PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Sascha



Saschav
22-01-05, 13:30
Ik ben Sascha en ben 23 jaar. Dit jaar ga ik voor de 6e keer naar Amerika. Ik ben bijna wel elk jaar te vinden in Florida. Ik ben geweest in Orlando, Clearwater, Tampa, Sarasota, Miami en nog wat kleine plaatjes. Dit jaar ga ik weer naar Orlando en Miami.

Afgelopen zomer ben ik 8 weken werkzaam geweest op een summercamp in het noorden van de staat New York. Ik moet zeggen een hele ervaring. Ik was daar tennis lerares en heb de zomer van mijn leven gehad. Dus als iemand een zoon of dochter heeft die erg gek is van Amerika, is summercamp een echte aanrader. Je leert heel veel mensen kennen van verschillende nationaliteiten en je krijgt meer kijk op de levensstijl van de Amerikanen. Natuurlijk zijn er ook summercamps in Florida. Echt een supergave ervaring.

Ik kan niet wachten tot ik weer in Florida ben.

groetjes,

Sascha

Saschav
22-01-05, 13:40
Ik ben vergeten om wat te vertellen over de restaurants en dergelijke sightseeing.

Ik ben nog niet het restaurant The Olive Garden tegen gekomen. Dat is echt een aanrader. Heerlijk italiaans eten en niet duur. Voor een lekker simpel ochtend-, middag-, en avond eten kan je ook terecht bij Bob Evans. Heel gezellig en hele aardig personeel.

Ik ben gek op shoppen dus ik was voornamelijk te zien in de shoppingmalls. Wel zijn de natuurparken rond Clearwater erg mooi. Als je van vissen houdt moet je zeker je hengel meenemen. Met levende (ze zijn erg groot) shrimps kan je mooie grote vissen vangen.

Wat mij nog steeds altijd bij is gebleven zijn de dolfijnen die langs de kust zwommen in de ochtend. Je werd wakker en keek naar buiten en zag de dolfijnen. De stranden zijn ook super mooi in Clearwater. Een echte aanrader.

groetjes,
Sascha