PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Frans



Frans
28-03-07, 22:00
Dag Allen van het Florida Forum!

Ik zal mij even kort voorstellen.
Ik ben Frans en ben sinds kort overgehaald door mijn zus (Kan haar niet bij naam noemen, want ze wil anoniem blijvenJJ) om toch eens af te reizen naar Amerika. En met name Orlando! Het schijnt dat je daar een paar leuke pretparkjes hebt. Nu weet ik nog niet wat mij te wachten staat, dus als er mensen zijn op dit forum die mij DAT speciale gevoel kunnen geven “Show me some stuff! J and let me enjoy!

Later! Frans

marisca
28-03-07, 22:09
Hoi frans welkom op dit leuke forum, Wie is jou zus dan ?
Ik denk dat je er geen spijt van zal krijgen en veel plezier op dit leuke forum.
En verslaafd ga je zeker raken hahaha.

gr marisca=D> =D> =D> =D> =D>

Njit
28-03-07, 22:14
Bekijk dit Subforum eens: Foto's & video's (http://www.floridaforum.nl/forumdisplay.php?f=22)
Dan zie je snel genoeg wat er allemaal voor een moois is :)

Ta2 Gerrit
29-03-07, 08:38
Hadie Frans, welkom op dit forum,
Ik ga er maar van uit dat de anonieme zus, die je zo nodig moest overhalen je ook kompleet "vrijhoudt" op deze vakantie. Het was tenslotte haar plannetje :-\"

Ik weet zeker dat je de komende 3 maand en een paar dagen (ik gok maar dat je dan ongeveer naar Florida vertrekt :wink: ) nog veel aan dit forum zult hebben. Met name de foto's en reisverslagen geven je al veel voorpret.

En als er vragen zijn; gooi ze er maar uit, hoewel je zeker al veel info uut Èrnem gehad hebt :-)

paula
29-03-07, 08:41
Ik ben Frans en ben sinds kort overgehaald door mijn zus (Kan haar niet bij naam noemen, want ze wil anoniem blijvenJJ)
Later! Frans

Welkom hier Frans en veel plezier op het forum.
Je had dat stukje tussen haakjes beter weg kunnen laten want dan had er niemand naar gevraagd, nu worden we alleen maar heel nieuwsgierig:eek: :eek:
gr. Paula

Mickey99
29-03-07, 12:18
Ook namens mij welkom op dit leuke forum!

Als je een neefje hebt die Orlando heet is het hoog tijd dat je die stad ook eens gaat bezoeken he? Wel aardig zo'n zus die je zomaar even uitnodigd om mee te gaan :wink:

Alvast veel voorpret toegewenst en veel plezier hier op het forum!

Groetjes,
Sonja