PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Vincent Morit: Miami - Orlando



VinMor
27-03-07, 10:18
Wij gaan van 2 april t/m 12 april naar Miami/Orlando. Het volgende staat op de planning(wanneer wat is alleen nog niet bekend).

2 dagen Disney(we zijn geen attractie mensen, maar vinden toch dat we wat gezien moeten hebben)
3 dagen Shoppen(Orlando Premium Outlet, Dadeland Mall en Sawgrass Mill)
1 dag Everglades
1 dag Key West
Monkey Island
Rondvaart Star Island
Misschien Sea Aquarium(al heb ik daar negatieve dingen over gehoord)

En de rest zullen we nog wel zien! Hebben genoeg tijd om de boekjes nog een keer door te nemen in het vliegtuig!

pieterpostma
27-03-07, 10:45
:-\" Hallo Vincent, wij gaan ook op 2 april naar Orlando, maar we gaan (pas) op 23 april weer terug. We gaan met Martin Air een rechtstreekse vlucht. OP de airport worden we door kennissen opgewacht. Vervolgens kunnen we dan met de huurauto achter hen aan rijden naar de 1e bestemming. Een townhouse in Kissimmee. Vandaar uit gaan we t/m/ 13 april inderdaad ook wat parken bezoeken maar ook seaworld. Na 13 april gaan we op de bonnefooi. Waarschijnlijk via Miami naar Key West en vandaar weer via de everglades naar de Oostkust langzaam omhoog om op 23 april weer in Orlando te zijn. Voor ons is het de 1e keer Florida en gezien de reacties op dit forum van mensen die steeds sterugkeren zijn de verwachringen hoog gespannen. Ik heb het gevoel dat wij ons beter thuis zullen voelen aan de Oostkust omdat dit toch was minder volgebouwd lijkt te zijn. In ieder geval laten we ons verrassen en ons reisschema wordt bepaald door wat ons aanspreekt.
Ook jullie wens ik vanuit Friesland veel plezier en een fijne vakantie.

Pieter Postma

Eric
27-03-07, 11:10
Wij gaan van 2 april t/m 12 april naar Miami/Orlando. Het volgende staat op de planning(wanneer wat is alleen nog niet bekend).

2 dagen Disney(we zijn geen attractie mensen, maar vinden toch dat we wat gezien moeten hebben)
Dit lijkt me geen probleem, jullie vliegen aan op Orlando?

3 dagen Shoppen(Orlando Premium Outlet, Dadeland Mall en Sawgrass Mill)
Heb je wel enig idee van de afstanden daar ? Dit kan alleen als je van Orlando naar Miami verhuisd

1 dag Everglades
1 dag Key West
Prima plan maar dan moet je wel in Key West overnachten

Monkey Island
Rondvaart Star Island
Misschien Sea Aquarium(al heb ik daar negatieve dingen over gehoord)
Ik neem aan dat jullie hiervoor weer in Miami zitten.
Ik krijg wel het idee dat jullie op deze manier een beetje veel heen en weer rijden !!
Succes, Eric

VinMor
27-03-07, 14:42
Sorry voor het onduidelijkheid.

We komen aan op Miami, en zullen de dag erna vertrekken naar Orlando, waar we 3 dagen blijven.
Daarna gaan we weer terug naar Miami, en zullen we een dag naar de Everglades gaan en een (andere) dag naar Monkey Island! Dus dat shoppen gaat lukken, omdat we inderdaad verhuizen!

VinMor
31-03-07, 15:45
Nog 2 dagen!! Gingen de uren maar wat sneller voorbij!!