PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: GervHout



GervHout
12-04-07, 23:15
Hallo allemaal,

Ik ben Ger en woon samen met mijn vriend Erwin in Tiel.
Volgend jaar 2008 in oktober gaan we trouwen en willen daarna naar Disneyworld in Florida.

We zijn al vele malen in Parijs geweest maar Florida lijkt me veel leuker,
want daar komt alles per slot van rekening vandaan.

Ik ben eigenlijk nu al helemaal in de stemming! Zeker na alle berichtjes die ik op dit forum gelezen heb.

Wie wil me helpen een beetje in de stemming te blijven?
Ik las op het forum dat sommige mensen in het bezit zijn van een "planning
DVD" Disneyworld Florida.

Ik zou er alles voor over hebben om deze DVD of een copy in bezit te krijgen. Wie wil me helpen? (Eventueel tegen betaling)
Eventueel heb ik als tegenruil een 3 kwartier duurende documentaire in divx formaat, af te spelen op de pc, onder de titel "Walt disneyworld 4 parks, One world 2001)

Heel veel dank alvast!

calypso
13-04-07, 06:58
Hallo GervHout

Allereerst welkom op dit forum en veel leesplezier.
Tussen Parijs en Florida is natuurlijk een heel groot verschil. ben zelf ook diverse keren in Parijs geweest, maar moet zeggen dat Florida toch beter bevalt. De mentaliteit van de personen is toch stukken beter dan die Fransen.

Na nog meer te lezen kom je zeker in een Florida stemming, dat is zeker en als je er eenmaal geweest bent wil je zeker terug. helaas kan ik je geen kopie bezorgen van de Planning DVD van Disney gewoon weg omdat ik mijn exemplaar aan een ander lid hier "Pascalbrouwers" gegeven heb. Misschien dat hij er eentje voor je kan maken.

Mijn 2de exemplaar ligt nog in de USA bij mij vriend.

Veel plezier hier :-)

Mickey99
13-04-07, 08:52
Welkom op dit leuke forum!

Kan me voorstellen dat je na een aantal keren Parijs de sfeer in Orlando wil meemaken maar daar komt het niet allemaal vandaan hoor, Disney is begonnen in Anaheim California :wink:

Maar pas op: eenmaal in Florida geweest wil je er steeds weer heen. Er heerst daar een virus waar je makkelijk mee besmet raakt maar nooit meer van af komt! :)

Veel plezier hier op het forum!

Groetjes,
Sonja

Anthonie
13-04-07, 08:58
Hoi

Welkom hier, weet waar je aan begint!Voor het eerst naar Florida..........voor je het weet kom je nergens anders meer en ben je net als ons zwaar en zwaar verslaafd :???: , maar wel een hele leuke verslaving die je met veel mensen hier kan delen.

Anthonie