dichtbij de parken) dan kun je veel meer tijd aan de parken en malls besteden en is autorijden zelfs een leuke afwisseling. Je bent dan wel eigen baas.
Succes!