PDA

Bekijk Volledige Versie : Orlando Magic Card



Tinkerbell
06-04-07, 20:29
Deze kaart viel net in in brievenbus.
Is dit een bruikbare kaart of meer een leuke gadget?
Wat zeggen de experts hier?

Michael66
06-04-07, 20:39
Hij is zeker te gebruiken. Kijk maar eens op deze website (http://www.orlandoinfo.com/magicard/) (daar kun je het kaartje ook downloaden om zelf te printen).

Tinkerbell
06-04-07, 21:18
Hij is zeker te gebruiken. Kijk maar eens op deze website (http://www.orlandoinfo.com/magicard/) (daar kun je het kaartje ook downloaden om zelf te printen).

Ik had hem daar wel besteld een paar dagen geleden en er zit een folder bij met de diverse kortingsmogelijkheden.

Ik zal hem dus lekker bewaren en wie weet kunnen we er nog eens gebruik van maken.\\:D/\\:D/

calypso
07-04-07, 12:31
Ik had hem daar wel besteld een paar dagen geleden en er zit een folder bij met de diverse kortingsmogelijkheden.

Ik zal hem dus lekker bewaren en wie weet kunnen we er nog eens gebruik van maken.\\:D/\\:D/
Wel uitkijke niet alle aanbiedingen in die folder zijn het hele jaar geldig, dus anders gewon even een paar weken voor je vertrek een nieuw aanvragen :-)

Tinkerbell
07-04-07, 13:26
Wel uitkijke niet alle aanbiedingen in die folder zijn het hele jaar geldig, dus anders gewon even een paar weken voor je vertrek een nieuw aanvragen :-)

Ik had het ook net gezien ja.
Dank je wel voor de tip.
Het is ook maar een kleinigheidje om er nogmaals eentje aan te vragen tegen de tijd dat we zouden gaan.

calypso
07-04-07, 20:35
Ik had het ook net gezien ja.
Dank je wel voor de tip.
Het is ook maar een kleinigheidje om er nogmaals eentje aan te vragen tegen de tijd dat we zouden gaan.
Of je haalt het op tijdens je bezoek in Orlando :-)
Kan natuurlijk ook nog weet je zeker dat je de laatste uitgave hebt.

het ligt aan de International drive dus makkelijk te vinden

knaapje
07-04-07, 22:20
Ik had het ook net gezien ja.
Dank je wel voor de tip.
Het is ook maar een kleinigheidje om er nogmaals eentje aan te vragen tegen de tijd dat we zouden gaan.


Ik heb hem een paar jaar gelden ook gehaald.
Volgens mij was het een beetje "meer van 't zelfde". Alle kortingen kon je ook via andere kaarten en coupons krijgen. De hotelprijzen waren verre van laag te noemen.

Misschien is het inmiddels veranderd.

Knaapje

wippelgem
07-04-07, 22:54
is deze kaart de moeite waard?

waar krijg je overal korting?

calypso
07-04-07, 23:17
is deze kaart de moeite waard?

waar krijg je overal korting?
Kijk eens op de link die Michael66 geplaats heeft!

freestyle4all
10-04-07, 20:31
Florida in het algemeen en Orlando in het bijzonder wordt bedolven onder de boekjes met korting-coupons.

Het eerste wat we ter plekke altijd doen is alle boekjes die we tegenkomen in de auto leggen.

We hebben zo al kortingen gekregen op attracties, hotels, onze jongens gratis laten eten, korting gekregen op een fototoestel, etc.

Daar heb je verder geen specifieke kaart voor nodig.
De coupons doen verder hetzelfde als zo'n kortingskaart.

Tinkerbell
10-04-07, 21:08
Florida in het algemeen en Orlando in het bijzonder wordt bedolven onder de boekjes met korting-coupons.

Het eerste wat we ter plekke altijd doen is alle boekjes die we tegenkomen in de auto leggen.

We hebben zo al kortingen gekregen op attracties, hotels, onze jongens gratis laten eten, korting gekregen op een fototoestel, etc.

Daar heb je verder geen specifieke kaart voor nodig.
De coupons doen verder hetzelfde als zo'n kortingskaart.

Ben ik gelijk met je eens maar ipv. van met en hele stapel bonnen in je koffer te vertrekken is met zo'n kaartje wapperen wel makkelijker.:-) :-)

maanbo
27-02-09, 23:36
nou ben benieuwd wat voor info e.d we krijgen, heb het net aangevraagt

mirella37
28-02-09, 00:13
Ik had nog nooit van de kaart gehoord of er iets over gelezen. Heb er gelijk eentje aangevraagd.

Thanx voor de tip.

cindy74
29-08-10, 14:20
heb deze ook net aangevraagd

beccie25
29-08-10, 16:31
thanks voor de tip, zal hem ook eens gaan bekijken