PDA

Bekijk Volledige Versie : New Port Richey Area



laura77
04-04-07, 15:49
Hallo allemaal,

Wij zijn van plan om eind oktober naar Florida te gaan (met mijn ouders en zoontje in een villa). Omdat wij niet in Orlando willen zitten maar echt bij de kust, heeft USA Fun Vacations ons een bod gedaan voor New Port Richey. Is een van jullie daar wel eens geweest? Valt er iets te beleven? Is het mooi (relatief natuurlijk, maar toch...)? Ik hoor graag wat jullie voor informatie hebben, alvast bedankt.

Groetjes,
Laura

Michael66
04-04-07, 21:22
Hoi Laura,
In een ander door jou gestart topic heb je het over prijzen op websites die afwijken van de offerte die je hebt ontvangen. Betreft het de ofeerte voor een reis met villa in New Port Richey, zoals je hierboven beschrijft? Zo ja, dan is het prijsverschil direct duidelijk: dat ligt aan de locatie van de villa. Over het algemeen is het aanbod van villa's langs de kust ee stuk minder dan in de Orlando-area. Minder aanbod = hogere prijs.

New Port Richey. daar wonen vrienden van ons. Ben daar echter nog nooit naar het strand geweest, zij namen ons liever mee richting arpon Springs of Hudson (waar andere vrienden wonen).

De stranden in die omgeving zijn wel mooi, maar minder "ontwikkeld". Er komen dan over het algemeen minder touristen daar, wat ook op te maken is uit het beperkte aantal hotels.

Valt er iets te beleven? Nee.

Kijk maar eens in de "evenementen"-kalender van de City of New Port Richey (http://www.cityofnewportrichey.org/index.asp?Type=B_BASIC&SEC={306F0BCD-735B-4414-AA52-3E902FFBB9BF}). Allemaal zéér on-spectaculaire activiteiten.

O ja, Derek Jeter (http://newyork.yankees.mlb.com/team/player.jsp?player_id=116539) woont er ergens in de buurt (maar die zul je niet zo gauw zien).

En je zit redelijk dicht bij Weeki Wachee Springs (http://www.weekiwachee.com/) ....

laura77
05-04-07, 20:46
Hoi Michael,

Met mijn andere topic over de prijsverschillen bedoel ik niet alleen New Port Richey (dat is immers niet standaard) maar echt de offerteprijs vergeleken met wat gepubliceerd wordt. Ik denk dat het aan de kleine dingen ligt, zoals bijv. autohuur wat jij al schreef. De eerste offertes zijn aangevraagd voor een week en nog niet voor 12 dagen dus daar ligt het ook niet aan. Maar goed, ik wil je bedanken voor je reactie op mijn vraag over New Port Richey. Het is in ieder geval duidelijk, hahaha! Moest er wel erg om lachen. Mijn vader was erg gecharmeerd van Ft. Myers, maar dat is echt te duur. Misschien is dit dan een leuk alternatief. Ons maakt het niet uit: als we maar weer het amerikaanse (Florida-)sfeertje kunnen proeven!

laura77
05-04-07, 20:53
Ik bedoel de offerteprijs voor een standaard reis naar Orlando (dus ook voor een week). Ik las dat het niet echt duidelijk was wat ik had geschreven (wederom)...

jaap
05-04-07, 21:43
Wij gaan altijd een weekje naar naples. Rustig strand. heerlijk relax. Leuke shoppingmall. Maar zijn er nog nooit in oktober geweest.

Michael66
06-04-07, 00:32
Maar goed, ik wil je bedanken voor je reactie op mijn vraag over New Port Richey. Het is in ieder geval duidelijk, hahaha! Moest er wel erg om lachen.
Graag gedaan. De intentie is dus overgekomen .... :grin: =D>

Als je echt goedkoop in een huis / villa wilt zitten ben je toch "verdeeld" tot Kissimmee / Davenport / Haines City, de zuid-Orlando omgeving dus. Daar is het aanbod het grootsts dus de prijs het laagst.

Succes met je zoektocht!!