PDA

Bekijk Volledige Versie : WDW Resorts: Handoeken



eeyore
15-04-07, 23:21
Ik heb een vraag wij zitten twee weken in een disney resort
hotel. Nou is mijn vraag, moeten wij zelf handdoeken mee
nemen of krijg je deze genoeg op de hotelkamer.

Njit
15-04-07, 23:44
In een hotel heb ik nog nooit handoeken moeten meenemen.. Daar is het een hotel voor.

kol
15-04-07, 23:46
Ja, je krijgt natuurlijk iedere dag nieuwe handdoeken. Je kunt ook extra handdoeken vragen. Bij de zwembaden liggen liggen in ieder geval bij de modorate hotels (ik weet niet of dit bij de deluxe resorts ook zo is) geen handdoeken bij de zwembaden. Deze zul je dan van je kamer mee moeten nemen. Misschien vind je het zelf prettig om strandlakens te gebruiken bij het zwembad of bij het waterpark, deze zul je dan wel mee moeten nemen.

Nicole

Eric
16-04-07, 02:07
Liggen er bij de moderate resorts geen handoeken bij het zwembad? Dat vind ik minder, zeker gezien de prijs.
Bij de vaak veel goedkopere hotels buiten Disney liggen altijd een stapel handdoeken bij het zwembad.
Ik neem zowieso nooit handdoeken mee op vakantie, in ieder hotel kun je via de receptie voldoende extra handdoeken bijbestellen.
En in de waterparken kun je voor een paar dollar een handdoek huren !!
Eric

Tinkerbell
16-04-07, 08:43
Als makkelijkste oplossing: leg een briefje met een paar dollar op de tafel voor de dames van housekeeping. Schrijf gewoon op hoeveel pooltowels je nodig hebt.
Liggen ze als je terug komt gewoon op je kamer.

Er kan je bij het zwembad om je kamersleutel gevraagd worden. Dit is gewoon ter controle. Dit is om te voorkomen dat niet Disneygasten van buiten het park gebruik maken van het zwembad.
Ik vermoed dat er daarom ook geen handdoeken bij het zwembad liggen,althans in het resort waar wij logeerden.

Misschien is deze link wel leuk.
http://www.themouseforless.com/downloads/trip/mousekeeping.shtml

Diverse enveloppes om een kleinigheidje in te stoppen :-D :-D :-D

marisca
16-04-07, 19:18
Ik heb een vraag wij zitten twee weken in een disney resort
hotel. Nou is mijn vraag, moeten wij zelf handdoeken mee
nemen of krijg je deze genoeg op de hotelkamer.



Wij hebben nu 3 keer in een value resort geslapen en handdoeken genoeg, en bij het zwembad liggen ook genoeg handdoeken,
Wel een tip voor als je naar een disney aterpark gaat om ze mee te nemen van het hotel, het mag well niet maar wij deden het ook, anders moet je ze huren!
zonde toch?

gr maris8-)

cybertal
20-04-07, 16:21
Hallo allemaal,

Wij logeren dit jaar ook voor het eerst in een Disney-Hotel.
Hebben al heel vaak overnacht in verschillende Hotels in de States.
En bij ieder zwembad van deze Hotels kregen wij handoeken!!!!
Zou het dus heel vreemd vinden als we bij een Disney-hotel geen handoeken bij het zwembad kunnen krijgen!

Groetjes,
Chantal