PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Esther-Disney



esther-disney
25-03-07, 10:06
Hallo allemaal! :razz:

Ik ben esther, 23 jaar, en wonende in omgeving Utrecht.
Ik werk in een 4 sterren hotel in Utrecht als receptioniste.

12 juni dit jaar ga ik trouwen met Serge, waar ik op die dag precies 8 jaar een relatie mee heb! Natuurlijk ben ik daar erg veel mee beizg de laatste tijd maar ook steeds meer met onze huwelijksreis!
We gaan in januari 2008 3 weken naar Florida.
Dit wordt de eerste keer dat we gaan vliegen en dat we naar Amerika gaan dus! Erg spannend allemaal, dus ik heb echt jullie hulp nodig voor goede tips. Maar volgens mij ben ik dan echt wel aan het goede adres!:-D

We willen eerst graag een rondreis maken vanaf Miami, the keys, everglades, sarasota, st. petersburg en dan naar Orlando.
Ik ben een echte disney liefhebber dus wil heeel graag alle parken zien.
Na 14 keer8-[ in Parijs geweest te zijn wil je toch wel eens wat anders zien.

Heel fijne zondag nog iedereen en hopenlijk tot spreeks!

groetjes, Esther

bono
25-03-07, 10:29
Hoi Esther,

Welkom op dit forum waar je inderdaad heeeeeel veel info vandaan kan halen!
Gôh al weer iemand die op huwelijksreis gaat naar Florida, dus jullie kunnen van elkaar wel info uitwisselen hier over!
Wel erg spannend als je voor de eerste keer z'n lange vlucht gaat maken als je nooit heb gevlogen, maar dat gaat helemaal goed komen :wink:
Je kan hier heel veel leuke en nuttige tips vandaan halen.
Via de zoekfunctie kan je al heel veel vinden!!

Succes met de voorbereidigen ene ik zie altijd graag wel een trouwfotootje :mrgreen:

gr.Monique en ook jij nog een fijne zondag.

Marjol
25-03-07, 13:11
Hoi Esther en welkom op het forum! Alvast gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk ;) Juni is een populaire maand om te trouwen! Ik heb zelfs twee bruiloften op dezelfde dag :o

Veel plezier met het plannen van jullie rondreis!

esther-disney
25-03-07, 13:48
Hoi Esther en welkom op het forum! Alvast gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk ;) Juni is een populaire maand om te trouwen! Ik heb zelfs twee bruiloften op dezelfde dag :o

Veel plezier met het plannen van jullie rondreis!


hai marjol,

volgens mij ben jij ook actief op orlandotips he? want daar heb ik je fotootje ook gezien.
leuk om hier weer even rond te neuzen!

esther-disney
25-03-07, 13:49
Hoi Esther,

Welkom op dit forum waar je inderdaad heeeeeel veel info vandaan kan halen!
Gôh al weer iemand die op huwelijksreis gaat naar Florida, dus jullie kunnen van elkaar wel info uitwisselen hier over!
Wel erg spannend als je voor de eerste keer z'n lange vlucht gaat maken als je nooit heb gevlogen, maar dat gaat helemaal goed komen :wink:
Je kan hier heel veel leuke en nuttige tips vandaan halen.
Via de zoekfunctie kan je al heel veel vinden!!

Succes met de voorbereidigen ene ik zie altijd graag wel een trouwfotootje :mrgreen:

gr.Monique en ook jij nog een fijne zondag.


dankjewel monique!
trouwfotootjes komen zeker! ik heb nu afgelopen maandag de jurk weer gepast, zucht.... mooi zeg....

ook de kaarten verstuurd, de bedankjes geknutseld enzo enzo. we zijn goed op weg! de ringen gisteren opgehaald.

groetjes,Es

Mickey99
25-03-07, 15:23
Namens mij ook welkom op dit forum! Je zult hier nog veel meer mensen treffen die ook op het Orlandoforum actief zijn :wink:

Beide zijn erg leuk, gezellig en staan vol met goede tips!

Groetjes,
Sonja

Marjol
25-03-07, 16:00
hai marjol,

volgens mij ben jij ook actief op orlandotips he? want daar heb ik je fotootje ook gezien.
leuk om hier weer even rond te neuzen!

Klopt ja, maar ik ben niet de enige hoor ;)

Ik ben nogal forumverslaafd geloof ik, ik zit ook nog op het AllesAmerika forum, het Amerikaanse disboards en het Fok!forum.. oh, en het Tourguide Mike forum, maar daar iets minder actief ;)

bono
25-03-07, 16:04
dankjewel monique! graag gedaan!
trouwfotootjes komen zeker! ik heb nu afgelopen maandag de jurk weer gepast, zucht.... mooi zeg....dat is wel de bedoeling hé, stel je voor dat je hem niet mooi vind....................dan is heel je dag verpest en dat is zéker niet de bedoeling :wink: 8)

ook de kaarten verstuurd, de bedankjes geknutseld enzo enzo. en we zijn ook nog creatief :mrgreen: we zijn goed op weg! de ringen gisteren opgehaald. nou bijne helemaal compleet! op het zonnetje na dan op de dag zelf.............ik zal duimen voor je!

groetjes,Es

gr. Monique

Mickey99
25-03-07, 16:04
Ik ben nogal forumverslaafd geloof ik, ik zit ook nog op het AllesAmerika forum, het Amerikaanse disboards en het Fok!forum.. oh, en het Tourguide Mike forum, maar daar iets minder actief ;)

We zullen het niet verder vertellen :wink:

esther-disney
26-03-07, 21:09
ik ben ook op 5 forums actief. het trouwforum, orlandotips, amerika forum, dit forum natuurlijk en dlrpfans.be forum!
het blijft altijd leuk om andermans hun verhalen te horen en hun tips natuurlijk!=D>

dank voor het warm onthaal!
esther

Marjol
26-03-07, 21:13
ik ben ook op 5 forums actief. het trouwforum, orlandotips, amerika forum, dit forum natuurlijk en dlrpfans.be forum!
het blijft altijd leuk om andermans hun verhalen te horen en hun tips natuurlijk!=D>

dank voor het warm onthaal!
esther

Oh ja, op het dlrpfans forum kom ik ook nog zo nu en dan, maar daar is qua Disneyworld niet zo gek veel te beleven vind ik :)