PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema wrajadi: Orlando-strand??-Miami 2007



Wrajadi
02-04-07, 10:50
Wij (gezin met 2 kinderen van 12 en 10 jaar) zijn helaas maar kort in Florida: van 4-11 augustus 2007. We komen aan op Orlando Airport en blijven dan 3 nachten in Doubletree Castle in Orlando en willen dan naar Seaworld en Epcot.
Op 11 augustus vliegen we terug vanaf Miami Airport naar huis.

Van 7 tot 11 augustus zoeken we naar een hotel/motel/B&B/resort direct aan het strand. Lekker luieren, terrasje, zwembad, strand, shoppen, niets doen, genieten....We twijfelen wat nu het allerleukste is om te doen: Sanibel, South Beach of de Keys?? In ieder geval moeten we wel op tijd weer in Miami kunnen komen (we vliegen in de middag). Wie heeft suggesties voor deze 4 dagen?

foetsie
04-04-07, 00:08
de stranden aan de oostkust zijn de mooiste maar om daar nu voor 4 dagen naar toe te gaan ??? ik zou kiezen voor South Beach keus aan hotels te over kijk wel van tevoren op tripadvisor er zijn goede en slechte hotels Miami heeft ook een RIU aan het strand

Wrajadi
05-04-07, 21:50
Bedankt voor de tip! Is het RIU dan zo goed? Ik ga er in ieder geval even naar kijken.

Petr@
05-04-07, 23:09
RIU is een goede hotelketen, al ken ik die in Florida niet. Het eten is er erg goed maar niet goedkoop.
Ik ga er zelf over een paar weken heen, dus eerder kan ik je nog niets uit eigen ervaring vertellen.