PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Bart

Drentjes
20-04-07, 09:10
Hallo,

Ik ben Bart en ik (wij) zijn van plan om in de schoolvakantie van 2008 naar Florida te gaan. Ik less al een poosje dit forum en heb er al veel nuttige dingen gelezen. Ik ben zelf 47 en mijn vriendin is 35. Mijn kinderen zijn 17 en 12, dus die verheugen zich op de pretparken. De bedoeling is om ongeveer 3 1/2 week te gaan. Een echte planning hebben we nog niet, maar een week Orlando is wel zeker eigenlijk. Verder wil ik zelf naar Kennedy Space Center. Verder zien we het wel eigenlijk. We willen een auto huren en dan lekker cruisen. Miami heeft ook onze interesse en mn dochter wil de Malls bekijken. Een baseball wedstrijd ligt ook in de planning. Waarschijnlijk hebben we dus tijd te kort. Ik hoop hier nog vele nuttige tips te lezen :)

Dr. Phlox
20-04-07, 09:45
Hoi Bart,
Welkom op het forum. Ga zelf ook pas in 2008 naar Florida en heb al veel info kunnen verzamelen. Maar zoals je al aangeeft is 3 1/2 week te kort.
Zelf vind ik dat een week orlando veel te kort is, aangezien daar het meeste te beleven is. Mijn planning is een week rond rijden (miami en de keys) en 2 weken Orlando.
Veel plezier met het plannen en op het forum.

Grz
Dr. Phlox

Njit
20-04-07, 10:10
3 1/2 week is een mooie periode hoor. Wij gaan ook zo lang.
Ik ben het wel met Phlox eens dat voor de eerste keer 1 week Orlando kort is. Je kan hier echt heel veel doen.

Drentjes
20-04-07, 10:24
Daarom ben ik ook lid geworden van dit forum, voor dit soort tips ;).
Niets staat nog vast en als blijkt dat we langer in Orlando willen/moeten/kunnen zijn dan passen we het gewoon aan :)

Njit
20-04-07, 10:25
Misschien dat ons reisschema wat is? We gaan ook 3 1/2 week :) Zie mijn signature..

Drentjes
20-04-07, 11:30
Ik zal het met aandacht doorspitten Njit :) Thnx